Staat gewoon in hun algemene voorwaarden.quote:Als je niet (op tijd) thuis bent, houd er dan rekening mee dat er 50 euro annuleringskosten aan zijn verbonden als we je boodschappen niet kunnen bezorgen.
Dus als ze erin zetten 3 miljoen euro annuleringskosten is het ook geldig?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Staat gewoon in hun algemene voorwaarden.
Je had hem die doos/tas toch voor de deur kunnen laten zetten?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:18 schreef biertjeopbalkon het volgende:
Werd ik gebeld opeens dat de bezorger voor de deur stond. Maar ik was 10km verderop.
Ja maar je moet aan de deur betalen dus dat kan nietquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:28 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je had hem die doos/tas toch voor de deur kunnen laten zetten?
Jumboquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:31 schreef bleiblei het volgende:
Bij de jumbo pleurden ze het vorig jaar gewoon in de tuin en kreeg je een Tikkie van de bezorger.
Hoe minder je weet, hoe meer je wint? Apart concept.quote:
Klopt, dat zijn immers hun algemene voorwaarden en jij bent er akkoord mee gegaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:27 schreef biertjeopbalkon het volgende:
[..]
Dus als ze erin zetten 3 miljoen euro annuleringskosten is het ook geldig?![]()
Wat een onzin
Dan betaal je toch gewoon die 50 euroquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:32 schreef biertjeopbalkon het volgende:
[..]
Jumbo![]()
Kutbedrijf met die spuuglelijke gele kleuren
Ik heb het idee dat het bij TS niet zo werkt, minder weten en meer winnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Hoe minder je weet, hoe meer je wint? Apart concept.
Maar ik heb helemaal niks gelezen dus dan ben ik toch ook niet akkoord gegaan?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn immers hun algemene voorwaarden en jij bent er akkoord mee gegaan.
Voortaan eerst lezen voordat je zomaar je akkoord geeft.
Je hebt een bestelling gedaan, en dus ben je akkoord gegaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:34 schreef biertjeopbalkon het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal niks gelezen dus dan ben ik toch ook niet akkoord gegaan?
Pas als ik ergens mee instem ga ik akkoord naar mijn mening
Je hebt letterlijk een vinkje aangeklikt met "ik heb de algemene voorwaarden gelezen en akkoord gegaan". Dat jij loog is jouw probleem.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:34 schreef biertjeopbalkon het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal niks gelezen dus dan ben ik toch ook niet akkoord gegaan?
Pas als ik ergens mee instem ga ik akkoord naar mijn mening
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |