SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Aaaawquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wacht wel.
Buda mag sowieso eerstheeft ie wel verdient
Dat moet ik nog bepalen.... Maar deze gerechten worden iig straks bezorgd.quote:
Wist even niks beters maar ging vandaag wel dood tijdens het schoonmaken op het werk.quote:
Ow. Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wist even niks beters maar ging vandaag wel dood tijdens het schoonmaken op het werk.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat wordt nooit wat. Denk dat k beter een wandelende tak kan nemen he
En het kan opgegeven
Geeeeeeef nooit op!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon Peter Jan Rens bellen en dan in die bak springen.
Vieze kerel wel die gast
Geen zon hierquote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waar we eindelijk genieten vd zomer![]()
![]()
![]()
dat is jammer heb hele middag in de zon gezeten zo mijn toetsen behaaldquote:
Wat is er weer het mooiste?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is letterlijk het mooiste weer wat Nl kan bieden
de zon want die is warm en rondquote:
Ik zat laatst de grote meneer kaktus show te kijken en ik vond heel vreemdquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon Peter Jan Rens bellen en dan in die bak springen.
Vieze kerel wel die gast
Dat kan echt niet meer nuquote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat laatst de grote meneer kaktus show te kijken en ik vond heel vreemd
Niet zo vreemd. Ik zou zeggen: gewoon doen!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond dat vroeger al ongemakkelijk en véél te fysiekquote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
#me2quote:
Nou, het was wel jeugdsentiment, maar je ziet nu wat meer dingen dan toen je 5 was (oid)quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet zo vreemd. Ik zou zeggen: gewoon doen!
Dat ie in die broek zat... oke, dat vond ik al vreemd toen ik klein was.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond dat vroeger al ongemakkelijk en véél te fysiek
Volgende keer geen maandabonnement nemen dan maarquote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Oh shit abonnement verloopt volgende maand alweer.
Doe ik nooit? Neem altijd half jaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer geen maandabonnement nemen dan maar
Ja toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ie in die broek zat... oke, dat vond ik al vreemd toen ik klein was.
Oquote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik nooit? Neem altijd half jaar.
Denk dat een halve generatie homofiel is geworden door Mevrouw Stemband ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond dat vroeger al ongemakkelijk en véél te fysiek
Ja, bah. Overdreven blije mensen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
En het was ook allemaal veel te overdreven blij. Dat wantrouw ik altijd
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat een halve generatie homofiel is geworden door Mevrouw Stemband ook.
Gelukkig zijn wij hier zo niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bah. Overdreven blije mensen.
Daar heb ik ook niets mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja toch?![]()
En het was ook allemaal veel te overdreven blij. Dat wantrouw ik altijd
Nee, hier gebeuren dat soort dingen niet idd.quote:
Nou, lekker dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:42 schreef koffief1lter het volgende:
Gisteren 2 Marokkanen op een scooter achterop m'n auto, is ook weer eens wat anders. Gewoon vrolijk ervandoor scheuren.Gelukkig zelf geen schade, maar de brutaliteit om snel weg te rijden.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:42 schreef koffief1lter het volgende:
Gisteren 2 Marokkanen op een scooter achterop m'n auto, is ook weer eens wat anders. Gewoon vrolijk ervandoor scheuren.Gelukkig zelf geen schade, maar de brutaliteit om snel weg te rijden.
Dat vind jij. Ik heb liever een grauwe herfstdag..quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is letterlijk het mooiste weer wat Nl kan bieden
Net als Max vol de muur in?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
Net klapband op mn fiets
gelukkig wel praktisch bij de fietsenmaker voor de deur..
Via de magnetron vanavond.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:52 schreef Haags het volgende:
Goedenavond vriendjes en vriendinnetjes,
Hoe maken jullie het?
Wat is er kapot dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:52 schreef Haags het volgende:
Hoe maken jullie het?
Met lijm.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:52 schreef Haags het volgende:
Hoe maken jullie het?
Goed, goed, ik eet kip zo. Wat eet jij?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:52 schreef Haags het volgende:
Hoe maken jullie het?
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik heb liever een grauwe herfstdag..
Klaar met werk, even stukkie fietsen zo nu het nog mooi is buiten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:52 schreef Haags het volgende:
Hoe maken jullie het?
Ik dacht dat mevrouw Haags altijd kookt?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:58 schreef Haags het volgende:
Ik heb zo geen zin om te koken,het wordt pizza.
Nee nu even niet, daarom pizza.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat mevrouw Haags altijd kookt?
Mevrouw Haags zal wel vrij hebben vandaag?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat mevrouw Haags altijd kookt?
nee gelukkig niet.. hoorde de blaas al tikken tegen mn spatbord. dus stond er al naast en was al onderweg richting fietsenmakerquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een Haags garpje.
Man met bivakmuts: Geef me je geld en je telefoon.
Ik (taalkunstenaar): Je overvalt me wel een beetje.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een Haags garpje.
Copain. met m'n handen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:52 schreef Haags het volgende:
Hoe maken jullie het?
Die is erg mooi jaquote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
@:uitstraling, ook van Carmiggelt:
Dansen is de verticale uiting van een horizontaal verlangen.
En dan 'me' ipv 'mij' zeggen. Taalkunstenaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een Haags garpje.
Maar ik kook zelden ja dat klopt. En als ik kook doe ik dat van woede.quote:
Is gewoon vlekkeloos Nederlands hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:01 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
En dan 'me' ipv 'mij' zeggen. Taalkunstenaar.
Grapje was wel grappig.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon vlekkeloos Nederlands hoor
* Stuurt extra flesje oogdruppelsquote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had net een verslag gemaakt, druk ik op 'nee' bij de vraag: wilt u dit opslaan?
DOEI WERK.![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een toegangscode aanvragen om ergens in te kunnen loggen.
'Hé, mailtje!' Helemaal verbaasd. Gaat goed met m'n kortetermijngeheugen.
Dank je, ik ga een zwembad kopen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Stuurt extra flesje oogdruppels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |