SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Hij doet het zo van, sja jongens, het moet he, anders krijg ik straks niet betaaldquote:Op zondag 6 juni 2021 01:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat een genot zou het zijn als Van Dam vanaf volgend seizoen geen basketbal meer mag verslaan
Alles beter dan Mart Smeets.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat een genot zou het zijn als Van Dam vanaf volgend seizoen geen basketbal meer mag verslaan
Hoorde ‘m deze week in de podcast weer. Hij haaaaaaaat 3pts basketbalquote:Op zondag 6 juni 2021 02:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alles beter dan Mart Smeets.
Zou het wel fijn vinden als ze Francisco Elson weer terughalen als co-commentator. Die weet tenminste waar ie het over heeft.
Ik hoopte dat je kon zien dat ie hem gewoon verzwikte ofzo. Dit lijkt wel alsof er iets geknapt is ofzoquote:
Nog nooit zo'n speler gezien die echt niks doet met zijn lengtequote:Op zondag 6 juni 2021 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
Porzingis kiest voor een 3tje bij een 2 tegen 1 fast break...
Ik wel maar dat was MMA, Stefan Struvequote:Op zondag 6 juni 2021 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n speler gezien die echt niks doet met zijn lengte
Vorige playoffs was hij super naast hem. Doncic zelf mag de hele zomer FT's gaan schieten.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:40 schreef DrMarten het volgende:
Game over dit
Dallas moet voor volgend seizoen echt wat meer hulp gaan regelen voor Doncic. Porzingis is het niet helemaal. Ben je gvd 2.24 en dan ga je continu van buiten schieten.
Zo'n goeie schutter en dan zo weinig FT schieten. Ik kan daar echt niet bij.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vorige playoffs was hij super naast hem. Doncic zelf mag de hele zomer FT's gaan schieten.
Let vooral op waaruit die schiet . Schiet nooit vanuit stilstand , alleen maar na een dribbel of stepbackquote:Op zondag 6 juni 2021 23:50 schreef peasant het volgende:
[..]
Zo'n goeie schutter en dan zo weinig FT schieten. Ik kan daar echt niet bij.
En vorige partij stonden ze ook voor, voordat Kawhi helemaal in beast mode gingquote:Op zondag 6 juni 2021 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Zonde dit man, sta je 2-0 voor..![]()
Ben benieuwd wie voor Porzingis wil traden, die zal wel weg moeten.
quote:Op zondag 6 juni 2021 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Let vooral op waaruit die schiet . Schiet nooit vanuit stilstand , alleen maar na een dribbel of stepback
quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien is FT's nemen te stil staan voor hem haha. Normaal schiet hij vaak vanuit de dribbel met een stepback, sidestep of floaters.
ik weet het, maar het is toch wel heel bijzonder dat de voor velen moeilijkere step back off balance zo veel beter gaat als een trainbare toch makkelijke FTquote:
Die zit in een gigantisch contract en is blessuregevoelig. Denk dat niemand hem wil hebben.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Zonde dit man, sta je 2-0 voor..![]()
Ben benieuwd wie voor Porzingis wil traden, die zal wel weg moeten.
Ja, dat is zeker voor iemand die goed kan schieten prima trainbaar. Geen idee wat hem mankeert dat het nog niet beter gaat inmiddelsquote:Op zondag 6 juni 2021 23:56 schreef peasant het volgende:
[..]
ik weet het, maar het is toch wel heel bijzonder dat de voor velen moeilijkere step back off balance zo veel beter gaat als een trainbare toch makkelijke FT
Hij doet gewoon wat de rest ook doet, schieten van afstand, dat is het huidige basketbal.quote:Op maandag 7 juni 2021 00:19 schreef LuieSurinamer het volgende:
Scheidsrechters waren apart aan het fluiten, maar ik klaag niet.
Die Porzingis bakt er zo weinig van. Bijna 3m lang en staat constant 3-pt te schieten.
Kan hij niet posten ofzo?
Mag toch aannemen van wel na die 39 punten van gister. Of is ie aan het eind weer geblesseerd uitgevallen?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:04 schreef Hathor het volgende:
Gaat Embiid nog spelen deze ronde? Anders zou het seizoen van de Sixers wel weer eens als een nachtkaars uit kunnen gaan.
Ik ben geen fan van Lue, maar inderdaad, ze hebben de Mavs na game 1 & 2 wel geheel ontcijferd en Doncic zover aan banden gelegd dat de Mavs de serie niet konden pakken.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:52 schreef LuieSurinamer het volgende:
rmaal starten, gewoon niet laten spelen.
Dat het Doc nooit gedaan.
Ik had alleen de uitslag gezien en wist niet dat ie alweer terug was, kennelijk onderschat ik de Hawks nog steeds.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mag toch aannemen van wel na die 39 punten van gister. Of is ie aan het eind weer geblesseerd uitgevallen?
Blijkbaar niet nodig om de winst binnen te halen. Denver mist de bijdrage van een type Murrayquote:Op dinsdag 8 juni 2021 04:38 schreef Hathor het volgende:
Suns hebben dus echt niemand die Jokic kan stoppen.
Tsja, op een gegeven moment zakte het als een plumpudding in elkaar, ik dacht echt dat Denver game 1 zou pakken gezien het beeld in de eerste helft.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijkbaar niet nodig om de winst binnen te halen. Denver mist de bijdrage van een type Murray
Ziekjes ook nogquote:
quote:He was a bit under the weather, feeling nauseated and a little light-headed.
Ik heb altijd een beetje het idee dat ze dit doen om de prestatie extra glans te geven, net als toen met MJ in die finalepot tegen Utah, toen hij na afloop zogenaamd niet meer op eigen kracht het veld kon aflopen en door Pippen ondersteund werd, maar vlak daarvoor wel even in zijn eentje de Jazz versloeg. Het maakt de legende alleen maar groter natuurlijk, maar ik denk toch dat we dit met een korreltje zout moeten nemen. Hij zal best wel een beetje flauw en misselijk zijn geweest, maar ik geloof er niks van dat hij daar liep te spelen met een flinke griep, want dan sta je daar echt niet zo te ballen.quote:
De ware reden achter Utah's overwinning:quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje het idee dat ze dit doen om de prestatie extra glans te geven, net als toen met MJ in die finalepot tegen Utah, toen hij na afloop zogenaamd niet meer op eigen kracht het veld kon aflopen en door Pippen ondersteund werd, maar vlak daarvoor wel even in zijn eentje de Jazz versloeg. Het maakt de legende alleen maar groter natuurlijk, maar ik denk toch dat we dit met een korreltje zout moeten nemen. Hij zal best wel een beetje flauw en misselijk zijn geweest, maar ik geloof er niks van dat hij daar liep te spelen met een flinke griep, want dan sta je daar echt niet zo te ballen.
4/17 FG niet zo best nee. Hij pakt z'n puntjes op de FT line, 9/10. Of bedoelde je dat hij slecht verdedigd heeft?quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De ware reden achter Utah's overwinning:
[ afbeelding ]
In het 4rde kwart weer ouderwets te cucken vanaf de driepuntlijnquote:Op woensdag 9 juni 2021 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
4/17 FG niet zo best nee. Hij pakt z'n puntjes op de FT line, 9/10. Of bedoelde je dat hij slecht verdedigd heeft?
Adrenaline icm motivatie doet wel wat, maar er zijn limieten. Als je steeds het gevoel hebt dat je moet kotsen dan lijkt het me ook niet dat je accuraat kan zijn met schieten. Jordan was meer koorts toch, ben het vergeten..was nog wel in die docu.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje het idee dat ze dit doen om de prestatie extra glans te geven, net als toen met MJ in die finalepot tegen Utah, toen hij na afloop zogenaamd niet meer op eigen kracht het veld kon aflopen en door Pippen ondersteund werd, maar vlak daarvoor wel even in zijn eentje de Jazz versloeg. Het maakt de legende alleen maar groter natuurlijk, maar ik denk toch dat we dit met een korreltje zout moeten nemen. Hij zal best wel een beetje flauw en misselijk zijn geweest, maar ik geloof er niks van dat hij daar liep te spelen met een flinke griep, want dan sta je daar echt niet zo te ballen.
Het heette de Flu Game maar het kwam door een bedorven pizza.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Adrenaline icm motivatie doet wel wat, maar er zijn limieten. Als je steeds het gevoel hebt dat je moet kotsen dan lijkt het me ook niet dat je accuraat kan zijn met schieten. Jordan was meer koorts toch, ben het vergeten..was nog wel in die docu.
Zijn wel aardig aan elkaar gewaagd, maar ik denk toch dat Kawhi de doorslag gaat geven uiteindelijk. Ik gok op een finale Nets-Clippers, die de Nets gaan winnen met 4-2.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:30 schreef Salina het volgende:
Utah-Clippers kan toch wel een leuke serie worden eigenlijk. Had er op voorhand niet zo super veel trek in, maar dit was een zeer vermakelijke pot.
Tijdens het seizoen leek het er even op dat Porter Jr het gemis van Murray wat opving maar dat is nu (tijdelijk) weg blijkbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:03 schreef DrMarten het volgende:
Jokic heeft nog wel goede cijfers. De rest van de starters was helemaal niks.
Porter jr had bij rust 0 uit 6 van 3 en eindigt met 11 punten. De rest van de starters uberhaupt niet in de dubbele cijfers.
Hij is heel wisselvallig. Laatst schoot ie er 6 raak in het 1e kwart. Nu mist ie e 6 achter elkaar. Je moet bij hem niet raar kijken als ie de volgende pot ineens 30 punten maakt.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijdens het seizoen leek het er even op dat Porter Jr het gemis van Murray wat opving maar dat is nu (tijdelijk) weg blijkbaar.
Dat zou dan tijd worden, anders is het snel afgelopen voor ze in deze serie.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij is heel wisselvallig. Laatst schoot ie er 6 raak in het 1e kwart. Nu mist ie e 6 achter elkaar. Je moet bij hem niet raar kijken als ie de volgende pot ineens 30 punten maakt.
Booker was natuurlijk altijd al een geweldenaar, maar Ayton vond ik de eerste paar jaar tegenvallen. Die is nu goed aan het ballen. Dan CP erbij en nog een paar stabiele spelers en je hebt ineens een topteam.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou dan tijd worden, anders is het snel afgelopen voor ze in deze serie.
Ik blijf me verbazen over de groei die de Suns gemaakt hebben als team, en toch ook best wel mooi om te zien dat Paul daar een belangrijke factor in speelt. Nou maar hopen dat ie niet weer eens een blessure oploopt waardoor hij weer voortijdig moet afhaken, want dat is toch wel iets dat als een rode draad door zijn carriere loopt.
Hij brak de 10 seconden regel of zoiets, ik wist niet eens dat die bestond.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:34 schreef PowerLoungen het volgende:
GiannisDoet er zo lang over om vrije worpen te nemen dat de scheids het maar gewoon affluit
Usain Bolt rent de 100m sneller in een tijd die sneller is dan een Giannis free throwquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij brak de 10 seconden regel of zoiets, ik wist niet eens dat die bestond.
Terwijl het eigenlijk gewoon iets iets waar op valt te trainen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Usain Bolt rent de 100m sneller in een tijd die sneller is dan een Giannis free throw![]()
Geen wonder dat ze dat nu gaan callen, die gozer staart voor 5 seconden naar de basket voordat die eindelijk schiet, kom op zeg.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk gewoon iets iets waar op valt te trainen.
KD had laatst ook wel een mooie, gewoon de inboundpass tegen je eigen backboard aan gooien.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 02:34 schreef PowerLoungen het volgende:
GiannisDoet er zo lang over om vrije worpen te nemen dat de scheids het maar gewoon affluit
Was al eerder gebeurd onlangs. Sindsdien ging het publiek in Miami steeds meetellen als hij een FT had.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij brak de 10 seconden regel of zoiets, ik wist niet eens dat die bestond.
Giannis die steeds lopende 3tjes probeert te maken net zoals KDquote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:52 schreef 3rr0r het volgende:
Mokerslecht geschoten zeg, van zowel Bucks als Nets
Hij denkt steeds, nu gaat hij wel eens vallenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Giannis die steeds lopende 3tjes probeert te maken net zoals KD
Volgens LeBrick zijn de beste spelers jongens die weten wat ze kunnen maar vooral wat ze niet kunnen . Giannis weet dat gewoon niet of hij wil het gewoon niet . Als Middleton niet die clutch schoten raakte aan het eind kon je het verlies volledig aan Giannis toeschrijven.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij denkt steeds, nu gaat hij wel eens vallen
Hij zal ze op de training wel (vaker) raak schieten anders is het wel heel vreemdquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens LeBrick zijn de beste spelers jongens die weten wat ze kunnen maar vooral wat ze niet kunnen . Giannis weet dat gewoon niet of hij wil het gewoon niet . Als Middleton niet die clutch schoten raakte aan het eind kon je het verlies volledig aan Giannis toeschrijven.
Iedereen kan het op de trainingquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij zal ze op de training wel (vaker) raak schieten anders is het wel heel vreemd
KD is lachwekkend. Totale idioot.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
KD is nog softer dan alle Lakerspelers bij elkaar.
Haha, wat triestquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
KD is nog softer dan alle Lakerspelers bij elkaar.
Haalden ze dat ook niet in die tijd met Nash?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 06:39 schreef Zwansen het volgende:
Zo, Suns op 3-0. Voor het eerst sinds 92 dat ze weer de conference finals kunnen halen?
Wel zieke stats van Jokic.
Ja, daar twijfelde ik een beetje over.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Haalden ze dat ook niet in die tijd met Nash?
Dit gezien bij de Nets?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 11:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
Was al eerder gebeurd onlangs. Sindsdien ging het publiek in Miami steeds meetellen als hij een FT had.
Ja, @PowerLoungen had erover gepost haha. Ik snap het wel want hij neemt bijna standaard te lang de tijd en ze laten hem er zo goed als altijd mee wegkomen. Net alsof er voor hem andere regels gelden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit gezien bij de Nets?
Stopwatch en aftellen bij de FT's van Giannis op het grote scherm. Vond de NBA niet zo leuk en is niet meer toegestaan. Zowel de Nets als de Bucks spelers/coaching staff hebben dit geeneens opgemerkt. Zeggen ze.
https://www.insider.com/g(...)-nba-nets-2021-6?amp
https://www.netsdaily.com(...)nmpo-countdown-clock
Haha die is wel leukquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit gezien bij de Nets?
Stopwatch en aftellen bij de FT's van Giannis op het grote scherm. Vond de NBA niet zo leuk en is niet meer toegestaan. Zowel de Nets als de Bucks spelers/coaching staff hebben dit geeneens opgemerkt. Zeggen ze.
https://www.insider.com/g(...)-nba-nets-2021-6?amp
https://www.netsdaily.com(...)nmpo-countdown-clock
Wat dacht je van de kijkcijfers, die zijn met dik 50% gedaald in het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Haha die is wel leukMoeten ze bij Nadal ook doen.
Oh het mag weer eens niet van de NBA.Die regels daar zijn echt te debiel he. Alles moet total control zijn. Niet zo gek dat er geen enkele spontane sfeer meer is bij die wedstrijden.
Oh wow, zo valt het straks als een kaartenhuis in elkaar met die blessures. (Niets van gezien, NBA plant de boel als Oranje speeltquote:Op zondag 13 juni 2021 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Bucks moeten nu toch wel er met de series vandoor gaan als Kyrie voor een tijdje eruit is
Zonder Murray hadden de Nuggets nooit een echte kans tegen Booker en Paul, Jokic kan het niet alleen.quote:
Booker die eerst wilde knokken maar toen hij die boze Servische ogen zag op de vlucht sloegquote:
quote:Op maandag 14 juni 2021 14:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Booker die eerst wilde knokken maar toen hij die boze Servische ogen zag op de vlucht sloeg
Jokic dacht ik waag het gewoon hopelijk gooien ze mij eruit dan hoef ik niet op het veld te staan als we verloren hebben.quote:
De ene speler mag alles wat god verboden heeft en de ander mag niet eens ademen naar bepaalde sterspelers .quote:Op maandag 14 juni 2021 14:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]![]()
Ik snap sowieso niet waarom ze moeilijk deden, zo duidelijk dat hij de bal wil slaan, en dat ook doet, en dan per ongeluk het gezicht ook wat raakt. Dat is gewoon 'part of the game' ongelukje zonder kwade opzet. Vind niet dat men daarover moet gaan miepen als de ander even sorry zegt. Maar ja, NBA tegenwoordig...
Bepaald voorval geweest met een scheids? Niet meegekregen.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De ene speler mag alles wat god verboden heeft en de ander mag niet eens ademen naar bepaalde sterspelers .
En oh , als scheids mag je gokken op je eigen wedstrijden . Genot
Het was wel erg lomp en onbenullig, maar een flagrant 1 was ook genoeg geweest.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]![]()
Ik snap sowieso niet waarom ze moeilijk deden, zo duidelijk dat hij de bal wil slaan, en dat ook doet, en dan per ongeluk het gezicht ook wat raakt. Dat is gewoon 'part of the game' ongelukje zonder kwade opzet. Vind niet dat men daarover moet gaan miepen als de ander even sorry zegt. Maar ja, NBA tegenwoordig...
Kings - Lakers 2002 WCF volgens mij . Dat de scheids vrij opvallend bijna alles in het voordeel van de Lakers floot waardoor ze naar de finals konden . NBA wilde de Kings liever niet in de finals en de scheidsrechters gaven later toe dat ze gokten op een winst van de Lakers.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bepaald voorval geweest met een scheids? Niet meegekregen.
Ondanks dat ik het op sommige momenten een arrogante onsympathieke klootzak vind, gun ik hem wel een ring.quote:
Is die ook, maar een echte 'floor raiser', ieder team waar hij in terecht komt is echt goed. En dat op je 36ste, kun je enkel respect voor hebben.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het op sommige momenten een arrogante onsympathieke klootzak vind, gun ik hem wel een ring.
Dat was ook wel de meest schandalige wedstrijd ooit zowat. Zo ongeveer elke beslissing van de referees stonken een uur in de wind. Op den duur konden Divac en co ook letterlijk niets meer dan er om lachen dat ze met 6 fouls er uir gegooid werden. Legendarische beelden.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kings - Lakers 2002 WCF volgens mij . Dat de scheids vrij opvallend bijna alles in het voordeel van de Lakers floot waardoor ze naar de finals konden . NBA wilde de Kings liever niet in de finals en de scheidsrechters gaven later toe dat ze gokten op een winst van de Lakers.
Ex-Celtics player suggests Kyrie Irving's ankle injury is karma after logo stompquote:Op maandag 14 juni 2021 09:10 schreef Hathor het volgende:
Allah heeft niet zo'n hoge pet op van Kyrie denk ik.
Totdat je hem een verkeerde blik geeft lolquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:41 schreef Salina het volgende:
Dan oogt Nurkic' vader toch een stuk rustiger.
De Bucks als geheel neem ik aan? Ammejezus wat was dat slecht zeg. En dan verliezen tegen een team dat zoveel spelers mist en waarbij Harden binnen de lijnen niet meedeed.quote:Op woensdag 16 juni 2021 05:01 schreef PowerLoungen het volgende:
En de award voor meest domme team + coach + sterspeler gaat naar..
Dit kan binnen 24 al weer over zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]CP3 heeft ook wel altijd pech
Ze weten dat Harden een zwakke hamstring heeft dus wat doen ze ? Ipv van hem fysiek aan te vallen nemen ze genoegen met iso jumpers tegen lange KD lol om maar niet te spreken over Giannis die weer eens liet zien dat die vrij weining gevoel heeft voor het spelletjequote:Op woensdag 16 juni 2021 11:37 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
De Bucks als geheel neem ik aan? Ammejezus wat was dat slecht zeg. En dan verliezen tegen een team dat zoveel spelers mist en waarbij Harden binnen de lijnen niet meedeed.
Die coach kan ook vast met vakantie, ik denk dat je op een achterafveldje in New York meer aanvallend samenspel ziet dan bij de Bucks vannacht
Dus je hoeft hem nooit bij GS? Niet dat het ooit zou gebeuren natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze weten dat Harden een zwakke hamstring heeft dus wat doen ze ? Ipv van hem fysiek aan te vallen nemen ze genoegen met iso jumpers tegen lange KD lol om maar niet te spreken over Giannis die weer eens liet zien dat die vrij weining gevoel heeft voor het spelletje
Alleen als center en nooit als eerste optie bij een aanvalquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:23 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Dus je hoeft hem nooit bij GS? Niet dat het ooit zou gebeuren natuurlijk.
Dat deden de Suns een stuk effectiever tegen de Lakers. AD kon na 5 minuten inpakken en op de bank plaats nemen nadat Booker hem keer op keer opzocht.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze weten dat Harden een zwakke hamstring heeft dus wat doen ze ? Ipv van hem fysiek aan te vallen nemen ze genoegen met iso jumpers tegen lange KD lol om maar niet te spreken over Giannis die weer eens liet zien dat die vrij weining gevoel heeft voor het spelletje
Dit team was als een omgekeerde Tim Duncan: in plaats van rustig alle fundamentele dingen goed te doen en het daarbij te laten deden ze aanvallend eigenlijk alle fundamentele dingen fout om vervolgens met een totaal onnodige haast allerlei vreemde opties te gaan verkennen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Het gaat van kwaad tot erger
Is dat van Paul bevestigd? Hij kan bv overmorgen alweer negatief testen, en de LA-Utah serie duurt nog wel even.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kawhi en CP3 doen niet meer mee.
Dat is heel kut.
Zo dan. Einde tijdperk.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:46 schreef Hathor het volgende:
Ik heb niet echt iets met de Bucks, maar ik hoop echt dat ze de Nets eruit flikkeren, want die gun ik helemaal maar dan ook helemaal niks.
Niet voor Kemba maar wel voor die 16de pickquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Kemba + 16th pick naar OKC voor Horford + Moses Brown
Presti verdient een standbeeld
Meer omdat hij zelfs voor Horford nog een semi-goede speler en FRP weet te fixen. Kemba een beetje laten spelen en die zullen we volgend jaar ook wel weer kwijt raken voor een FRP ofzo. Lekker man.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet voor Kemba maar wel voor die 16de pick
Ook prima voor SGA, en eventueel een top 5 draftpick. Leren weer bij van een goede PG.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind dat Kemba wel beetje makkelijk afgeschreven wordt hoor. Kan nog zo maar weer flink wat meer waard worden bij een OKC.
Verschillende keren in actie gezien dit seizoen, maar wat kan die gozer slecht schieten voor een guard zeg, ik heb wedstrijden gezien dat ie 3 op 18 schoot en meer van dat soort miskleunen. Als ik coach van de Celtics was zou ik hem een verbod op driepunters gegeven hebben. Dramatisch.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind dat Kemba wel beetje makkelijk afgeschreven wordt hoor. Kan nog zo maar weer flink wat meer waard worden bij een OKC.
36% op 8 3pt pogingen per game is slecht?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Verschillende keren in actie gezien dit seizoen, maar wat kan die gozer slecht schieten voor een guard zeg, ik heb wedstrijden gezien dat ie 3 op 18 schoot en meer van dat soort miskleunen. Als ik coach van de Celtics was zou ik hem een verbod op driepunters gegeven hebben. Dramatisch.
Heb je net de verkeerde games gezien denk.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 18:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Verschillende keren in actie gezien dit seizoen, maar wat kan die gozer slecht schieten voor een guard zeg, ik heb wedstrijden gezien dat ie 3 op 18 schoot en meer van dat soort miskleunen. Als ik coach van de Celtics was zou ik hem een verbod op driepunters gegeven hebben. Dramatisch.
Nee, maar dat was zijn totale schotgemiddelde. in de games die ik zag dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:52 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
36% op 8 3pt pogingen per game is slecht?
Young=Harden 2.0quote:Op zaterdag 19 juni 2021 03:09 schreef DrMarten het volgende:
Ik hoop toch zo dat iemand die Trae Young een keer verschrikkelijk ondersteboven beukt als ie weer tegen iemand aanspringt om een fout uit te lokken. Wat een verschrikkelijk naar mannetje vind ik dat.
Blij dat ze daar volgend seizoen iets aan gaan doen.
Had het wel verwacht ook, die hebben echt het hele seizoen boven hun stand geleefd.quote:
Gobert is weer dpoy maar waarom weet ik niet . Wordt keer op keer uitgebuit als die de paint uit moet.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
Wow, wat een comeback. Utah naar de psycholoog ipv vissen. Conley het matigst zo te zien aan de boxscore.
Op basis van blocks jaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gobert is weer dpoy maar waarom weet ik niet . Wordt keer op keer uitgebuit als die de paint uit moet.
Sowieso rare schotkeuze. Schiet een drie om voor te komen of drive voor een gelijkmaker. Hier ging hij weer met voet op de lijn moeilijk doen. Maar goed, hij was te moe.quote:
Stuk of 4 games achter elkaar gespeeld met maar een paar gemiste minuten, benen waren inderdaad 'gone'quote:Op zondag 20 juni 2021 05:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sowieso rare schotkeuze. Schiet een drie om voor te komen of drive voor een gelijkmaker. Hier ging hij weer met voet op de lijn moeilijk doen. Maar goed, hij was te moe.
toch niet zo'n dikke maatjes dan?quote:
Durant is gewoon een sneuneus. Een 73-9 team joinen om dan zeggen dat het 'the hardest road' is. Even snel wat titels ophalen, en dan weggaan onder het motto 'ik wil mijn eigen team leiden'. Dan team je met Irving, okay prima, maar dat was niet makkelijk genoeg, dus we halen Harden ook nog op. Vervolgens halen we ook nog even Aldridge (sneu voor hem dat die er mee moest stoppen) en Griffin op in de buy-outs. Volgend jaar pakken ze de titel makkelijk, als ze blessure vrij blijven, dus ieder jaar dat ze het niet doen is mooi mee genomen imo.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:15 schreef Omega het volgende:
Wat een zure reacties hier. Benieuwd hoe het was afgelopen als Giannis niet een Pachulia fout had gemaakt. Al vermoed ik dat het per ongeluk was. Als de Bucks JRue zouden missen en Giannis op 25% hadden, was het 4-0 geworden. Ik had ook een tijdje een hekel aan Durant, maar nu ik zelfs Lillard hoor over loyaal vs winnen, dan lijkt dat voor sommige spelers nog de enige mogelijkheid, al is dt zuur voor het team dat achter blijft.
Hoop dat Suns kampioen worden. Verder niets tegen de Bucks, leuk team met een geweldig persoon, JRue. Alleen Clippers heb ik niet zo veel mee. Heb zin in de volgende ronde.
Idd.quote:Op zondag 20 juni 2021 11:19 schreef Justevo het volgende:
Ik ben nog even aan het nagenieten. Durant eruit is het beste nieuws van de dag.
En als je in de gids het volgende programma terugkijkt dan zal de verlenging er nog wel opstaan. Of zit je dan weer met reclames wat je niet kunt doorspoelen?quote:Op zondag 20 juni 2021 12:53 schreef DrMarten het volgende:
Wedstrijd opgenomen om terug te kijken en de verlenging staat er niet op.KPN
Ik ben de eerste die zal toegeven dat ik Durant inderdaad niet met objectieve ogen kan bekijken door z'n naaistreek tov OKCquote:Op zondag 20 juni 2021 10:51 schreef Omega het volgende:
Toen Griffin bij Detroit zat, kon hij er niets van (volgens bijna iedereen). Zelfde als Aldridge dit seizoen bij Spurs. Voor Harden hebben ze gewoon getrade, Bucks hebben ook Jrue gehaald in een trade, is het dan meteen een mindere prestatie? Suns hebben CP3 ook opgehaald voor een appel en een ei.
Die move van Durant vond plaats toen net de salarycap een grote sprong maakte. Beetje geluk voor Warriors (en Durant) toen. Opmerking hardest road was belachelijk.
Jij bent geloof ik die OKC fan, en dan begrijp ik je helemaal. Voor OKC fans was het echt een dolk in de rug. Vanuit Durant zijn perspectief niet onbegrijpelijk.
Volgens mij wel ja. Vind het wel lekker om de timeouts en rust gewoon te skippen. Alleen bij KPN kun je geen extra tijd toevoegen aan de opname. Had eerder Ziggo en daar was ik gewend om gewoon een uur er aan vast te plakken voor het geval dat.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En als je in de gids het volgende programma terugkijkt dan zal de verlenging er nog wel opstaan. Of zit je dan weer met reclames wat je niet kunt doorspoelen?
Gewoon volgende programma ook opnemen voor in de toekomst.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Vind het wel lekker om de timeouts en rust gewoon te skippen. Alleen bij KPN kun je geen extra tijd toevoegen aan de opname. Had eerder Ziggo en daar was ik gewend om gewoon een uur er aan vast te plakken voor het geval dat.
Durant ging vooral weg bij GSW omdat fans Curry meer aandacht gaven en hunnie niet. Erg raar zeg , dat je meer gevoelens hebt voor je eigen gedrafte superster dan voor een ' buitenstaander' die naar het nu blijkt toch wel heel erg gevoelig is .quote:Op zondag 20 juni 2021 14:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben de eerste die zal toegeven dat ik Durant inderdaad niet met objectieve ogen kan bekijken door z'n naaistreek tov OKC
Griffin heeft natuurlijk, en ik geef hem niet eens ongelijk, gewoon z'n best niet meer gedaan in Detroit, totaal kansloze missie daar. Die gozer had al weet ik veel hoe lang niet meer gedunkt, eerste pot voor de Nets dunkt die erop los. Het probleem is meer dat Griffin en Aldrigde beide 30 miljoen+ per jaar incasseerden, wat ze niet meer waard waren, maar Griffin en Aldridge op een minimum contract zijn heel heel heel waardevol voor elk team in de NBA, laat staan een team als de Nets. Daarom ben ik eerlijk gezegd ook geen fan van het toestaan van buy-outs na de trade deadline, je hebt bijna altijd spelers van dit kalibe,r of net wat minder, die contenders een klap beter maken.
Mijn probleem met de Harden trade is meer dat Durant claimt zijn 'eigen' team zou willen hebben en daarom Curry en co. achter zit laat. Maar zodra het geen walk in the park blijkt te zijn samen met Irving en DAJ (en laten we wel wezen, dat dachten Durant en Irving natuurlijk wel, ondanks dat DAJ geen schim meer is van de DAJ bij de Clippers) werd de volgende superster weer opgetrommeld. Laten we ook niet net doen alsof het traden voor Jrue (wat volgens mij nog bijna meer heeft gekost dan Harden) ook maar enigszins in de buurt komt bij het traden voor Harden. Jrue is een prima speler, maar Harden is buitencategorie.
Dat vind ik niet te vergelijken met Jordan die terug komt na een baseball pauze en zijn oude team joined.
Durant - Harden - Irving zullen wel blijven uiteraard. Maar met het geld dat in Harris en DAJ zit kunnen ze weinig doen denk ik, picks zullen ook wel niet meer aanwezig zijn voor trades.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:57 schreef Hathor het volgende:
Houden de Nets de ploeg intact of gaan we nu een leegloop zien van teleurgestelde sterren?
Wel jammer dat Paul en Kawhi er allebei niet bij zijn.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:18 schreef Salina het volgende:
Oh, en Clippers-Suns uiteraard.
Conference Finals alweer.
De hele serie? Dan geef ik de Clippers toch wat meer kans.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel jammer dat Paul en Kawhi er allebei niet bij zijn.
Nee, Paul zie ik wel terugkomen in de tweede of derde game, hij zit nu nog in dat safety protocol, maar normaal gesproken duurt dat nooit echt lang. Kawhi met die knie is een ander verhaal, daar valt nu eigenlijk nog weinig over te zeggen. Alhoewel ik wel het idee heb dat het minder erg is dan in eerste instantie gedacht werd.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:50 schreef Salina het volgende:
[..]
De hele serie? Dan geef ik de Clippers toch wat meer kans.
Met Paul is het wel een heel ander verhaal. Ik ben benieuwd. Phoenix en Atlanta in de conference finals. Wie had dat gedacht.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, Paul zie ik wel terugkomen in de tweede of derde game, hij zit nu nog in dat safety protocol, maar normaal gesproken duurt dat nooit echt lang. Kawhi met die knie is een ander verhaal, daar valt nu eigenlijk nog weinig over te zeggen. Alhoewel ik wel het idee heb dat het minder erg is dan in eerste instantie gedacht werd.
Zou Delonte een belletje van Lebron krijgen vandaag?quote:
Dinwiddie zal wel weg gaan.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:57 schreef Hathor het volgende:
Houden de Nets de ploeg intact of gaan we nu een leegloop zien van teleurgestelde sterren?
Een pointguard die nog niet een midrange jumper neemt heeft toch niemand iets aan? Ben benieuwd of er een team is die daar wat in ziet. Helemaal nu hij de vrije worpen er ook niet meer in krijgt.quote:
Denk dat Simmons met 4 shooters om zich heen best goed kan werken. Alleen niet voor teams met championship ambities.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een pointguard die nog niet een midrange jumper neemt heeft toch niemand iets aan? Ben benieuwd of er een team is die daar wat in ziet. Helemaal nu hij de vrije worpen er ook niet meer in krijgt.
Kun je een zooi assists hebben, maar een keer zelf de bal erin gooien als het zo uitkomt zou wel fijn zijn.
Dat klopt maar hij schiet tenminste . Bennie kwam eens vrij onder de basket en nog steeds dunkte die niet .quote:Op maandag 21 juni 2021 13:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Embiid wil zelf de schoten verprutsen op het eind
Dat was wel kansloos jaquote:Op maandag 21 juni 2021 15:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat klopt maar hij schiet tenminste . Bennie kwam eens vrij onder de basket en nog steeds dunkte die niet .
Er rekening mee houdend dat toen de verwachting was dat Thompson gewoon zou spelen zou je best een leuk team hebben. Curry, Green, Thompson, Simmons en Wiseman. Dan had het verdedigend wel aardig gestaan en had Simmons iig 2 goede schutters om zich heen gehad. Sowieso hoeft ie dan niet de sterspeler te zijn en kan ie met minder druk spelen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:48 schreef Hathor het volgende:
En dan te bedenken dat GS aan het begin van het seizoen serieus overwogen heeft om Simmons binnen te halen.
Of het allemaal waar is weet ik niet, er gaan zoveel geruchten rond in de periode tussen twee seizoenen, maar een ervan was dat GS Green en een first round pick naar Philly zouden sturen in ruil voor Simmons, en ergens anders had ik weer gelezen dat ze Wiggins er ook nog in wilden betrekken, maar het geeft wel aan dat ze serieus interesse hadden.quote:Op maandag 21 juni 2021 22:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er rekening mee houdend dat toen de verwachting was dat Thompson gewoon zou spelen zou je best een leuk team hebben. Curry, Green, Thompson, Simmons en Wiseman. Dan had het verdedigend wel aardig gestaan en had Simmons iig 2 goede schutters om zich heen gehad. Sowieso hoeft ie dan niet de sterspeler te zijn en kan ie met minder druk spelen.
Probleem voor hem is nu ook dat ie nog een 4-jarig contract heeft voor 146 miljoen
Denk niet dat er veel teams zijn die dat willen betalen voor een basketballer die niet durft te schieten.
Meh dat is toch iets teveel aan van het goede als het om meedoen om een titel gaat wat de eigenaar betreft . Die wil meer energie steken in de mislukte draft keuzes van zijn debiele zoontje , het draften van andere kinderen en op podcasts verkondigen dat Curry een Joe Montana is die vervangbaar is .quote:Op maandag 21 juni 2021 21:48 schreef Hathor het volgende:
En dan te bedenken dat GS aan het begin van het seizoen serieus overwogen heeft om Simmons binnen te halen.
Ben Simmons 100% in de vierde kwarten.quote:
Heb je dat gezien?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat klopt maar hij schiet tenminste . Bennie kwam eens vrij onder de basket en nog steeds dunkte die niet .
Thybulle die ook slecht is op het offensieve vlak en ook nog eens een slechte vrije worpschutter.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 01:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Heb je dat gezien?
Hij had een vrije dunk maar paste hem naar een medespeler...die miste.
Like wtf.
Goede verdediger trouwens, die Thybulle.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 01:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Thybulle die ook slecht is op het offensieve vlak en ook nog eens een slechte vrije worpschutter.
Wat zou je willen dat Presti gaat doen dan?quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Erg vervelend dit. Een 74% kans op minimaal 1 top5 pick en je komt uit de loterij met de 6de pick in een draft met een duidelijke top 5.
Presti mag aan de bak. Gebruik maar wat van al die picks die we hebben, want SGA gaat niet nog een jaar compleet weg willen gooien met nog een tank ben ik bang.
Ik heb geen kijk op die draft picks als ik eerlijk ben, maar wat ik her en der lees is dit een relatief uitzonderlijke draft class met een top 5 die zeer waarschijnlijk als eerste hadden gegaan in vele andere jaren. Als dat echt zo is, en Presti vind dit ook, dan zou ik graag zien dat Presti de 6de pick+16de pick+18de pick + future picks en eventueel zelfs Bazley ervoor op zou geven. (Of wie ze dan ook willen hebben, buiten SGA, Dort en Pokusevski)quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:19 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wat zou je willen dat Presti gaat doen dan?
Ook met een top pick zou OKC komend seizoen nog geen rol van betekenis spelen denk ik..
Maar dit is wel 1 vd slechtste uitkomsten ja.
Ik weet er ook niks van, alleen dat ik dit vrijwel elk jaar lees tegenwoordigquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb geen kijk op die draft picks als ik eerlijk ben, maar wat ik her en der lees is dit een relatief uitzonderlijke draft class met een top 5 die zeer waarschijnlijk als eerste hadden gegaan in vele andere jaren
Ik heb het net zitten kijken. Die commentator vind ik irritant, maar hij heeft volkomen gelijk als ie zegt dat ze iets moeten doen aan het einde van wedstrijden. De laatste 2 minuten speeltijd hebben 33 minuten in beslag genomenquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:17 schreef 3rr0r het volgende:
Wow, wat een laatste stukDure FT missers voor George.
Haha, juist dan zijn zo vaak timeouts nodig voor een ultieme 'go ahead play', advance the ballquote:Op woensdag 23 juni 2021 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb het net zitten kijken. Die commentator vind ik irritant, maar hij heeft volkomen gelijk als ie zegt dat ze iets moeten doen aan het einde van wedstrijden. De laatste 2 minuten speeltijd hebben 33 minuten in beslag genomen
4 reviews helpt al niet, maar een maatregel als geen timeout meer in de laatste minuut oid zou zo enorm veel schelen. Dit sloeg nergens op.
Ja dat snap ik, maar daar wordt het niet leuker van om te kijken. Desnoods 1 timeout in de laatste 5 minuten ofzo. Dat je hem dan wil bewaren voor de laatste minuut ook prima. Maar dat gezeik dat je met 20 seconden te gaan nog 4 timeouts kunt krijgen is belachelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, juist dan zijn zo vaak timeouts nodig voor een ultieme 'go ahead play', advance the ball
quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol Caruso gepakt met wiet op 't vliegveld
Je gaat je toch afvragen waar hun GM vandaan komt en waarom die plaats moest maken voor het zoontje van de eigenaar.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:53 schreef Hathor het volgende:
Het sprookje gaat maar door daar in Atlanta.
Ik had LaVine thuisgelaten en nog een echte center a la Ayton meegenomen. Verder prima team.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:05 schreef Salina het volgende:
Dit is trouwens Team USA voor de Spelen.
https://www.cbssports.com(...)to-play-in-olympics/
Adebayo, Beal, Booker, Durant, Jerami Grant, Draymond Green, Jrue Holiday, LaVine, Lillard, Love, Middleton en Taytum.
Geen James, Harden, Curry, Irving, Davis, Butler, Paul, Mitchell oa.
Edit: er staat in het artikel nog dat Harden meedoet maar die is dus afgevallen.![]()
De balans is een beetje zoek inderdaad. Tenzij Adebayo erg veel gaat spelen en ze verder kleinere lineups opstellen met bv Draymond, Love of Durant op 5.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had LaVine thuisgelaten en nog een echte center a la Ayton meegenomen. Verder prima team.
Daarom ook a laquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:25 schreef Salina het volgende:
[..]
De balans is een beetje zoek inderdaad. Tenzij Adebayo erg veel gaat spelen en ze verder kleinere lineups opstellen met bv Draymond, Love of Durant op 5.
Maar mag Ayton wel voor de VS uitkomen trouwens? Geboren op de Bahamas uit Nigeriaanse ouders. Dat laatste hoorde ik gisteren pas btw.
Lopez of Towns hadden wel gepast in dit team. Center, driepuntdreiging, beetje de vloer stretchen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom ook a la
Wist niet zeker of ie überhaupt voor de VS uit kan komen
Maar desnoods neem je een Brook Lopez of K.A. Towns ofzo mee. Iig iets meer lengte.
De OS beginnen bijna direct na de finals. Ik kan me niet voorstellen dat Booker, Middleton en Holiday van de partij zullen zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:05 schreef Salina het volgende:
Dit is trouwens Team USA voor de Spelen.
https://www.cbssports.com(...)to-play-in-olympics/
Adebayo, Beal, Booker, Durant, Jerami Grant, Draymond Green, Jrue Holiday, LaVine, Lillard, Love, Middleton en Taytum.
Geen James, Harden, Curry, Irving, Davis, Butler, Paul, Mitchell oa.
Edit: er staat in het artikel nog dat Harden meedoet maar die is dus afgevallen.![]()
Ze hebben allemaal al toegezegd, dus normaal gesproken zullen alleen blessures daar iets aan veranderen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De OS beginnen bijna direct na de finals. Ik kan me niet voorstellen dat Booker, Middleton en Holiday van de partij zullen zijn.
quote:Op zondag 27 juni 2021 20:34 schreef Salina het volgende:
3-1 en de Suns spelen weer thuis next game.
Rare game. Grote voorsprong voor de Suns, Clippers komen terug in een boeiend maar laagscorend slugfest. Laatste minuten lekker bizar met als hoogtepunt DeMarcus Cousins die heel even mocht invallen bij free throws. Prompt pakte hij de rebound en...gooide de tweede vrijworp rechstreeks tegen het glas met de bedoeling om nog een kans te grijpen via de rebound, niet wetende dat je wel even de ring dient te raken...
Domme actie, maar wat ik van zo'n coach ook niet snap is dat ie verder niet heeft gespeeld. De rest van de wedstrijd kwamen ze niet door de verdediging van Phoenix heen. Gooi dan een Cousins erin om wat te proberen. Hij heeft lengte, kan in de post spelen, kan schieten...quote:Op zondag 27 juni 2021 20:34 schreef Salina het volgende:
3-1 en de Suns spelen weer thuis next game.
Rare game. Grote voorsprong voor de Suns, Clippers komen terug in een boeiend maar laagscorend slugfest. Laatste minuten lekker bizar met als hoogtepunt DeMarcus Cousins die heel even mocht invallen bij free throws. Prompt pakte hij de rebound en...gooide de tweede vrijworp rechstreeks tegen het glas met de bedoeling om nog een kans te grijpen via de rebound, niet wetende dat je wel even de ring dient te raken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |