Tuurlijk, wanneer u het best uit komt natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2021 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima! Wel 4 dagen later hè.. ook ik heb rust nodig
Fijn zoquote:Op maandag 7 juni 2021 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk, wanneer u het best uit komt natuurlijk
Best mooi ergens... maar FOKKING depressingquote:
Daar kan je alleen maar op zitten, maar neem dan wel een backpack meequote:Op maandag 7 juni 2021 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Enneuh... niet teveel bagage dames... ik heb maar een smal bootje
[ afbeelding ]
Klopt,zijn laatste nummers zijn niet echt vrolijk.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Best mooi ergens... maar FOKKING depressing
I like that spiritquote:Op maandag 7 juni 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kan je alleen maar op zitten, maar neem dan wel een backpack mee
Bikini`s zijn ook niet echt zwaar...quote:
Ik denk dat die backpack vol zit met cadeautjesquote:Op maandag 7 juni 2021 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bikini`s zijn ook niet echt zwaar...
Vroeg ik er om?quote:Op maandag 7 juni 2021 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Je bent wel hebberig hé met je cadeautjes
Gunther en Wolfgang.quote:
Kleding, toiletspullen, schoenen, make-up en Boekenquote:Op maandag 7 juni 2021 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vroeg ik er om?
Wat kan je anders er in hebben zitten?
Ja lijkt mij ook wel ietsquote:
Niet nodigquote:
Geen toilet aanwezigquote:toiletspullen
Alleen gehakte laarzen.quote:schoenen
Die gaat uitlopenquote:make-up
je kent de vergelijking tussen bezoek en vis?quote:Boeken
quote:Op maandag 7 juni 2021 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet nodig
[..]
Geen toilet aanwezig
[..]
Alleen gehakte laarzen.
[..]
die gaat uitlopen
[..]
je kent de vergelijking tussen bezoek en vis?
Zulke tuinen zorgen ervoor dat regenwater niet meer goed weg kan, gevolg heb je her en der afgelopen weekend wel weer kunnen zienquote:Op maandag 7 juni 2021 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Je ziet wel meer voortuinen bij mensen waar geen gras of tuingrond meer is, maar dan wel van die borders met planten ofz erin..
Dan gaat het je ook niet om het plekje dus...quote:Op maandag 7 juni 2021 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou dan kom ik ook niet, als ik geen eens die spullen mee mag nemen
Ook deels door dat putten niet grondig en vaak genoeg schoongemaakt/leeggemaakt wordenquote:Op maandag 7 juni 2021 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Zulke tuinen zorgen ervoor dat regenwater niet meer goed weg kan, gevolg heb je her en der afgelopen weekend wel weer kunnen zien
Echt wel.. maar moet er wel een beetje verzorgd uit zien met wat mascaraquote:Op maandag 7 juni 2021 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan gaat het je ook niet om het plekje dus...![]()
@:Deiss je kunt wat langer blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |