Ik eerlijk gezegd niet zoveel. Ik snap niet dat je het zo laat versmeren. Daar had ze prima wat aan kunnen doen. En haar man heeft hulp nodig, ik begrijp niet goed waarom dit 15 jaar heeft moeten durenquote:Op maandag 10 januari 2022 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is dit dieptriest. Heb medelijden met haar.
Ja precies dit bedoel ik.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:46 schreef E.T. het volgende:
Ik snap die vrouwen nooit zo goed.. Die laten het toch ook maar gewoon allemaal gebeuren en gaan dan het slachtoffer spelen?
Als manlief hier iets wil gaan doen waar ik m'n twijfels bij heb zeg ik ook gewoon 'doe ff normaal, doe dat ff een stapje tegelijk' en help vervolgens zelf mee
Hier hebben we ook dingen verbouwd de afgelopen jaren, wel vaak mensen ingehuurd, maar toch, we pakten kamer voor kamer aan, project per project, en pas iets nieuws gaan doen als het vorige klaar is.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:46 schreef E.T. het volgende:
Ik snap die vrouwen nooit zo goed.. Die laten het toch ook maar gewoon allemaal gebeuren en gaan dan het slachtoffer spelen?
Als manlief hier iets wil gaan doen waar ik m'n twijfels bij heb zeg ik ook gewoon 'doe ff normaal, doe dat ff een stapje tegelijk' en help vervolgens zelf mee
Je hebt een punt. Het moet van twee kanten komen.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:47 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet zoveel. Ik snap niet dat je het zo laat versmeren. Daar had ze prima wat aan kunnen doen. En haar man heeft hulp nodig, ik begrijp niet goed waarom dit 15 jaar heeft moeten duren
Gebrek aan overzicht is idd vaak de kern van het probleem. En dan ook bij beiden, want anders kom je als team nog wel ergens.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hier hebben we ook dingen verbouwd de afgelopen jaren, wel vaak mensen ingehuurd, maar toch, we pakten kamer voor kamer aan, project per project, en pas iets nieuws gaan doen als het vorige klaar is.
Ik krijg bij dit programma altijd het idee dat ze eerst alles eruit breken en dan tegen een berg werk op kijken, dat de moed in de schoenen zakt en ze niets meer doen.
Goeie vraag. Slaat echt nergens op. Dit stel irriteert me enorm.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:03 schreef Ivo1985 het volgende:
Hoezo sloop je 7 jaar geleden je oude keuken er uit terwijl je nog geen geld hebt voor een nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |