Toch heeft hij met die maaltijd meer groente gegeten dan hij de hele komende week naar binnen zal werkenquote:Op zondag 6 juni 2021 17:03 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ook treurig hoe die donateur/feeder zichzelf in de comments op de borst klopt omdat hij hem groente heeft laten eten, terwijl hij gewoon een calorierijke maaltijd gaf aan iemand die de voorgaande 24 uur al 3 pizza’s achter de kiezen had.
Ok, Braddiequote:Op zondag 6 juni 2021 17:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over wie je het hebt, maar eet smakelijk.
Die boekt wel vooruitgang. En als je het wel een goede vergelijking vindt had je ook kunnen zeggen dat het net zoiets is als een fles whisky opsturen naar jouzelf, toch?quote:
Dan stuur je hem toch juist geen krat bier, prima vergelijking dus.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:35 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die boekt wel vooruitgang. En als je het wel een goede vergelijking vindt had je ook kunnen zeggen dat het net zoiets is als een fles whisky opsturen naar jouzelf, toch?
Hij bedeld er zelf om.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Het is wel zielig man als mensen hem eten gaan sturen, dat die zichzelf kapot vreet okay, hij wilt schijnbaar geen hulp.
Waarom mag je @GGMM hier niet taggen?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is dat ik @:ggmm hier niet meer mag taggen
Verschil is dat het bij Braddie een garantie is hij opeet wat je hem stuurt. Bij jou en kree is het afwachten of jullie de verleiding kunnen weerstaan of niet.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan stuur je hem toch juist geen krat bier, prima vergelijking dus.
Je post slaat als een tang op een varken.
Kree zit niet voor niks in een kliniek. Hem nu bier toesturen is nog erger dan Bradge fastfood.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:52 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Verschil is dat het bij Braddie een garantie is hij opeet wat je hem stuurt. Bij jou en kree is het afwachten of jullie de verleiding kunnen weerstaan of niet.
Maar goed, blijkbaar vindt je dat zelf een zekerheidje dus als je het zo'n prima vergelijking vindt.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:02 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik denk trouwens dat een eetverslaving erger is dan een drank, drugs verslaving. Je moet namelijk eten om te overleven.
Was gewoon benieuwd.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:48 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
Baldadig hoorquote:Op zondag 6 juni 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom mag je @:ggmm hier niet taggen?
Misschien wel dezelfde reden als @CoolGuy?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom mag je @:ggmm hier niet taggen?
En die reden is?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:19 schreef okselzweet het volgende:
M
[..]
Misschien wel dezelfde reden als @:coolguy?
Een enorme kutuser maar een goede faquote:
Voorlopig wel ja, dus zal er later vanavond wel eentje online komen.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Geen nieuwe foodreview? Zou hij stoppen?
Hij moet toch eten ja, na al dat bezorgen zal hij zijn perfecte kookkunsten wel zijn verleerd.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:58 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Voorlopig wel ja, dus zal er later vanavond wel eentje online komen.
Wat is zijn adres ik ga ook wat bestellenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:33 schreef leolinedance het volgende:
Zal zo eens een kappa knoffo bestellen voor onze vriend
Er zijn ook gewoon wél gezonde pizza's, dat kan best elke dag. Natuurlijk is het niet zo gezond als écht salade maar sommige pizza's komen heel dicht bij een salade qua gezondheidquote:Op zondag 6 juni 2021 19:14 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat is zijn adres ik ga ook wat bestellen
Aangezien hij na al die jaren nog steeds geen basismaaltijd kan maken, gok ik dat hij leeft van Thuisbezorgd, de nachtwinkel en brood met leverworst van de Lidl.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij moet toch eten ja, na al dat bezorgen zal hij zijn perfecte kookkunsten wel zijn verleerd.
Goed verhaal weer braddie.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:17 schreef Sprokkelaar het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon wél gezonde pizza's, dat kan best elke dag. Natuurlijk is het niet zo gezond als écht salade maar sommige pizza's komen heel dicht bij een salade qua gezondheid
Jij kent zeker alleen van die "gezonde" salades van de Max Donalds met zo'n stuk vette gefrituurde kip erop?quote:Op zondag 6 juni 2021 19:17 schreef Sprokkelaar het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon wél gezonde pizza's, dat kan best elke dag. Natuurlijk is het niet zo gezond als écht salade maar sommige pizza's komen heel dicht bij een salade qua gezondheid
Braddie heeft wel heel veel kloontjes tegenwoordig.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:17 schreef Sprokkelaar het volgende:
[..]
Ok, Braddie.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Braddie heeft wel heel veel kloontjes tegenwoordig.
Braddie, wie andersquote:Op zondag 6 juni 2021 19:37 schreef doggy112 het volgende:
Wie is @:steppenroller? Die gast liked vaak mijn posts.
hey Braddie, kanker eens opquote:Op zondag 6 juni 2021 19:17 schreef Sprokkelaar het volgende:
[..]
Hee the Bradge.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:17 schreef Sprokkelaar het volgende:
[..]
Braddie is @Sprokkelaar . Ik ben gewoon gecharmeerd van de nieuwe like-functie die ik ontdekte na mijn terugkeer op FOK!.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:37 schreef doggy112 het volgende:
Wie is @:stepperoller? Die gast liked vaak mijn posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |