En dan je ziel verkopen aan een paar van die theedoeken, schaam je.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:05 schreef DeeBee het volgende:
Geen gymnasiumdiploma cum laude gehaald hebben, de leegheid van die levens schokt mij.
Met die opleiding was het dat of VVD-stemmer.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan je ziel verkopen aan een paar van die theedoeken, schaam je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Ze wordt samen met maatje Renze onaangekondigd van de Vooravond afgehaaldquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er met de altijd kundige prachtige verschijning Fidan?
Slaat sowieso niet echt ergens op om over 'cum laude' te spreken op een middelbare school. Kom maar terug als je een master hebt, denk ik dan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:05 schreef DeeBee het volgende:
Geen gymnasiumdiploma cum laude gehaald hebben, de leegheid van die levens schokt mij.
Khalid Kasem en Sophie Hilbrand gaan een andere invulling geven aan de talkshow.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze wordt samen met maatje Renze onaangekondigd van de Vooravond afgehaald
[ twitter ]
Bijzonder weer, NPO tactics.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is erger dan Margriet. Bijna.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Khalid Kasem en Sophie Hilbrand gaan een andere invulling geven aan de talkshow.
Nee, dit kan niet.
In combinatie met het afserveren van het duo wel erger dan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit is erger dan Margriet. Bijna.
Ik kan Margriet prima hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit is erger dan Margriet. Bijna.
"Meer entertainment"quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Khalid Kasem en Sophie Hilbrand gaan een andere invulling geven aan de talkshow.
Nee, dit kan niet.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Meer entertainment"
Bedankt Frans Klein en Shula Rijxman
Vervangen worden door Sophie Hilbrand, hoe laag op de ladder sta je dan precies?quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.
POL / Omtzigt legt bom onder CDA met vernietigend documentquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Topshow. (kan het artikel helaas niet lezen)
Dat kan idd echt nietquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.
Alleen als ie minstens 5 medestanders met zich mee trektquote:Op donderdag 10 juni 2021 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk is dit dan eindelijk het moment van de afscheiding, geoorloofde zetelroof. Doe het, Pieter.
En gewoon weer willen regeren he.quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:00 schreef hhh38 het volgende:
Van een lijsttrekkersverkiezing naar Russische praktijken. CDA
Flopke in de problemen zou erg mooi zijnquote:Op donderdag 10 juni 2021 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5159582/bomtzigt/
[ afbeelding ]
Hij mag me altijd bellen voor wat tips.quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:54 schreef Faraday01 het volgende:
76 kantjestijd voor een cursus kort en bondig schrijven ?
Alleen het Nostradamustopic en het voorspeltopic van @maxi-mus zijn een oase van rust en redelijkheid.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik word nog niet heel vrolijk van het niveau in EK.
Deze formatie als naïeveling vooral geleerd dat de partijfossielen bij uiteenlopende fracties nog veel invloed hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En gewoon weer willen regeren he.
Eindtoernooifora hebben altijd een paar érg irritante posters gehad. Heb wel zin in OS, omdat veel dagjesvolk weg zal blijven vanwege de onchristelijke tijdstippen.quote:
Het valt me nu pas op dat hhh een sneer uitdeelt richting TDF.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindtoernooifora hebben altijd een paar érg irritante posters gehad. Heb wel zin in OS, omdat veel dagjesvolk weg zal blijven vanwege de onchristelijke tijdstippen.
MeerkampGoden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zag reeds een beeldschermvullende foto van Dafne Schippers samen met meerdere atletiekmeisjes. Dan pas zie je echt wat voor 'n angstaanjagende mutant dat is.
TDF vind ik oprecht altijd wel beter te handlen dan EK. Al vind ik dat de racistische opmerkingen rondom voetbalwedstrijden wel een beetje de spuigaten uit lopen. Bij wielrennen is dat gewoonweg niet het geval (waarschijnlijk omdat er gewoon niet zoveel Afrikanen meedoen, dus de reden is dan weer teleurstellend).quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het valt me nu pas op dat hhh een sneer uitdeelt richting TDF.Slob en ik zijn daar niet van gediend.
En ook niet beter.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MeerkampGoden.
Jammer dat Dafne dat heeft afgezworen, sindsdien is ze er ook niet sympathieker op geworden.
En ik maar denken dat het CDA hier veel beter van zou worden.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Frits dacht laat mij ook eens een bom gooien. Hij leeft wel op het randje, Drinker Frits.
Is het allemaal overdag en soms vroeg in de ochtend?quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eindtoernooifora hebben altijd een paar érg irritante posters gehad. Heb wel zin in OS, omdat veel dagjesvolk weg zal blijven vanwege de onchristelijke tijdstippen.
Alleen de eerste 2 jaar progressie, sindsdien loopt ze achteruit.quote:
Sportdag is van middernacht tot ~4 uur in de middag.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is het allemaal overdag en soms vroeg in de ochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |