BLACKED. @Cocoquote:Op maandag 7 juni 2021 17:48 schreef Haags het volgende:
30 juni word ik volgespoten jongens, dat ik dat nog eens mag meemaken
Ik kan nooit meer de wereld over reizen, want toen ik voor mijn ene prik moest, werden er geen stempels gezetquote:Op maandag 7 juni 2021 16:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Ik heb m'n eerste prik al gehad, maar moet nog voor de tweede. Hopelijk kunnen ze dan allebei de stempels even zetten en ben ik klaar om de wereld over te reizen
Nee dit is gewoon doorgeslagen beleid dit is ook ethische niet meer uit te leggen. Er bestaat meer in het leven dan Corona maar als je voor ZeroCovid gaat is dat al snel vergeten.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bepaalde beleidsbepalers zijn ook wappies, maar dan de andere kant op.
Die vrouw komt nogal teleurgesteld over dat we niet nog meer maatregelen hebben om al die gevallen van long covid te voorkomen. Gaat dat nou echt om zoveel mensen? Ik ben blij dat de regering een andere prioriteit lijkt te hebben - de ziekenhuizen. Daar draait het inderdaad voornamelijk om imo.quote:
Ja, inderdaad voornamelijk bepaalde wijken waar veel ongevaccineerden woonachtig zijn. Niet echt reden tot paniek nee; helemaal gezien de ziekenhuizen daar ook niet echt extreem aan het stijgen zijn.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:43 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Die gevallen in de UK kwamen toch voornamelijk uit specifieke wijken, waar de vaccinatiegraad heel laag is? Gaan we hier ook krijgen. Maar dat lijkt me toch geen reden voor paniek?
Gelukkig hoef je niet naar het buitenland hequote:Op maandag 7 juni 2021 17:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan nooit meer de wereld over reizen, want toen ik voor mijn ene prik moest, werden er geen stempels gezet
Geniet er van. Niks mis meequote:Op maandag 7 juni 2021 17:48 schreef Haags het volgende:
30 juni word ik volgespoten jongens, dat ik dat nog eens mag meemaken
Het schijnt dat je 'm alsnog krijgt als je even met je boekje bij de GGD langsgaat.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan nooit meer de wereld over reizen, want toen ik voor mijn ene prik moest, werden er geen stempels gezet
En zwaar antivax, want blijkbaar is een vaccinatie nietszeggend.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bepaalde beleidsbepalers zijn ook wappies, maar dan de andere kant op.
Dat zou mooi zijn. Ooit, na de zomervakantie-hausse.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het schijnt dat je 'm alsnog krijgt als je even met je boekje bij de GGD langsgaat.
Ja, maar toch raar soort scheldwoord.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich is deugen geen vies woord, het wordt door sommigen gebruikt als scheldwoord.
Volgens mij gewoon vrij bureaucratisch.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:53 schreef galantis het volgende:
[..]
En zwaar antivax, want blijkbaar is een vaccinatie nietszeggend.
Volledig in lijn met het hoefijzermodel
Waarvan blijf je positief testen bedoel je? Die vaccinatie of die besmetting?quote:Op maandag 7 juni 2021 16:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Negatieve testuitslag?
En wat als je gevaccineerd bent en een paar maanden terug nog een besmetting had? Daar blijf je van positief testen.
Gelukkig is Fok! een warm bad.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
uhuh.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2021 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij zei niet wat er in het bad zat wat warm was
Mja, persoonlijk zou ik er nu even gebruik van maken, voordat Hugo weer van gedachten verandertquote:Op maandag 7 juni 2021 17:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Ooit, na de zomervakantie-hausse.
komt die digitale er niet dan?quote:Op maandag 7 juni 2021 17:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het schijnt dat je 'm alsnog krijgt als je even met je boekje bij de GGD langsgaat.
Echte toiletbazen hebben altijd een voorraad voor 6 máánden.quote:Op maandag 7 juni 2021 16:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Regeren is vooruitzien. Toen het wc-papier op was, had ik al een voorraad voor 6 weken aangelegd
Zorgt deze storing ook voor een onderrapportage in het aantal gemelde besmettingen, gisteren en vandaag?quote:
Ja, als ik een kansje zie, zal ik ze eerst eens bellen of mailen of het kan en zo. Ik ga er sowieso niet op de bonnefooi heenquote:Op maandag 7 juni 2021 18:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, persoonlijk zou ik er nu even gebruik van maken, voordat Hugo weer van gedachten verandert
Nee, maar je kan het maar hebben, hequote:Op maandag 7 juni 2021 18:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, als ik een kansje zie, zal ik ze eerst eens bellen of mailen of het kan en zo. Ik ga er sowieso niet op de bonnefooi heenEn het heeft geen haast, ik ga de komende maanden de grenzen niet over, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |