Zelfgemaakte warme appelmoesquote:Op maandag 7 juni 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker![]()
Lang geleden dat ik appelmoes op heb
Kipshaslicks en hamburgers denk ik. Ja. Dat wordt het.quote:
Zou wel een goeie Thüringer bratwurst lustenquote:Op maandag 7 juni 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon uit het pannetje. Denk woensdag spareribs van de BBQ als ik thuiswerk.
Toen mijn oma dement was lustte ze alleen nog maar appelmoes, die zat ze dan met open mond op te smekken, ik haat appelmoes.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was vroeger altijd fan van appelmoes van het merk Koeleman. Maar dat bestaat niet meer
Ik snap het.quote:Op maandag 7 juni 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen mijn oma dement was lustte ze alleen nog maar appelmoes, die zat ze dan met open mond op te smekken, ik haat appelmoes.
ik iets van 300 euroquote:Op maandag 7 juni 2021 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, krijg 200 pietersjonnies terug van de belastingdienst
Ik haatte mijn oma nog voor ze dement was en zij mij nog voor ik geboren wasquote:Op maandag 7 juni 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen mijn oma dement was lustte ze alleen nog maar appelmoes, die zat ze dan met open mond op te smekken, ik haat appelmoes.
Dat probleem heb ik ook vaak. Meestal omdat ik er teveel kaas op doequote:Op maandag 7 juni 2021 17:57 schreef Karzai het volgende:
bodem van de pizza is niet helemaal gaar, nog 5 minuutjes de oven in
Jonkiequote:Op maandag 7 juni 2021 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog een tijdje wachten voor ik een uitnodiging krijg
quote:Op maandag 7 juni 2021 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mensen die nu nog gepirkt moeten worden![]()
quote:Op maandag 7 juni 2021 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mensen die nu nog gepirkt moeten worden![]()
ik zou nog niet eens aan de beurt zijn nuquote:Op maandag 7 juni 2021 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb natuurlijke dikke mazzel dat ik in een zogeheten voorrangsgroep zit, anders was ik ook nu pas aan de beurt geweest met mijn bouwjaar 81
Genoeg mensen die doodsbang zijn voor het pirkje hoor.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb natuurlijke dikke mazzel dat ik in een zogeheten voorrangsgroep zit, anders was ik ook nu pas aan de beurt geweest met mijn bouwjaar 81
waar ontken ik dat???quote:Op maandag 7 juni 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg mensen die doodsbang zijn voor het pirkje hoor.
Nergens maar je impliceert lichtjes met de woordjes dikke mazzel dat je blij bent met je pirkjes.quote:
@Alexxxxxquote:Op maandag 7 juni 2021 18:19 schreef Karzai het volgende:
Zag vandaag een lada niva in de straat staan, precies zo met jerrycans and all[ afbeelding ]
Ja, ik ben ook blij dat ik ze al eerder heb gekregen dan anderen uit mijn geboorte jaar. Niks meer, niks minder...quote:Op maandag 7 juni 2021 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nergens maar je impliceert lichtjes met de woordjes dikke mazzel dat je blij bent met je pirkjes.
kreeg ik laatst toegestuurd, ik heb gezegd dat er al sinds de jaren 80 gewaarschuwd wordt voor pandemieen en dat er zelfs hollywood films over zijn gemaakt, maar dat de inperking van onze vrijheid wel zorgelijk isquote:
Een achternichtje haar moeder was pas overleden, we zaten in de serre koffie te drinken in de ochtend na haar begrafenis en plotseling zag ze een witte sierduif door de tuin heen stiefelen, was ze helemaal ontroerd want dat was haar moeder die afscheid kwam nemen. ze wist het zeker en het was HET moment dat ze in de hemel ging geloven.quote:
91 ofzo?quote:
Nou ja nu. Vorige week.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
O wowquote:Op maandag 7 juni 2021 18:19 schreef Karzai het volgende:
Zag vandaag een lada niva in de straat staan, precies zo met jerrycans and all[ afbeelding ]
Oh dat is wel vet.quote:Op maandag 7 juni 2021 18:19 schreef Karzai het volgende:
En weer terug gekomen? Of ander speeltje inmiddels?quote:Op maandag 7 juni 2021 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
M
[..]
Die van mij is negen jaar terug naar Sierra Leone gereden.
quote:
Dat gaat lastig tegelijkertijdquote:
Jij kan duidelijk niet effectief mutli taskenquote:
Ik ben dan ook geen vrouwquote:Op maandag 7 juni 2021 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kan duidelijk niet effectief mutli tasken
Ettokaaskrokettoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |