Nicequote:Op zondag 27 juni 2021 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren 18km gelopen, vorige week 21. Ik ben prima op schema voor mijn eerste officiele halve marathon sinds november 2019.
Ik heb ook wel af en toe een klotsbuik en ook bij loopmaatjes hoor ik het wel eens klotsenquote:Op zondag 27 juni 2021 17:04 schreef Black-Hole het volgende:
Maar de fiets gepakt vandaag om de 23km van gistermiddag een beetje los te fietsen. Was wel lekker met een beetje wind maar had er niet aan moeten denken om te lopen.
Gistermiddag was ook eigenlijk veel te benauwd. Had me daar behoorlijk op verkeken al liep ik op een paar seconden na m'n halve marathon PR eraanWel een liter drinken meegenomen en dat was maar goed ook. Had wel een beetje last van het drinken, denk te snel wat gedronken want voelde het 'klotsen' tijdens het lopen. Of het lag aan de combi Tailwind en gewoon water. Al heb ik normaal nooit last van Tailwind.
Gelukkig wordt het komende week een stuk beter qua temperatuur.
Loop de laatste tijd ook regelmatig met een aflevering van de pacer aan. Erg leuke podcast!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik las het vanmorgen ook ja. En vanavond ging ik hardlopen met in mijn oren de hardlooppodcast De Pacer, daar was het interview met Schippers integraal. De Pacer is een podcast van Pim Bijl, die ook voor het AD schrijft, waar hij het interview dus publiceerde. Mooi interview, met een fantastische sportvrouw.
Was echt superleuke verrassing, want ik had een aflevering van De Pacer verwacht met Abdi Nageeye. En die is superinteressant, maar doordat hij wat moeilijk praat, luistert het minder makkelijk tijdens m'n rondje hollen.
Ja, ik moest er even twee afleveringen aan wennen, maar nu luister ik altijd.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:04 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Loop de laatste tijd ook regelmatig met een aflevering van de pacer aan. Erg leuke podcast!
Niet alles wat los en vast zit eten.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:12 schreef Kirumba het volgende:
Ooo problemen.
Loop ik 8 kilometer hard om de weekend calorien te verbranden eet ik alles wat los en vast zit
Tips?
Dat ligt voornamelijk aan je gewicht, bij mij is het ongeveer 2x zo veel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Sowieso, met 8km hardlopen verbrand je.. 3-400 kcal? Ik weet niet wat de 'weekend calorieen' inhouden maar heel veel zoden aan de dijk zet dat niet
Naja als ik 10/11 km loop zit ik op 800/900,quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Sowieso, met 8km hardlopen verbrand je.. 3-400 kcal? Ik weet niet wat de 'weekend calorieen' inhouden maar heel veel zoden aan de dijk zet dat niet
Ja, op 18 juli 10km bij de Halve van Helmond.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha dat is zeker waar!
Gaat er trouwens iemand alweer binnenkort een wegwedstrijd lopen? Zou toch een beetje op gang moeten komen nu?
Ingeschreven voor de CPC. Nu is die niet binnenkort, maar ik vrees dat ik die wedstrijd niet ga halen. Lokale wedstrijdjes heb ik nog niet gezien op de korte termijn.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha dat is zeker waar!
Gaat er trouwens iemand alweer binnenkort een wegwedstrijd lopen? Zou toch een beetje op gang moeten komen nu?
Haha ja zeker! Misschien moet ik die nog even bellen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:16 schreef Spanky78 het volgende:
Wat is Femke Bol trouwens een fenomeen zeg. Onwaarschijnlijk goed.
Die kan @:la_tramposa ook wel uitleggen hoe ze die relay moet lopen (ik niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |