Voor mijn jongste van 4 is 'ie nu net wat aan de lage kant, dus dat is prima.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:07 schreef Nolita het volgende:
@:Burdie en @:FlyingFish hoe ervaren jullie de hoogte van de watertafel? Tolstoi benoemd dat de tafel snel te laag is maar bij jullie lees ik lang speelplezier? Ben benieuwd!
Ik verwacht zelf ook dat ze er nog jaren plezier van hebben (hoop ik). Wat hoogte betreft, als de poten demontabel zijn is daar altijd iets op te verzinnen. Opbergen komt wel goed hier.
Ik zag je vraag in het andere topic:quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:26 schreef Arja het volgende:
Zijn hier mensen die de osmo creative kit of andere varianten hebben? Wat zijn jullie ervaringen ermee?
En zit dat in dezelfde creative kit of moet je voor die cijfers bijvoorbeeld weer uitbreidingen kopen? Welke speelt hij mee?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik zag je vraag in het andere topic:
Sjaak speelt vooral met het tekenen en met de cijfers. De tangram vond hij ook wel leuk, maar de rest leuker.
Wij hebben pizza co en coding awbie.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:26 schreef Arja het volgende:
Zijn hier mensen die de osmo creative kit of andere varianten hebben? Wat zijn jullie ervaringen ermee?
https://www.bol.com/nl/p/(...)JHMeo2BoCtVwQAvD_BwEquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:15 schreef Arja het volgende:
[..]
En zit dat in dezelfde creative kit of moet je voor die cijfers bijvoorbeeld weer uitbreidingen kopen? Welke speelt hij mee?
geen ervaring mee maar mocht je er een hebben die teveel lawaai maakt, even open schroeven en dan aan de achterkant van de geluidsgaatjes wat scotchtape plakken. dat dempt het geluid prima.quote:Op woensdag 23 juni 2021 09:51 schreef Nolita het volgende:
Ik zoek tips voor een speelgoedtelefoon voor op het lijstje van bijna dreumes.
Sommige maken me toch een kabaal en dat zie je op de website niet.![]()
Peuter heeft die van Nijntje (uiterlijk lijkt op smartphone en geluid fijn zacht).
Precies wat ik nu ook zoek, maar wil niet dezelfde, tips?
140 cm is echt wel vrij klein. En dat is inclusief die blauwe rand dus effectief blijft er echt weinig oppervlak over om op te springen. Ik zou zo’n formaat alleen kiezen als je écht dolgraag een trampoline wilt en je tuin is klein. leuk voor kinderen van 2-4 jaar imo, niet ouder. Daarnaast zou ik eerder een betrouwbaar merk kiezen zoals Salta of Berg. Ik kan niet zien of deze trampoline veren heeft of elastiek, maar ik weet dat bij de goedkopere de veren snel gaan piepen en kraken. Zo’n trampoline heeft ook veel te verduren qua weersomstandigheden. Ik zou het dus niet doen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:06 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand enig idee of dit wat zou kunnen zijn?
https://www.aldi.nl/aanbi(...)133-1-0.article.html
Is wel erg klein.quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:06 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand enig idee of dit wat zou kunnen zijn?
https://www.aldi.nl/aanbi(...)133-1-0.article.html
Lego!quote:Op woensdag 23 juni 2021 21:16 schreef TolstoiFan het volgende:
Hebben jullie nog goede cadeautips voor binnenspeelgoed voor een bijna 4-jarige?
Bij voorkeur met wat uitdaging, wat niet na 2 weken in een hoek ligt te verstoffen
Tussen Lego en duplo zit imo een flink verschil. Ze spelen hier ook op een andere manier mee. Bij Lego proberen ze na te bouwen en instructies te volgen en gaan ze er vervolgens verhaaltjes mee spelen. Met Duplo bouwen ze vooral fantasie-bouwsels. Kan dus prima naast elkaar bestaan, mijn oudste van bijna 6 speelt ook nog dagelijks met de duplo, net als vriendjes van school die op bezoek komen. Lego mogen ze (voorlopig) ook alleen aan tafel mee spelen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:34 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Mariposas, dank voor je tips, allemaal dingen waar ik nog helemaal niet bij stil had gestaan. Op de doos van deze trampoline staat dat er elastieken bij zitten.
@:FlyingFish, Lego had ik ook al bedacht, maar we hebben al zo'n zooi duplo. Ik zal eens naar die 4+ setjes kijken. Tiptoi heb ik in de winkel al eens bekeken, twijfel heel erg of Simon dat lang leuk zal vinden. Hij doet nu wel eens de loco van mij van vroeger. Sommige zijn nog wat te moeilijk, maar andere kan ie al heel aardig doen. Misschien kijken voor extra boekjes.
Mijn kinderen (3 en 5) tiptoien heel erg graag. We hebben 2 pennen, en die zijn constant in gebruik. Ook in de auto oid erg ideaal.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:34 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Mariposas, dank voor je tips, allemaal dingen waar ik nog helemaal niet bij stil had gestaan. Op de doos van deze trampoline staat dat er elastieken bij zitten.
@:FlyingFish, Lego had ik ook al bedacht, maar we hebben al zo'n zooi duplo. Ik zal eens naar die 4+ setjes kijken. Tiptoi heb ik in de winkel al eens bekeken, twijfel heel erg of Simon dat lang leuk zal vinden. Hij doet nu wel eens de loco van mij van vroeger. Sommige zijn nog wat te moeilijk, maar andere kan ie al heel aardig doen. Misschien kijken voor extra boekjes.
Is Hubelino dan leuk? Als aanvulling op de Duplo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:34 schreef TolstoiFan het volgende:
Dat is ook een goede tip! Als we al zo'n verzameling Duplo hebben, dan heb je genoeg aan alleen van die baanelementen, toch? Is/blijft dat ook leuk na langere tijd?quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Is Hubelino dan leuk? Als aanvulling op de Duplo.
https://www.bol.com/nl/nl(...).2_8.10.ProductImagequote:Op donderdag 24 juni 2021 20:03 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Dat is ook een goede tip! Als we al zo'n verzameling Duplo hebben, dan heb je genoeg aan alleen van die baanelementen, toch? Is/blijft dat ook leuk na langere tijd?
Tips voor een goede eerste set?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |