Sorry zal het zo even bekijken, ESF verhalen schikken me af, weer een domper sinds Ukraine niet heeft gewonnen.quote:
Voor jou & mij (en voor iedereen, want dit nummerquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sorry zal het zo even bekijken, ESF verhalen schikken me af, weer een domper sinds Ukraine niet heeft gewonnen.
Geniaal niets aan gelogen, helaas kan het grote publiek het niet aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Voor jou & mij (en voor iedereen, want dit nummer):
Ze hebben zo goed gescoord, tweede in public votes, dus het grote publiek kon het wel aanquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:39 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geniaal niets aan gelogen, helaas kan het grote publiek het niet aan.
Jij zit echt in de startblokken h?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:42 schreef cosmosis het volgende:
Pfff zo los gaan als de wereld weer open gaat! Genieten na 2 jaar afwezigheid!
Niet persee, ben ook zeker niet de jongste meer, geniet van elke dag. Maar geniet nog meer van de vrijheid om live muziek mee te maken! Met name Goa zoals in Ukraine!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij zit echt in de startblokken h?
Leuk voor jou
In mijn volgend leven kom ik terug als muzikant!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Niet persee, ben ook zeker niet de jongste meer, geniet van elke dag. Maar geniet nog meer van de vrijheid om live muziek mee te maken! Met name Goa zoals in
Ukraine!
Dat weet ik, maar dat was mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:52 schreef cosmosis het volgende:
Puzzie is een stagedancer, de wetdreams die je daar van krijgt, brrrrrr
Waarom stoppen, leeftijd is geen excuus.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:49 schreef IxCalypso het volgende:
Ooit voelde elk weekend live voor mij.
Als een feest, een festival.
Ik was nooit een festivalganger.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Waarom stoppen, leeftijd is geen excuus.
Dat moet je wel lezen terwijl je mn muziek luistert!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:55 schreef cosmosis het volgende:
Chosing is a subject towards slavery, living by day is freedom!
Je quote jezelf, dat is iets wat ik normaal gesproken doequote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat moet je wel lezen terwijl je mn muziek luistert!
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:52 schreef cosmosis het volgende:
Puzzie is een stagedancer, de wetdreams die je daar van krijgt, brrrrrr
johquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:56 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je quote jezelf, dat is iets wat ik normaal gesproken doe
Heb je nu een 50" 4k oled tv gekoppeld aan je nieuwe computer? Anders is het nog vrij nutteloos. Je vriend snapt het wel hoop ik.quote:
Ik gebruik gewoon mijn oude beeldscherm, en hou eens op over mijn vriendquote:Op zaterdag 5 juni 2021 02:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Heb je nu een 50" 4k oled tv gekoppeld aan je nieuwe computer? Anders is het nog vrij nutteloos. Je vriend snapt het wel hoop ik.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 juni 2021 02:07 schreef cosmosis het volgende:
Woops zaterdagochtend komt weer te snel, toch maar even paar uurtjes tukken, sweet dreams schattenbouten!
Dezequote:Op zaterdag 5 juni 2021 02:52 schreef IxCalypso het volgende:
Hij zong het hier al, en elke grote artiest weet dat fandom aan je vreet.
Je kent de quote.quote:
Kut film 1x gezien.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 03:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je kent de quote.
It's kinda dead in here.
En dan begon deze scene
Niemand is een betere gesprekspartnerquote:
Hoe bereik je dat?quote:
I dunno. Tevreden zijn met je leven en jezelf.quote:
Maar jij zit net als ik vol met haat, dat kun je toch niet ontkennen?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 03:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
I dunno. Tevreden zijn met je leven en jezelf.
Ben ik altijd geweest, het is een karaktertrek ook ergens denk ik.
Met haat. Ik?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 03:19 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Maar jij zit net als ik vol met haat, dat kun je toch niet ontkennen?
Mag ik het zo noemen? In een bepaald licht denk ik wel.quote:
Ik denk dat jij en een aantal hier dat totaal verkeerd zien.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 03:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Mag ik het zo noemen? In een bepaald licht denk ik wel.
Bwoh hoe fel jij werd toen ik Lori afviel, vond ik heel typerend.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 03:23 schreef IxCalypso het volgende:
Weet je Seb, ik heb ooit een vriendje gehad (ik was nog erg jong) die mij sloeg.
Ook hem haat ik niet.
Hij heeft me echter wel heel erg veel geleerd wat ik voorheen niet wist.
Nooit meer zo'n man.
Eng gewoonquote:Op zaterdag 5 juni 2021 03:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Bwoh hoe fel jij werd toen ik Lori afviel, vond ik heel typerend.
Dan hebben we een verschillende kijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 03:25 schreef IxCalypso het volgende:
Ow ik ben enorm fel, maar fel is niet hetzelfde als iets haten.
Beangstigend. Onheilspellend.quote:
Speelt die maxi flexi uit de doom patrol dus ook in colony.... bizarquote:
Fucking lauw ouwe!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 03:32 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Speelt die maxi flexi uit de doom patrol dus ook in colony.... bizar
Niet hetzelfde als de mijne.quote:
WEETZELLUFquote:
Beste mod EVERRRR.quote:
Duifje toch, welk gedrag?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 03:35 schreef IxCalypso het volgende:
Ik kan dus niks doen aan dit gedrag. Als mods al mee doen.
Ik kom er maar niet vanaf. Ze zitten zelfs in m'n dromen.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 03:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik kom er maar niet vanaf. Ze zitten zelfs in m'n dromen.
Wew, a girlband.quote:
Zonlicht schijnt een hoop te doen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 04:21 schreef IxCalypso het volgende:
How to deal with IC zou een topic moeten zijn
De maandag is niet populair.quote:
Who's the devil?quote:
Het maakt niet uitquote:
I ain't lonely, al kan je dat ook zijn in een relatie. Zie Elvis en anderen.quote:
Niemand is dat.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 04:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
I ain't lonely, al kan je dat ook zijn in een relatie. Zie Elvis en anderen.
Hooguit als stoten.quote:
Ow mensen op je phone en of whatsapp?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 04:38 schreef Fcu030 het volgende:
Veel hahahaatjes over en weer, maar waarheid als een bus.
Nee op de speeddialquote:Op zaterdag 5 juni 2021 04:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow mensen op je phone en of whatsapp?
De wachttijd bedraagt momenteel langer dan 6 maanden. Onze excuses voor het ongemak.quote:
Ik heb je phone number niet en ik ben niet dronken genoegquote:Op zaterdag 5 juni 2021 04:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
De wachttijd bedraagt momenteel langer dan 6 maanden. Onze excuses voor het ongemak.
Nog niet genoeg controle over, maar slaap lekker.quote:
Alsjeblieft niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 04:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb je phone number niet en ik ben niet dronken genoeg. Ask Bas.
Controle over?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 04:48 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Nog niet genoeg controle over, maar slaap lekker.
Het plastic.quote:
Hoe is het met je moeder?quote:
Allemaal? Ik betwijfel het. Offers worden altijd gemaakt.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 05:02 schreef IxCalypso het volgende:
Jullie denken echt dat ik geen weet heb van jullie allemaal h? ^^
24/7 bezig zijn met iemand die zich daar zo vaak begeeftquote:Op zaterdag 5 juni 2021 05:03 schreef IxCalypso het volgende:
Die niks anders te doen hebben dan.. ja wat eigenlijk?
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 04:56 schreef IxCalypso het volgende:
Gaat never nooit lukken met mij. Leer dat eens.
Leer dat eens over alle vrouwen.
Hou daar mee op.
Meisje, waar heb je het toch over?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 04:56 schreef IxCalypso het volgende:
Mannen die control willen op die manier.
Big no.
truste!quote:
Bedankt dat je bij de stiekeme after wasquote:
Moet ik jouw vocaroo hier plaatsen? ^^quote:Op zaterdag 5 juni 2021 05:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Meisje, waar heb je het toch over?
Jarenlange ervaring, ervaringsdeskundige, verblind door arrogantie.... noem het hoe je het wil noemen.quote:
Neuh, ik ben er in vergelijking met al die anderen erg kort, en daarom zie ik het ^^quote:Op zaterdag 5 juni 2021 05:19 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring, ervaringsdeskundige, verblind door arrogantie.... noem het hoe je het wil noemen.
Ik ook, meestal dan in elk geval...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 05:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Neuh, ik ben er in vergelijking met al die anderen erg kort, en daarom zie ik het ^^
Wat moet jij van mij Seb?quote:
Wie niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 05:25 schreef Fcu030 het volgende:
Ze snappen de dagen niet![]()
verkeerd beeld denk ik
Do itquote:Op zaterdag 5 juni 2021 05:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Moet ik jouw vocaroo hier plaatsen? ^^
Mietje.quote:
Om je persoonlijkheid maybe?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 05:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil cringen om m'n eigen faal, vooral omdat ik echt niet meer weet wat ik (eventueel) gezegd heb
Neuh, toen ik in het zuidwesten woonde hoorde ik die uitdrukking ooikquote:Op zaterdag 5 juni 2021 05:32 schreef IxCalypso het volgende:
Het woord mietje is wel erg oosten van het land.
Laat zien dan! Voor zover heb ik nooit meegewerkt, maar ik was wel aanwezigquote:Op zaterdag 5 juni 2021 05:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Om je persoonlijkheid maybe?
Jij hebt ooit meegewerkt aan mijn eerste ban ooit hier.
Jij. Een mod.
Deze sla ik even op, want je droeg er wel degelijk aan bij.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 05:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat zien dan! Voor zover heb ik nooit meegewerkt, maar ik was wel aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |