Een enorme kutuser maar een goede faquote:
Voorlopig wel ja, dus zal er later vanavond wel eentje online komen.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Geen nieuwe foodreview? Zou hij stoppen?
Hij moet toch eten ja, na al dat bezorgen zal hij zijn perfecte kookkunsten wel zijn verleerd.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:58 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Voorlopig wel ja, dus zal er later vanavond wel eentje online komen.
Wat is zijn adres ik ga ook wat bestellenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:33 schreef leolinedance het volgende:
Zal zo eens een kappa knoffo bestellen voor onze vriend
Er zijn ook gewoon wél gezonde pizza's, dat kan best elke dag. Natuurlijk is het niet zo gezond als écht salade maar sommige pizza's komen heel dicht bij een salade qua gezondheidquote:Op zondag 6 juni 2021 19:14 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat is zijn adres ik ga ook wat bestellen
Aangezien hij na al die jaren nog steeds geen basismaaltijd kan maken, gok ik dat hij leeft van Thuisbezorgd, de nachtwinkel en brood met leverworst van de Lidl.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij moet toch eten ja, na al dat bezorgen zal hij zijn perfecte kookkunsten wel zijn verleerd.
Goed verhaal weer braddie.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:17 schreef Sprokkelaar het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon wél gezonde pizza's, dat kan best elke dag. Natuurlijk is het niet zo gezond als écht salade maar sommige pizza's komen heel dicht bij een salade qua gezondheid
Jij kent zeker alleen van die "gezonde" salades van de Max Donalds met zo'n stuk vette gefrituurde kip erop?quote:Op zondag 6 juni 2021 19:17 schreef Sprokkelaar het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon wél gezonde pizza's, dat kan best elke dag. Natuurlijk is het niet zo gezond als écht salade maar sommige pizza's komen heel dicht bij een salade qua gezondheid
Braddie heeft wel heel veel kloontjes tegenwoordig.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:17 schreef Sprokkelaar het volgende:
[..]
Ok, Braddie.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Braddie heeft wel heel veel kloontjes tegenwoordig.
Braddie, wie andersquote:Op zondag 6 juni 2021 19:37 schreef doggy112 het volgende:
Wie is @:steppenroller? Die gast liked vaak mijn posts.
hey Braddie, kanker eens opquote:Op zondag 6 juni 2021 19:17 schreef Sprokkelaar het volgende:
[..]
Hee the Bradge.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:17 schreef Sprokkelaar het volgende:
[..]
Braddie is @Sprokkelaar . Ik ben gewoon gecharmeerd van de nieuwe like-functie die ik ontdekte na mijn terugkeer op FOK!.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:37 schreef doggy112 het volgende:
Wie is @:stepperoller? Die gast liked vaak mijn posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |