Terug naar écht normaal zou pas niet eerder dan in de tweede helft van augustus mogelijk zijn en sowieso moet je dan nog alle reisbeperkingen naar landen die niet op de witte lijst staan zoveel mogelijk handhaven. Vergeet niet dat nu nog zo’n beetje de helft van de mensen niet eens één prik heeft gehad en dat hooguit een kwart van de mensen twee prikken hebben gehad.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:31 schreef Molo het volgende:
Het gaat hartstikke prima hier, ben ik enorm blij mee
Hoop wel dat die angst er vanaf gaat waar het niet meer met feiten ondersteund nodig is. En dus ook stapsgewijs zsm de maatregelen, wetten en adviezen en zulks weg
Terug naar écht normaal.
Nee hoor, die is er niet en is er nooit geweest.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:49 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zelfs in Zweden geldt een mondmaskerplicht.
Wat een arbitrair voorstel. Laten we gewoon sturen op cijfers, en nee geen vaccinatiecijfers. Texas bijv kon al volledig open terwijl ze nog maar zogenaamde 'halverwege' waren.quote:Op zondag 6 juni 2021 07:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Terug naar écht normaal zou pas niet eerder dan in de tweede helft van augustus mogelijk zijn en sowieso moet je dan nog alle reisbeperkingen naar landen die niet op de witte lijst staan zoveel mogelijk handhaven. Vergeet niet dat nu nog zo’n beetje de helft van de mensen niet eens één prik heeft gehad en dat hooguit een kwart van de mensen twee prikken hebben gehad.
Vind jijquote:Op zondag 6 juni 2021 07:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Terug naar écht normaal zou pas niet eerder dan in de tweede helft van augustus mogelijk zijn en sowieso moet je dan nog alle reisbeperkingen naar landen die niet op de witte lijst staan zoveel mogelijk handhaven. Vergeet niet dat nu nog zo’n beetje de helft van de mensen niet eens één prik heeft gehad en dat hooguit een kwart van de mensen twee prikken hebben gehad.
https://www.sj.se/en/about/about-sj/latest-info-coronavirus.htmlquote:Op zondag 6 juni 2021 08:10 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Nee hoor, die is er niet en is er nooit geweest.
Nee dat staat er níetquote:Op zondag 6 juni 2021 08:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
https://www.sj.se/en/about/about-sj/latest-info-coronavirus.html
Hier staat toch echt dat er een mondmaskerplicht geldt.
Texas is een totaal andere wereld met een andere cultuur en geografie dan Nederland. Ik kijk liever naar wat Europese landen, die cultureel en geografisch veel dichter bij Nederland liggen en geen enkel Europees land is echt open, in bijna ieder Europees land gelden nog vele beperkingen en die beperkingen blijven nog minstens twee maanden in stand.quote:Op zondag 6 juni 2021 08:15 schreef galantis het volgende:
[..]
Wat een arbitrair voorstel. Laten we gewoon sturen op cijfers, en nee geen vaccinatiecijfers. Texas bijv kon al volledig open terwijl ze nog maar zogenaamde 'halverwege' waren.
Face mask requirements when travelling. Dit zegt toch genoeg.quote:
En wat staat daar onder dat kopje? Vertaal het even, correct graagquote:Op zondag 6 juni 2021 08:24 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Face mask requirements when travelling. Dit zegt toch genoeg.
Bovendien is Zweden het land wat het slechts doet in Europa als het gaat om het aantal besmettingen. Dus laten we vooral Zweden niet volgen.quote:Op zondag 6 juni 2021 08:25 schreef Molo het volgende:
[..]
En wat draag daar onder dat kopje? Vertaal het even, correct graag
Nergens staat dat het verplicht is
Je lult lekker Ernoquote:Op zondag 6 juni 2021 08:26 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Bovendien is Zweden het land wat het slechts doet in Europa als het gaat om het aantal besmettingen. Dus laten we vooral Zweden niet volgen.
Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar afgezien van een kapje in de supermarkt valt het inmiddels wel mee met die "vele beperkingen" waar je dan weer een arbitrair getal op meent te mogen drukken.quote:Op zondag 6 juni 2021 08:23 schreef Erno-BE het volgende:
in bijna ieder Europees land gelden nog vele beperkingen en die beperkingen blijven nog minstens twee maanden in stand.
Zweden doet het gewoon slecht als het gaat om coronabeleid. Nederland doet het haast net zo slecht als Zweden. In Duitsland bijvoorbeeld zijn er relatief gezien veel minder besmettingen dan in Nederland, dus laten we daar naar kijken.quote:
Maar mutaaaatiesss op de loerrrrquote:Op zondag 6 juni 2021 08:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar afgezien van een kapje in de supermarkt valt het inmiddels wel mee met die "vele beperkingen" waar je dan weer een arbitrair getal op meent te mogen drukken.
https://sl.se/aktuellt/ny(...)i-kollektivtrafiken/quote:Op zondag 6 juni 2021 08:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
https://www.sj.se/en/about/about-sj/latest-info-coronavirus.html
Hier staat toch echt dat er een mondmaskerplicht geldt.
Aangeraden dus maar geen verplichting. Ik denk dat hoogstens 25% van de mensen een masker draagt.quote:Smittskyddet i Stockholms uppmaning att undvika kollektivtrafiken uppdateras med en ny rekommendation till dig som ändĺ mĺste resa: bär munskydd i kollektivtrafiken dygnet runt.
Rekommendationen bygger pĺ det personliga ansvaret, sĺ ha alltid med dig ett munskydd som du kan använda när du reser med SL.
Waarom?quote:
Het gaat hartstikke prima in Nederland, Zweden weet ik niet zo maar geloof ik ook zo maarquote:Op zondag 6 juni 2021 08:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zweden doet het gewoon slecht als het gaat om coronabeleid. Nederland doet het haast net zo slecht als Zweden. In Duitsland bijvoorbeeld zijn er relatief gezien veel minder besmettingen dan in Nederland, dus laten we daar naar kijken.
In Duitsland is het leven ook leefbaar en zijn er weinig coronabesmettingen door slimme maatregelen. Hier in Nederland grijpt men veel te laat in en versoepeld men het snelst, ondanks hoge besmettingscijfers.quote:Op zondag 6 juni 2021 08:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien moeten we kijken naar hoe leefbaar het is. Dan heeft Zweden het best ok gedaan.
Met maatregelen (die hebben ze nog steeds) was het leven daar wel leefbaar.
Heeft echt niks met angst te maken. Er is een tussenweg he tussen veel maatregelen en alle maatregelen laten vallen. En die tussenweg wordt met het stappenplan bewandeld. Dankzij expertsquote:Op zondag 6 juni 2021 08:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Het gaat hartstikke prima in Nederland, Zweden weet ik niet zo maar geloof ik ook zo maar
Vaccineren gaat lekker nu, ziekenhuizen stromen leeg ondanks versoepelingen
Fantastisch en het feesten waard
Ik weet niet welke functie die angst heeft bij jou en hoe dat werkt in jouw brein,.maar het moge duidelijk zijn dat ik er niet in mee ga en dat hoop ik voor eenieder hier
Bij Erno welquote:Op zondag 6 juni 2021 08:40 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Heeft echt niks met angst te maken. Er is een tussenweg he tussen veel maatregelen en alle maatregelen laten vallen. En die tussenweg wordt met het stappenplan bewandeld. Dankzij experts
Ja, het aantal besmettingen daalt gelukkig, maar we zijn er helaas nog niet. Het is nog steeds even volhouden tot we op een veilig niveau zitten qua besmettingen. De IC-opnames zijn nu al beneden de tien per dag (risiconiveau: zorgelijk), maar het aantal ziekenhuisopnames ligt nog boven de 80 (risiconiveau: zeer ernstig). Met name het aantal ziekenhuisopnames moet nog fors dalen.quote:Op zondag 6 juni 2021 08:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Het gaat hartstikke prima in Nederland, Zweden weet ik niet zo maar geloof ik ook zo maar
Vaccineren gaat lekker nu, ziekenhuizen stromen leeg ondanks versoepelingen
Fantastisch en het feesten waard
Ik weet niet welke functie die angst heeft bij jou en hoe dat werkt in jouw brein,.maar het moge duidelijk zijn dat ik er niet in mee ga en dat hoop ik voor eenieder hier
ja dankzij experts. Een groep samengestelden die ,ondanks wat jij er wellicht van vindt, het beste met NL voorhebben en keuzes moeten maken en toegang hebben to de juiste data. Dat die niet vertrouwd worden om wat voor reden dan ook is niet iets wqar ze wat aan kunnen doen. Het is in ieders belang om de juiste balans te vinden in de samenleving.quote:Op zondag 6 juni 2021 08:42 schreef Molo het volgende:
B
[..]
Bij Erno wel
En dankzij experts?![]()
Experts leveren input, politiek maakt de keuzes en bewandelt de weg. Andere belangen en hele andere manier van kijken naar de pandemie en aanpak ervan
Ik vertrouw en geloof het wel hoor. Ik ben het er alleen regelmatig niet mee eens omdat het zeker niet in balans is of in ieders belangquote:Op zondag 6 juni 2021 08:46 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ja dankzij experts. Een groep samengestelden die ,ondanks wat jij er wellicht van vindt, het beste met NL voorhebben en keuzes moeten maken en toegang hebben to de juiste data. Dat die niet vertrouwd worden om wat voor reden dan ook is niet iets wqar ze wat aan kunnen doen. Het is in ieders belang om de juiste balans te vinden in de samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |