Geen idee.quote:
wat lul je ekquote:Op zondag 6 juni 2021 14:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in het EK kun je geen wereldkampioen worden.
Al helemaal niet wanneer je in de poulefase al uitgeschakeld gaat worden.
Lopen soms 2 minuten achter jaquote:Op zondag 6 juni 2021 14:18 schreef shiz het volgende:
[..]
Geen idee.Gewoon random seller, die zal vast nu al zn store hebben gesloten.
Maar was omdat ik ff F1 Café wilde meepikken terwijl ik F1Tv Pro heb. Dus nu ff Chromecast F1 TV Pro aangemikt. Beter.
undercut en overcutquote:Op zondag 6 juni 2021 14:18 schreef PzKpfw het volgende:
Perez lijkt nu eindelijk z'n draai gevonden te hebben bij Red Bull. Nu strategisch misschien ook wat mogelijkheden.
Bakoe komt ook op het juiste moment. Hij is hier altijd sterk.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:18 schreef PzKpfw het volgende:
Perez lijkt nu eindelijk z'n draai gevonden te hebben bij Red Bull. Nu strategisch misschien ook wat mogelijkheden.
Uiteraard wel, het echte WK wordt beslist tijdens de vrouwenkoers van de Hel van het Mergelland, moet jij eens opletten wie er dan wereldkampioen wordt.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in het EK kun je geen wereldkampioen worden.
Al helemaal niet wanneer je in de poulefase al uitgeschakeld gaat worden.
Oh shit. Ik dacht dat dit het ek topic was vanwege al het vbl getroll. Excuus.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat lul je ek
er doet een fucking japanner aan mee
Ik heb het idee dat ie momenteel niet g niet voluit gaat. Zal z'n batterijen wel bijladen.quote:
2 RB's op het podium hebben we lang niet meer gezien, dacht ik zo inmiddelsquote:
Ook niet de beste baan van Mazepin, maar hamburgers flippen betaalt een stuk minder.quote:
Doet het vooralsnog prima anders.quote:
Met zijn heftige reacties steeds lijkt me Yuki qua karakter eerder een Koreaanquote:
Japan 2017 laatste keerquote:Op zondag 6 juni 2021 14:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
2 RB's op het podium hebben we lang niet meer gezien, dacht ik zo inmiddels
Wat is het volgende, de caravanrace?quote:
Die gooit iedereen en alles voor de leeuwen als het tegenzit.quote:
Zo'n sterk wapen van RedBull.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:27 schreef wdn het volgende:
Wat een pit crew bij red bull
Die verdienen een constructeurs titel
Gewoon een pitstop verkloten en een klein beetje Gaslyquote:
Kan heel goed idd, maar wel fijn dat hij hem even kan ophouden sowiesoquote:
Eerst poging misluktquote:Op zondag 6 juni 2021 14:29 schreef franklop het volgende:
U
[..]
Kan heel goed idd, maar wel fijn dat hij hem even kan ophouden sowieso
Je hebt dan wel hamburgers.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook niet de beste baan van Mazepin, maar hamburgers flippen betaalt een stuk minder.
Gewoon net doen alsof je neus bloedt en uitrijdenquote:
Kan ie vast wennen aan het uitzichtquote:Op zondag 6 juni 2021 14:31 schreef Gezicht het volgende:
Lewis hint weer op de achtervleugel van RBR
Hebben ze al. Die doet gewoon zijn wedstrijden uitrijden en zal alleen zijn best doen als hij kan winnenquote:Op zondag 6 juni 2021 14:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar moet Mercedes gewoon afscheid van nemen.
Perez zit op de brommer dit weekend!quote:Op zondag 6 juni 2021 14:33 schreef Refragmental het volgende:
2e rijder bij rbr is eindelijk eens nuttig
wat een mooie zinquote:Op zondag 6 juni 2021 14:33 schreef Schnitzels het volgende:
Als Perez en Verstappen maar niet hun banden op aan het roken zijn
Tuurlijk niet, die zijn veel beter voor de banden.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:33 schreef Schnitzels het volgende:
Als Perez en Verstappen maar niet hun banden op aan het roken zijn
Middelvinger voor Toto, dit seizoen nog miljoenen binnen harken en dan met vervroegd pensioen.quote:
Ja en dit zou de norm moeten zijnquote:Op zondag 6 juni 2021 14:33 schreef Refragmental het volgende:
2e rijder bij rbr is eindelijk eens nuttig
komt hij straks voor yuki terechtquote:Op zondag 6 juni 2021 14:34 schreef franklop het volgende:
Vettel houdt het zeer goed voel op zijn softs.
Hij gaat winnen.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Perez zit op de brommer dit weekend!
nee dit moet niet de norm zijnquote:Op zondag 6 juni 2021 14:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en dit zou de norm moeten zijn
Ik hoop nu toch op 0 safety cars tenzij het Lewis is die het veroorzaakt
Lewis door eigen frustratie in de muur zou geweldig zijn.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en dit zou de norm moeten zijn
Ik hoop nu toch op 0 safety cars tenzij het Lewis is die het veroorzaakt
Zou wat zijn.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Middelvinger voor Toto, dit seizoen nog miljoenen binnen harken en dan met vervroegd pensioen.
Kan echt niet inderdaad.quote:
Man kap toch met dat debiel getroll of ga terug naar vbl.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dit moet niet de norm zijn
jij bent echt dom he
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 6 juni 2021 14:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Pas als de velg door het rubber heen komt
Mercedes heeft Bottas tijdens de quali zelf gebruikt om Hamilton op P3 te krijgen.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kan echt niet inderdaad.
Mooi voorschot op de beslissing die deze zomer gaat vallen over het tweede stoeltje bij Merc.
hoezoquote:Op zondag 6 juni 2021 14:36 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Man kap toch met dat debiel getroll of ga terug naar vbl.
Sorry? Waar heb ik dit aan te danken?quote:Op zondag 6 juni 2021 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee dit moet niet de norm zijn
jij bent echt dom he
Zag je ook in zijn tijd, sector 2 verloor hij 5 tienden.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:38 schreef wdn het volgende:
Hamilton is nu wel zijn banden aan het verknallen lijkt me.
Dat heen en weer gaan kan nooit
Waarom zou dat moeten?quote:
Managing gap & tyres.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 14:40 schreef wdn het volgende:
Mazespin houdt er wel de spanning in zo he
Kan niet lang meer duren.
Ja.quote:
Günther heeft hem helemaal verrotgescholden en durft nu niet meer. Dat is ook te zien aan z'n pace, racet als een omaatje.quote:Op zondag 6 juni 2021 14:40 schreef wdn het volgende:
Mazespin houdt er wel de spanning in zo he
Kan niet lang meer duren.
Beter voor mijn gemoedquote:
Kreeg via de board radio te horen dat hij op rechtsachter temp moest letten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |