SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige winnaars:
2020: Daniel Felipe Martínez
2019: Jakob Fuglsang
2018: Geraint Thomas
2017: Jakob Fuglsang
2016: Chris Froome
2015: Chris Froome
2014: Andrew Talansky
2013: Chris Froome
2012: Bradley Wiggins
2011: Bradley Wiggins
Favorieten volgens WielerFlits
**** Geraint Thomas
*** Miguel Ángel López, Richie Porte
** David Gaudu, Wilco Kelderman, Nairo Quintana
* Guillaume Martin, Jonas Vingegaard, Brandon McNulty, Tao Geoghegan HartJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Bij de laatste twintig als niet echte klimmer, bijzonder sterk.quote:
Met Kuss weet je het nooit. Motortje kan op elk moment plof zeggenquote:
Hou je het nog?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
Goed dat Lutsenko in het wiel bij INEOS gaat zitten terwijl Poort op pad is.
Het is wel een heel sympathiek rechterrijtje, deze FPCL-jaargang dus enorm rouwig ben ik er ook niet om.quote:
Dat is het enige waar ik me nog aan kan vasthoudenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is wel een heel sympathiek rechterrijtje, deze FPCL-jaargang dus enorm rouwig ben ik er ook niet om.
Typische Nederlandse wielrenner.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wilco heeft gewoon geen (goede) versnelling.
Padoe het maar even.quote:
Gisteren leek hij toch best sterk.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:23 schreef Marcoss het volgende:
Kruijs is het klimmen echt volledig kwijt na corona..
Niet dusquote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt normaal nog wel 2e, laatste 2 km's zijn niet enorm lastig
Waar kan ik al mijn geld inzetten op een DNF?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:39 schreef Beregd het volgende:
Porte de beste ineos. Hopelijk in de tour ook.
Iedereen > Wilcoquote:
Altijd leuk.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Lekker een Ineos treintje morgen.
Drie Aussies in de top 5, ook dat nog.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:47 schreef Slobeend het volgende:
Als je ziet hoe Bahrein collectief goed rijdt dan... @:rellende_rotscholier
Laporte gaat alles winnen bij Jumbo.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:56 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Parepente en Connor: AG2R > FDJ en Cofidis.
En dan al je geld in die falende Vlamingen en de Bob gestopt... Het Franse wielrennen ligt weer op zijn gat.
Als dit waar is, dan mogen ze nu alvast beademingsapparaten uit de Vlaamse IC's klaar zetten voor Wuyts.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laporte gaat alles winnen bij Jumbo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |