abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2021 @ 11:18:16 #126
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_200087789
Gisteren 18km gelopen, vorige week 21. Ik ben prima op schema voor mijn eerste officiele halve marathon sinds november 2019.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_200088074
quote:
14s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:18 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren 18km gelopen, vorige week 21. Ik ben prima op schema voor mijn eerste officiele halve marathon sinds november 2019.
Nice
Ik zwaai naar dieren.
pi_200088617
Ik had vanmorgen voor het eerst een baanwedstrijd. 5000 meter met leden van onze club. Ik vond het erg leuk om een keer te doen. UIteindelijk was het sneller klaar dan ik dacht. Had van tevoren gedacht dat die rondjes geestdodend zouden worden. Ik had de tip gekregen om gewoon te focussen op 'nu bocht goed lopen, nu recht stuk goed lopen' en dat steeds weer. Daardoor was ik inderdaad wel minder bezig met het aantal rondjes.

Uiteindelijk wel te hard gestart met 1.45. Dat moest ik uiteindelijk bekopen natuurlijk, laatste twee rondjes gingen nog net onder de 2 minuten. Finishte uiteindelijk in 24.16.4

Maar wat was het allejezus warm zeg. Niet alleen van de zon, maar ook de uitstraling van de baan. Poe!

Al met al was het erg leuk. Genoten.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_200091152
Top! En het is inderdaad snikheet..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 27 juni 2021 @ 17:04:20 #130
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_200092582
Maar de fiets gepakt vandaag om de 23km van gistermiddag een beetje los te fietsen. Was wel lekker met een beetje wind maar had er niet aan moeten denken om te lopen.

Gistermiddag was ook eigenlijk veel te benauwd. Had me daar behoorlijk op verkeken al liep ik op een paar seconden na m'n halve marathon PR eraan :D Wel een liter drinken meegenomen en dat was maar goed ook. Had wel een beetje last van het drinken, denk te snel wat gedronken want voelde het 'klotsen' tijdens het lopen. Of het lag aan de combi Tailwind en gewoon water. Al heb ik normaal nooit last van Tailwind.

Gelukkig wordt het komende week een stuk beter qua temperatuur.
pi_200095149
Inderdaad erg benauwd. Was een rondje van 10km gaan doen maar viel me erg zwaar. De benauwdheid werd met de minuut erger. Pfff

Wel braaf uitgelopen, met hartslag hoger dan normaal bij deze afstand en snelheid.
Whatever...
pi_200096865
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 17:04 schreef Black-Hole het volgende:
Maar de fiets gepakt vandaag om de 23km van gistermiddag een beetje los te fietsen. Was wel lekker met een beetje wind maar had er niet aan moeten denken om te lopen.

Gistermiddag was ook eigenlijk veel te benauwd. Had me daar behoorlijk op verkeken al liep ik op een paar seconden na m'n halve marathon PR eraan :D Wel een liter drinken meegenomen en dat was maar goed ook. Had wel een beetje last van het drinken, denk te snel wat gedronken want voelde het 'klotsen' tijdens het lopen. Of het lag aan de combi Tailwind en gewoon water. Al heb ik normaal nooit last van Tailwind.

Gelukkig wordt het komende week een stuk beter qua temperatuur.
Ik heb ook wel af en toe een klotsbuik en ook bij loopmaatjes hoor ik het wel eens klotsen :P Ben er nog altijd niet achter wat het veroorzaakt.. te veel drinken, te weinig drinken, een volle maag, een lege maag.
Het belemmert het lopen gelukkig niet echt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_200100343
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 21:33 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik las het vanmorgen ook ja. En vanavond ging ik hardlopen met in mijn oren de hardlooppodcast De Pacer, daar was het interview met Schippers integraal. De Pacer is een podcast van Pim Bijl, die ook voor het AD schrijft, waar hij het interview dus publiceerde. Mooi interview, met een fantastische sportvrouw.

Was echt superleuke verrassing, want ik had een aflevering van De Pacer verwacht met Abdi Nageeye. En die is superinteressant, maar doordat hij wat moeilijk praat, luistert het minder makkelijk tijdens m'n rondje hollen.
Loop de laatste tijd ook regelmatig met een aflevering van de pacer aan. Erg leuke podcast!
pi_200103489
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 22:04 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Loop de laatste tijd ook regelmatig met een aflevering van de pacer aan. Erg leuke podcast!
Ja, ik moest er even twee afleveringen aan wennen, maar nu luister ik altijd.
pi_200110289
Trouwens.. de Rotterdam Ekiden gaat door:) en wel op 28 augustus. Heb mn team zo goed als rond!
pi_200117000
Ooo problemen.
Loop ik 8 kilometer hard om de weekend calorien te verbranden eet ik alles wat los en vast zit

Tips?
pi_200121309
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:12 schreef Kirumba het volgende:
Ooo problemen.
Loop ik 8 kilometer hard om de weekend calorien te verbranden eet ik alles wat los en vast zit

Tips?
Niet alles wat los en vast zit eten. ^O^
pi_200121405
Niet lopen om calorieën te verbranden maar gewoon omdat het fijn is.
pi_200121961
Sowieso, met 8km hardlopen verbrand je.. 3-400 kcal? Ik weet niet wat de 'weekend calorieen' inhouden maar heel veel zoden aan de dijk zet dat niet :P
pi_200122067
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Sowieso, met 8km hardlopen verbrand je.. 3-400 kcal? Ik weet niet wat de 'weekend calorieen' inhouden maar heel veel zoden aan de dijk zet dat niet :P
Dat ligt voornamelijk aan je gewicht, bij mij is het ongeveer 2x zo veel.
pi_200123591
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Naja als ik 10/11 km loop zit ik op 800/900,
Ik zou vandaag eigenlijk weer gaan,,maar geen zin O-)
Ik zwaai naar dieren.
pi_200126120
Bedankt dit zijn nogal goede tips!
  donderdag 1 juli 2021 @ 06:01:55 #143
221912 minilot
Nancy boy
pi_200151219
Zo. Veel. Naaktslakken. :N #hordelopen
Let me see you stripped down to the bone
pi_200151941
Haha dat is zeker waar!

Gaat er trouwens iemand alweer binnenkort een wegwedstrijd lopen? Zou toch een beetje op gang moeten komen nu?
pi_200153666
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha dat is zeker waar!

Gaat er trouwens iemand alweer binnenkort een wegwedstrijd lopen? Zou toch een beetje op gang moeten komen nu?
Ja, op 18 juli 10km bij de Halve van Helmond.
10km omdat ik geen zin heb om 2x hetzelfde rondje te lopen voor de halve marathon. :')
pi_200160175
Heerlijk hardloopweer.

pi_200161528
Ik ga zondag de 4x400 estafette lopen bij de competitie _O- @hatsaflats heb je nog tips voor een marathonloopster die nooit korter dan 1500 meter heeft gelopen?
pi_200161904
Wat is Femke Bol trouwens een fenomeen zeg. Onwaarschijnlijk goed.

Die kan @La_Tramposa ook wel uitleggen hoe ze die relay moet lopen (ik niet).
Whatever...
pi_200161922
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha dat is zeker waar!

Ingeschreven voor de CPC. Nu is die niet binnenkort, maar ik vrees dat ik die wedstrijd niet ga halen. Lokale wedstrijdjes heb ik nog niet gezien op de korte termijn.
pi_200161989
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 22:16 schreef Spanky78 het volgende:
Wat is Femke Bol trouwens een fenomeen zeg. Onwaarschijnlijk goed.

Die kan @:la_tramposa ook wel uitleggen hoe ze die relay moet lopen (ik niet).
Haha ja zeker! Misschien moet ik die nog even bellen.

Maar als ik er 20 seconden langer over doe dan zij ben ik ook al blij ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')