SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dit is toch verschrikkelijkquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
Zie hier de ellende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit staat niemand. Punt.
Teringquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
Zie hier de ellende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit staat niemand. Punt.
Ja op die geile explosie zit ik ook wel te wachtenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
En hoezo dit... het is toch geen fokking little house on the prairie?
Ik dacht dat we the roaring 20 zouden gaan doen na corona
Weet je wat ik wel zou willen zijn...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
Zie hier de ellende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit staat niemand. Punt.
Nou heb ik toevallig hen eruit gepikt omdat zij wel excessief grossieren in lelijkheid, maar dit kom je dus overal tegen. Broekjes met die kutprintjes, rokjes met die kutprintjes, lange rokken, soepjurken... dramaquote:
Dat laatste meisje is dan wel mijn muze maar zou de jurk verbranden.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
Kan je nog beter met je stieglitz beetje hippig zitten doen, wat er overigens ook niet uit ziet....
Mijn oma had dit niet eensquote:
Wow is dat Amish mode ofzoquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
Zie hier de ellende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit staat niemand. Punt.
Maar je hoeft toch niet te kopen wat in de mode is, jij zeker niet, jij weet altijd de mooie dingen op Aarde wel te vindenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou heb ik toevallig hen eruit gepikt omdat zij wel excessief grossieren in lelijkheid, maar dit kom je dus overal tegen. Broekjes met die kutprintjes, rokjes met die kutprintjes, lange rokken, soepjurken... drama
Wordt je geboekt voor een fesjon shoot en moet je al die lelijkheid aan en dan ook nog doen alsof je er blij van wordt. Zij heeft met dat hoofd wel een oscar verdiendquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste meisje is dan wel mijn muze maar zou de jurk verbranden.
Ik zie er genoeg lopen in Amsterdam hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn oma had dit niet eens![]()
Dit trek je toch als meid van een jaar of 20 toch absoluut ook gewoon nooit niet aan of doen die dat gewoon want 'hip'
Eens. Weer-technisch is het april ofzo en die zaadjes kunnen toch niet kalenderen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Heb net wat potjes nog ingezaaid, kon nog net. En ook zaadjes die eigenlijk in april of mei moesten, ik vind dat ze het gewoon nog moeten gaan doen hoor, alsof zo'n zaadje op de kalender kijkt en zegt, nope, je bent 5 dagen te laat.
Stel je hebt op je 22e de mooiste kont en het beste lijf, bijna niemand weet dat dan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn oma had dit niet eens![]()
Dit trek je toch als meid van een jaar of 20 toch absoluut ook gewoon nooit niet aan of doen die dat gewoon want 'hip'
Hoe mooi kun je zijn in een gordijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wordt je geboekt voor een fesjon shoot en moet je al die lelijkheid aan en dan ook nog doen alsof je er blij van wordt. Zij heeft met dat hoofd wel een oscar verdiend
Ik dacht laat ik eens afstappen van mijn te dure smaak slaat ook nergens op en was vandaag aan het rondneuzen.... toen vond ik alleen maar dit soort sjit. Daarna stiekem toch weer bij zadig lopen koekeloeren maar netjes weer alle kruisjes aangeklikt.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet te kopen wat in de mode is, jij zeker niet, jij weet altijd de mooie dingen op Aarde wel te vinden
Koop gewoon, je leeft maar een keer en als je straks 70 bent dan tja.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik eens afstappen van mijn te dure smaak slaat ook nergens op en was vandaag aan het rondneuzen.... toen vond ik alleen maar dit soort sjit. Daarna stiekem toch weer bij zadig lopen koekeloeren maar netjes weer alle kruisjes aangeklikt.
komen met soep zeker?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
Zie hier de ellende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit staat niemand. Punt.
Ik hoor het al, echte liefdequote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik had ooit zo'n meisje met de perfecte kop en het perfecte lijf, ik zat iedere zaterdagmiddag in de Bijenkorf met haar jurkjes te passen van 500-800 euro en dan konden we samen niet kiezen dus dan kocht ik er vier of zo, heb nog nooit een mens zo gelukkig gezien en mezelf ook wel, triest figuur dat ik was
Ik ben ernstig van mening dat kleding iets voor je moet doen. Als het niet flatteert koop ik het nooit niet never. Ook al vindt ik het leuk, ook al is het in de mode.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zie er genoeg lopen in Amsterdam hoor.
Ook met een figuur dat ik denk "meid wat doe je jezelf aan"
Ik vermoed sale over weekje of 2quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop gewoon, je leeft maar een keer en als je straks 70 bent dan tja.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vermoed sale over weekje of 2Zo ben ik dan ook wel weer
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben ernstig van mening dat kleding iets voor je moet doen. Als het niet flatteert koop ik het nooit niet never. Ook al vindt ik het leuk, ook al is het in de mode.
Hoeveel jurkjes heeft een mens nodig he... Ik dacht ook dat ik van alles nodig had. Gister ging ik eens tellen... ik heb niks nodig... ik moet mij eerder gewoon gaan schamen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik had ooit zo'n meisje met de perfecte kop en het perfecte lijf, ik zat iedere zaterdagmiddag in de Bijenkorf met haar jurkjes te passen van 500-800 euro en dan konden we samen niet kiezen dus dan kocht ik er vier of zo, heb nog nooit een mens zo gelukkig gezien en mezelf ook wel, triest figuur dat ik was
Nee johquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel jurkjes heeft een mens nodig he... Ik dacht ook dat ik van alles nodig had. Gister ging ik eens tellen... ik heb niks nodig... ik moet mij eerder gewoon gaan schamen.
Jawel want dat past bij de kleuren van je ogen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee![]()
Staat al te veel op de wislist![]()
EN IK DOE HET NIET!
Yg kan best even wachten tot de sale.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want dat past bij de kleuren van je ogen.
Moest die niet werken?quote:
Han?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lampje dimmen straks en Solo komt toch wel.
Ga weg jij! kssst!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel want dat past bij de kleuren van je ogen.
Jou vind ik wel leukquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yg kan best even wachten tot de sale.
Hoezo komt toch wel? Die eet mee hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lampje dimmen straks en Solo komt toch wel.
Krijgt die geen toetje?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo komt toch wel? Die eet mee hoor.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uur ofzo, misschien iets meer, moet lukken...
Tot zo
Blauwe telefooncel?quote:
Heeeyyyyquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:04 schreef bitterbal het volgende:
maar goed dat ik mijn fake furrr winterjas mee had hoor
[ afbeelding ]
oeh dit is inderdaad wel een risico van avond werkenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trek. zo maar wat in de fryert doen
Drie varkens?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trek. zo maar wat in de fryert doen
Ja je personeelseten heb je alweer verbrandquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
oeh dit is inderdaad wel een risico van avond werken
Is goed voor je bipsquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:12 schreef bitterbal het volgende:
*propt*
[..]
Ja je personeelseten heb je alweer verbrand
Mijn godquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb bitterballen, kaasstengels., frikandellen en toastjes met brie
begrijp je punt. Het is kaasstengels met frikandel gewordenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwa, brie met frikadellen is best lekker.
Ik heb al een eigen huisje.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij mag ook wel bij mij komen wonen hoor
Ja gaan we ongegeneerd dansenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb al een eigen huisje.![]()
Ik kom wel een keertje op visite. Of geef je binnenkort een pool party?
[ afbeelding ]
ja ik ookquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:32 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Er zijn zoveel leuke smilies. Ik zie iedere keer ook weer nieuwe.
quote:
Ballie is een klein meissie dat d'r ijsje laat pleuren?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had die al lang gezien en moest aan jou denken.
Ik ga wel op een luchtbed in de zeequote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb al een eigen huisje.![]()
Ik kom wel een keertje op visite. Of geef je binnenkort een pool party?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die is lief he? Vooral de naam van de smiley.
She is watching you.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg al de hele dag bitterballenreclames op insta, wat is deze.
Ballie is extreem lief en grappigquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ballie is een klein meissie dat d'r ijsje laat pleuren?
Een ervan ging over 1000 bitterballen winnen, dus flinke familie.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
She is watching you.
Haar hele familie trouwens.
Wrijft zachtjes over haar bolle buikje heen zonder stiekem langs het kaboutermutsje te strelen.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wrijft zachtjes over haar bolle buikje heen zonder stiekem langs het kaboutermustje te strelen.
Nee, want dan zou de koelkast leeg achter worden gelaten...quote:
ja grmbl is er nietquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Soort van poezenplaatje: [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Soort van poezenplaatje: [ afbeelding ]
Kutje van poeziewoeliewoezie keihard volspuiten tot er een traantje komt en morgenvroeg warme croissantjes met mascarpone en aardbeien eten samen.quote:
Vind jou meer het slaaptype?quote:Op zondag 6 juni 2021 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wrom slaap jij nog niet eigenlijk?
Repacable dus.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee ben een werkmier... slaap is zonde van de tijd
quote:Op zondag 6 juni 2021 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kutje van poeziewoeliewoezie keihard volspuiten tot er een traantje komt en morgenvroeg warme croissantjes met mascarpone en aardbeien eten samen.
vroegah was dat nog wel andersquote:Op zondag 6 juni 2021 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De halve SC ligt hier altijd voor tienen in bed
Niet echt neequote:
jaquote:Op zondag 6 juni 2021 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroegah was het sowieso veel drukker
als dit de damesmode 2021 is dan word ik daar niet vrolijk van als kerel zijndequote:Op zondag 6 juni 2021 00:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Niet echt nee
Draag sowieso nooit jurken, maar ik dacht mijn overtollige kilo's misschien wat met paar jurken (kleedjes noemen ze dat hier) te kunnen bedekken deze zomer![]()
Als ik dit soort soepjurken dan zie, dan toch maar beter alles proppen in korte broeken
Waar ik vroeger postte was het 's nacht ook wel gezellig druk meestal.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroegah was het sowieso veel drukker
Kan ik inkomen, als zelfs de dames ze vreselijk vinden betekent dat wel watquote:Op zondag 6 juni 2021 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als dit de damesmode 2021 is dan word ik daar niet vrolijk van als kerel zijnde
Mja. Toen was er s nachts in KLB ook nog wat te beleven.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:35 schreef Flory het volgende:
[..]
Waar ik vroeger postte was het 's nacht ook wel gezellig druk meestal.
Daar kwam ik nooit, las er wel eens als er weer een hilarisch topic was ofzoquote:Op zondag 6 juni 2021 00:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Toen was er s nachts in KLB ook nog wat te beleven.
tsja als de meeste dames mode designers oude gay kerels zijn is dat allemaal niet zo vreemdquote:Op zondag 6 juni 2021 00:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Kan ik inkomen, als zelfs de dames ze vreselijk vinden betekent dat wel wat
Dat ook jaquote:Op zondag 6 juni 2021 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja als de meeste dames mode designers oude gay kerels zijn is dat allemaal niet zo vreemd
je ziet ook vaak modellen die eruit zien alsof het jonge knulletjes zijn, ook zo verdachtquote:Op zondag 6 juni 2021 00:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat ook ja
Maar toch... die hebben toch ook zussen, mams en borrelvriendinnen enzo
Daar houd ik me niet echt mee bezig, ze doen maar, echt gezond zal het niet zijn voor die meiskes zo'n strak regime en ideaalbeeldquote:Op zondag 6 juni 2021 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je ziet ook vaak modellen die eruit zien alsof het jonge knulletjes zijn, ook zo verdacht
ze zullen er ongetwijfeld leuk mee verdienen maar verder is het niet best inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2021 00:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar houd ik me niet echt mee bezig, ze doen maar, echt gezond zal het niet zijn voor die meiskes zo'n strak regime en ideaalbeeld
Dat lijkt me niet bestquote:Op zondag 6 juni 2021 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat als ik eruit zie als een jong jongetje
ik heb ook 2 huisjes hoorquote:Op zondag 6 juni 2021 00:56 schreef Flory het volgende:
Is @:Shiitake er nog?![]()
Heb nog een slaapplek nodig aangezien de boomhut nog niet klaar is.
Ja ik ben er nog. Muziekjes aan het luisteren.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:56 schreef Flory het volgende:
Is @:Shiitake er nog?![]()
Heb nog een slaapplek nodig aangezien de boomhut nog niet klaar is.
we kunnen er ook een pyjama party van makenquote:Op zondag 6 juni 2021 01:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog. Muziekjes aan het luisteren.![]()
Gezellig, kom er maar bij.![]()
Oh! Lief hoor! ik mocht ook al in het huis vd burgervader van @Budapestenaarquote:
Met kussengevecht?quote:Op zondag 6 juni 2021 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we kunnen er ook een pyjama party van maken
Gelukkig je bent nog wakker, ik ben de sleutel kwijt dus ben blij dat ik er nog in kanquote:Op zondag 6 juni 2021 01:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog. Muziekjes aan het luisteren.![]()
Gezellig, kom er maar bij.![]()
Je wordt zelfs ereburger las ik.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh! Lief hoor! ik mocht ook al in het huis vd burgervader van @:budapestenaar
Maar heb een deal met Shii dat ik daar logeer tot mijn hutje klaar is.
Tot nu toe jij, ik en Koen, maar als we in bikini gaan dan doet @UitStraling zeker weten ook mee.quote:
volgens mij is die met @Stray_cat ergens verdwenenquote:Op zondag 6 juni 2021 01:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Tot nu toe jij, ik en Koen, maar als we in bikini gaan dan doet @:Uitstraling zeker weten ook mee.
wijn drinken in een boomhutje is wel een "val er niet uit" challengequote:Op zondag 6 juni 2021 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig.
met een boomhutje en een fles wijn ben ik tevreden
Ja ik ook.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig.
met een boomhutje en een fles wijn ben ik tevreden
Private pool ergens zekerquote:Op zondag 6 juni 2021 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is die met @:stray_cat ergens verdwenen
hmm daar zeg je zo watquote:Op zondag 6 juni 2021 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wijn drinken in een boomhutje is wel een "val er niet uit" challenge
wijn heb ik erg lang niet opquote:Op zondag 6 juni 2021 01:13 schreef shiitake het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik zit nu eigenlijk ook aan een rood wijntje. [ afbeelding ]
virtueel graagquote:Op zondag 6 juni 2021 01:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wil je ook een glaasje? [ afbeelding ]
calorieën doe ik niet echt aan, wel koolhydraten (al bijna 2 jaar en ik voel me er een stuk beter onder en zowat 15kg minder Koen zonder dat ik er extreem veel voor hoef te doen)quote:Op zondag 6 juni 2021 01:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Gaan we nou op zaterdagavond op calorieën letten?
Jemig! ik wil ook wel 15 kg minder Flory, maar ik eet te graag pasta vrees ikquote:Op zondag 6 juni 2021 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
calorieën doe ik niet echt aan, wel koolhydraten (al bijna 2 jaar en ik voel me er een stuk beter onder en zowat 15kg minder Koen zonder dat ik er extreem veel voor hoef te doen)
en behalve lekker geregeld een stuk wandelen doe ik niks aan sport want ik ben een sport hater verderquote:Op zondag 6 juni 2021 01:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Jemig! ik wil ook wel 15 kg minder Flory, maar ik eet te graag pasta vrees ik![]()
ik heb qua sport alles wel geprobeerd.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:23 schreef shiitake het volgende:
Ik houd ook wel van lekker eten en een drankje. Daarom sport ik er bij. Ik zou nooit in kunnen leveren op lekker eten en drinken.
Dan moet je er inderdaad mee stoppen. Het is ook niet mijn hobby, maar het voelt wel heel goed daarna, dus dat is wel een beetje de kick en dat je het ook merkt dat het aanslaat. Ik was niet te zwaar hoor, maar ik kan nu wel weer alles aan dat al een tijdje in de kast lag, omdat het net niet meer paste.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb qua sport alles wel geprobeerd.
Tot 2016 zat ik redelijk frequent in de sportschool maar ik ging er met tegenzin heen en vond het VRESELIJK
met oud en nieuw 2016 was mijn goede voornemen te stoppen met dingen die ik niet leuk vind dus je kan welr aden wat er snel aanging
dan werkte dat voor jou primaquote:Op zondag 6 juni 2021 01:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dan moet je er inderdaad mee stoppen. Het is ook niet mijn hobby, maar het voelt wel heel goed daarna, dus dat is wel een beetje de kick en dat je het ook merkt dat het aanslaat. Ik was niet te zwaar hoor, maar ik kan nu wel weer alles aan dat al een tijdje in de kast lag, omdat het net niet meer paste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Knap hoor van 103 naar 88.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan werkte dat voor jou prima
Ik merk dat ik nu wel een beetje op slot zit, ik ben met koolhydraat arm van 103 naar 88 kilo gegaan, maar wil eigenlijk het liefste richting de 83, 84, maar sta eigenlijk laatste half jaar wel stil
En laatste maanden zelfs wel wat aangekomenTsja huidige prive ellende maakt dat ook dit nog wel eens wat minder gaat
quote:Op zondag 6 juni 2021 01:35 schreef Flory het volgende:
Sporten gaat voor mij helaas niet, ik heb heel wat extra kilo's door medicijnen en nóg meer door corona en binnenzitten.
Maar het wordt hoog tijd dat ik weer ga wandelen
2 jaar terug liep ik vaak meer dan 10km p/dag, maar toen had ik opeens een ongelukje
Oh dat is balen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk kan je snel weer wandelen.
quote:Op zondag 6 juni 2021 01:35 schreef Flory het volgende:
Sporten gaat voor mij helaas niet, ik heb heel wat extra kilo's door medicijnen en nóg meer door corona en binnenzitten.
Maar het wordt hoog tijd dat ik weer ga wandelen
2 jaar terug liep ik vaak meer dan 10km p/dag, maar toen had ik opeens een ongelukje
hmmmm da's zwaar kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
ik zat laatst wat topics uit 2011 te checken, dag na dag zelfs op werkdagen was het ruk tot een uur of 2, 3 minimaalquote:Op zondag 6 juni 2021 01:43 schreef Flory het volgende:
Zoveel posts her en der op dit tijdstip, ik ben het niet meer gewend![]()
Ga jullie hier vast trusten wensen [ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juni 2021 01:43 schreef Flory het volgende:
Zoveel posts her en der op dit tijdstip, ik ben het niet meer gewend![]()
Ga jullie hier vast trusten wensen [ afbeelding ]
ruk? of druk?quote:Op zondag 6 juni 2021 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat laatst wat topics uit 2011 te checken, dag na dag zelfs op werkdagen was het ruk tot een uur of 2, 3 minimaal
Zijn allemaal 10 jaar ouder geworden in de tussentijd.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat laatst wat topics uit 2011 te checken, dag na dag zelfs op werkdagen was het ruk tot een uur of 2, 3 minimaal
Wat is vroeger?quote:Op zondag 6 juni 2021 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ken ik jou eigenlijk ook van vroeger
van de vaste KSC bezetting van 10 jaar terug is niet veel meer overquote:Op zondag 6 juni 2021 02:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn allemaal 10 jaar ouder geworden in de tussentijd.
Toen zat ik hier nog niet. Pas 10 jaar geregistreerd en in het begin was ik ook meer een lurker dan poster.quote:Op zondag 6 juni 2021 02:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De glorietijden van FOK! zo rond 2005
10 jaar geleden zat ik een stuk minder op FOK!quote:Op zondag 6 juni 2021 02:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van de vaste KSC bezetting van 10 jaar terug is niet veel meer over
Gezellig.quote:Op zondag 6 juni 2021 02:45 schreef Flory het volgende:
Mij lief opeens wakker en heeft honger![]()
Dus we doen nog wat in de airfryer en drinken nog een wijntje
Hmm ik zit hier ( andere username) sinds 2002quote:Op zondag 6 juni 2021 02:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
10 jaar geleden zat ik een stuk minder op FOK!
Ian_Nick?quote:Op zondag 6 juni 2021 02:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmm ik zit hier ( andere username) sinds 2002
Heb hilarische avonden en nachten meegemaakt met o.a. @:Ian, @:Liesje1979, @:Leandra en een hoop andere leuke mensen die Fok (denk ik?) hebben verlaten.
Ja die ken ik ook nog. Moest altijd wel met hem lachen. Jammer dat hij niet meer post.quote:
Ik ben er nog, Liesje ook, Ian_Nick vrijwel niet meer.quote:Op zondag 6 juni 2021 02:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmm ik zit hier ( andere username) sinds 2002
Heb hilarische avonden en nachten meegemaakt met o.a. @:Ian, @:Liesje1979, @:Leandra en een hoop andere leuke mensen die Fok (denk ik?) hebben verlaten.
gelukkig ben je er nogquote:Op zondag 6 juni 2021 05:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er nog, Liesje ook, Ian_Nick vrijwel niet meer.
Lekker prikkenquote:
Balliequote:
Jaquote:
Jij mag morgenquote:
Jammer alleen dat het precies gisteren van dat matige weer was want nu schijnt de zon alweer lekkerquote:
ik kan nog geen zon ontdekken buitenquote:Op zondag 6 juni 2021 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het precies gisteren van dat matige weer was want nu schijnt de zon alweer lekker
Het is geen verplichting hèquote:
Oh hier is het gewoon strakblauwquote:
Ik heb gisteren hele grote boten gezien in IJmuidenquote:
Ze moet gewoon niet zo miepen anders kom ik die spuit zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |