Woensdag komt een Ziggo monteur om de hoofdaansluiting aan te passen,quote:
Jammer dat die alleen bij het duurste pakket zit he.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:28 schreef Koen66 het volgende:
ik zou graag van Ziggo willen afstappen (ben op zich wel tevreden, maar baal dat zo moeilijk gedaan word over zaken als die Mediabox Next
quote:Andre heeft de situatie goed onderzocht en komt tot de conclusie dat de kritiek op zijn persoon vooral bij zure, gekwetste vrouwen vandaan komt.
Zure gekwetste vrouw gespot.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:35 schreef AgnesGru het volgende:
Dreetje Hazes is de weg een beetje kwijt:
[..]
Kan inderdaad aan de modem liggen. Maar wat betreft die versterkers. Zijn dat varianten zoals Ziggo ze ook aanbied, dus een mesh of multiroom systeem. Of zijn het range extender achtige dingen?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:55 schreef AgnesGru het volgende:
Hier heel de dag al gekloot met wifi, hadden al versterkers maar nog betere aangescherpt (wifi niet zo heel stabiel). Weinig tot geen effect helaaswel een oude Ziggo modem dus denken dat het daar aan kan liggen. Dus morgen ofzo maar bellen.
zomer 2019 nokte de (eigen) Humax recorder er hier mee. Mediabox XL stond hier al tijdenlang op zolder, nooit geprobeerd ivm slechte reviews, Humax deed het prima. Humax was niet meer te repareren, dus die XL eens testen. OP DAT MOMENT KON BIJ MIJN ABO NOG DE NEXT WORDEN GELEVERD.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jammer dat die alleen bij het duurste pakket zit he.
De Next was zodanig populair dat ze de productie niet aankonden en kunnen. Daardoor zit die alleen bij TV Max. Heb er vandaag overigens een binnengekregen, omdat ik ben overgestapt naar TV Max en naar internet Max dus ook een nieuw modem.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zomer 2019 nokte de (eigen) Humax recorder er hier mee. Mediabox XL stond hier al tijdenlang op zolder, nooit geprobeerd ivm slechte reviews, Humax deed het prima. Humax was niet meer te repareren, dus die XL eens testen. OP DAT MOMENT KON BIJ MIJN ABO NOG DE NEXT WORDEN GELEVERD.
Maar ik klagen en er werd een monteur gestuurd. Die kon die XL niet fixen en hij regelde een andere. Die deed het wel maar was net een 24/7 draaiend vliegtuig. Dus een andere laten komen. Ook traag en lawaaierig.Toen was ik er klaar mee. Maar toen kreeg ik met het Complete abo al geen Next meer
Lekker danquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zomer 2019 nokte de (eigen) Humax recorder er hier mee. Mediabox XL stond hier al tijdenlang op zolder, nooit geprobeerd ivm slechte reviews, Humax deed het prima. Humax was niet meer te repareren, dus die XL eens testen. OP DAT MOMENT KON BIJ MIJN ABO NOG DE NEXT WORDEN GELEVERD.
Maar ik klagen en er werd een monteur gestuurd. Die kon die XL niet fixen en hij regelde een andere. Die deed het wel maar was net een 24/7 draaiend vliegtuig. Dus een andere laten komen. Ook traag en lawaaierig.Toen was ik er klaar mee. Maar toen kreeg ik met het Complete abo al geen Next meer
* Aoibhin is vol trots een zure en gekwetste vrouwquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:35 schreef AgnesGru het volgende:
Dreetje Hazes is de weg een beetje kwijt:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zure gekwetste vrouw gespot.
ik ga geen Eur 15 per maand extra dokken voor die Naxt, no way. TV kijk ik toch al nauwelijksquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Next was zodanig populair dat ze de productie niet aankonden en kunnen. Daardoor zit die alleen bij TV Max. Heb er vandaag overigens een binnengekregen, omdat ik ben overgestapt naar TV Max en naar internet Max dus ook een nieuw modem.
Dinsdag komt mijn nieuwe tv, dus dan gelijk weer alles van hoge kwaliteit
Hoeft niet per se zo te zijn dat iemand met een decoder met Ziggo stickertje per se een nieuwe apparaat heeft he. Maar het blijft wel stom dat ze zo moeilijk doen over het omruilen naar nieuwe modellen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij mij staat de mediabox nog het upc logo op en die mediabox heb ik sinds 2018. Dus ze hebben mij als nieuwe klant oude meuk geleverd en nieuwe modem geven ho maar.
Wie zegt dan dat je dat moet doenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga geen Eur 15 per maand extra dokken voor die Naxt, no way. TV kijk ik toch al nauwelijks
Nu weten we ook hoe jij eruit zietquote:
Na het laatste Mediabox XL debacle kreeg ik een helpdeskmedewerkster die meerdacht met me.quote:
klopt. Als ik van Ziggo afga kan ik mijn hele woonkamer anders bekabelen, en is de CI interface in de TV ook zinloos.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:48 schreef Redefine het volgende:
Het blijft gewoon een probleem dat er in Nederland geen concurrentie is. Je hebt maar één kabelaar in je eigen gebied (Ziggo of een regionale aanbieder). En zolang er geen sprake is van glasvezel ga je er t.o.v. Ziggo op achteruit als het om internet gaat.
En Ziggo weet dit, dus doen ze ook niet zoveel voor vaste klantenQua service is het per persoon verschillend. Bij de een heel goed, bij de ander slecht. Maar op dat vlak overstappen heeft niet veel zin. KPN en anderen zijn niet beter of slechter qua service.
Dat kan ik mij wel voorstellen. Heb m nu een avondje getest, maar wat een verademing qua snelheid. Zappen gaat veel sneller en de men functies al helemaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb de Next meteen vanaf het begin, toen 'iedereen' hem kon aanvragen.
Zou nu niet meer anders willen, beste tv-ontvanger ooit.
Dat niet alleen. Maar qua internet snelheid ga je er negen van de tien keer enorm op achteruit. Er is gewoon geen fatsoenlijk alternatief. Hoeveel reclame ze ook maken voor prijsvergelijkers etc.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt. Als ik van Ziggo afga kan ik mijn hele woonkamer anders bekabelen, en is de CI interface in de TV ook zinloos.
ditquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Maar qua internet snelheid ga je er negen van de tien keer enorm op achteruit. Er is gewoon geen fatsoenlijk alternatief. Hoeveel reclame ze ook maken voor prijsvergelijkers etc.
Ja hier ook dat probleem. De aansluiting zit in de meterkast die niet in mijn woning maar op het portiek zit. Dan kan ik wel van alles gaan laten aanleggen, maar daar betaal je dan eerst de hoofdprijs voor, plus dat je er dan qua product op achteruit gaat. KPN is alleen beter met meerdere TV ontvangers in verschillende kamers.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ditTelefoonaansluiting zit hier op een vreselijk onhandige plek, was begin deze eeuw blij dat we van modem-inbel naar Casema kabelinternet overstapten
Ja. De ziggo man die ik aan de telefoon had bevestigde dat wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:48 schreef Redefine het volgende:
Het blijft gewoon een probleem dat er in Nederland geen concurrentie is. Je hebt maar één kabelaar in je eigen gebied (Ziggo of een regionale aanbieder). En zolang er geen sprake is van glasvezel ga je er t.o.v. Ziggo op achteruit als het om internet gaat.
En Ziggo weet dit, dus doen ze ook niet zoveel voor vaste klantenQua service is het per persoon verschillend. Bij de een heel goed, bij de ander slecht. Maar op dat vlak overstappen heeft niet veel zin. KPN en anderen zijn niet beter of slechter qua service.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |