Hoop dat je negatief test!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:06 schreef zalkc het volgende:
Mijn zus is vanochtend positief getest. Heb voor de zekerheid even een sneltest gedaan. Weet ik ook wat het is om te wachten op een tweede streepje
Ja ik weet dat je beter een PCR kunt doen, meer ik heb haar vorige week 10 minuten gesproken in de buitenlucht op voldoende afstand, kan een keer binnen een meter zijn geweest, maar dat was onbedoeld, in de supermarkt bega ik meer zondes![]()
Heb geen symptomen en vind het niet nodig om een PCR te gaan doen, dan was dit een soort tussenstap
En jij ook!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:05 schreef Zwansen het volgende:
Morgen mijn allereerste corona-test doen.Vrijdag hopelijk mijn eerste vaccinatie.
Was negatiefquote:
Die kans is maandag groterquote:
quote:Op zaterdag 29 mei zijn er in een etmaal tijd in Nederland 3.381 positieve testen van het coronavirus vastgesteld.
168.350 erbij.quote:Tot nu toe zijn er 10.277.859 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Ik denk dat vorige week op de werkdagen ondergerapporteerd is en dat er toen op vrijdag en zaterdag een correctie plaatsvond. Deze week is er wel juist gerapporteerd en is er toch een significante daling van het aantal besmettingen waar te nemen. Dat is heel positief. Ik hoop dat we over twee weken echt onder de 1.200 besmettingen per dag zitten, zodat we eind juni geen risicogebied gebied meer zijn volgens het Robert-Koch-Institut in Berlin.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Netjes, netjes.
Daling t.o.v. vorige week zaterdag ook.
[..]
Doei corona, doe je zelf de deur achter je dicht?quote:
Duitsland is niet relevantquote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:22 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik denk dat vorige week op de werkdagen ondergerapporteerd is en dat er toen op vrijdag en zaterdag een correctie plaatsvond. Deze week is er wel juist gerapporteerd en is er toch een significante daling van het aantal besmettingen waar te nemen. Dat is heel positief. Ik hoop dat we over twee weken echt onder de 1.200 besmettingen per dag zitten, zodat we eind juni geen risicogebied gebied meer zijn volgens het Robert-Koch-Institut in Berlin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |