SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Hij doet het zo van, sja jongens, het moet he, anders krijg ik straks niet betaaldquote:Op zondag 6 juni 2021 01:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat een genot zou het zijn als Van Dam vanaf volgend seizoen geen basketbal meer mag verslaan
Alles beter dan Mart Smeets.quote:Op zondag 6 juni 2021 01:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat een genot zou het zijn als Van Dam vanaf volgend seizoen geen basketbal meer mag verslaan
Hoorde ‘m deze week in de podcast weer. Hij haaaaaaaat 3pts basketbalquote:Op zondag 6 juni 2021 02:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alles beter dan Mart Smeets.
Zou het wel fijn vinden als ze Francisco Elson weer terughalen als co-commentator. Die weet tenminste waar ie het over heeft.
Ik hoopte dat je kon zien dat ie hem gewoon verzwikte ofzo. Dit lijkt wel alsof er iets geknapt is ofzoquote:
Nog nooit zo'n speler gezien die echt niks doet met zijn lengtequote:Op zondag 6 juni 2021 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
Porzingis kiest voor een 3tje bij een 2 tegen 1 fast break...
Ik wel maar dat was MMA, Stefan Struvequote:Op zondag 6 juni 2021 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n speler gezien die echt niks doet met zijn lengte
Vorige playoffs was hij super naast hem. Doncic zelf mag de hele zomer FT's gaan schieten.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:40 schreef DrMarten het volgende:
Game over dit
Dallas moet voor volgend seizoen echt wat meer hulp gaan regelen voor Doncic. Porzingis is het niet helemaal. Ben je gvd 2.24 en dan ga je continu van buiten schieten.
Zo'n goeie schutter en dan zo weinig FT schieten. Ik kan daar echt niet bij.quote:Op zondag 6 juni 2021 23:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vorige playoffs was hij super naast hem. Doncic zelf mag de hele zomer FT's gaan schieten.
Let vooral op waaruit die schiet . Schiet nooit vanuit stilstand , alleen maar na een dribbel of stepbackquote:Op zondag 6 juni 2021 23:50 schreef peasant het volgende:
[..]
Zo'n goeie schutter en dan zo weinig FT schieten. Ik kan daar echt niet bij.
En vorige partij stonden ze ook voor, voordat Kawhi helemaal in beast mode gingquote:Op zondag 6 juni 2021 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Zonde dit man, sta je 2-0 voor..![]()
Ben benieuwd wie voor Porzingis wil traden, die zal wel weg moeten.
quote:Op zondag 6 juni 2021 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Let vooral op waaruit die schiet . Schiet nooit vanuit stilstand , alleen maar na een dribbel of stepback
quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien is FT's nemen te stil staan voor hem haha. Normaal schiet hij vaak vanuit de dribbel met een stepback, sidestep of floaters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |