Sorry zal het zo even bekijken, ESF verhalen schikken me af, weer een domper sinds Ukraine niet heeft gewonnen.quote:
Voor jou & mij (en voor iedereen, want dit nummerquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sorry zal het zo even bekijken, ESF verhalen schikken me af, weer een domper sinds Ukraine niet heeft gewonnen.
Geniaal niets aan gelogen, helaas kan het grote publiek het niet aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Voor jou & mij (en voor iedereen, want dit nummer):
Ze hebben zo goed gescoord, tweede in public votes, dus het grote publiek kon het wel aanquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:39 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geniaal niets aan gelogen, helaas kan het grote publiek het niet aan.
Jij zit echt in de startblokken hè?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:42 schreef cosmosis het volgende:
Pfff zo los gaan als de wereld weer open gaat! Genieten na 2 jaar afwezigheid!
Niet persee, ben ook zeker niet de jongste meer, geniet van elke dag. Maar geniet nog meer van de vrijheid om live muziek mee te maken! Met name Goa zoals in Ukraine!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij zit echt in de startblokken hè?
Leuk voor jou
In mijn volgend leven kom ik terug als muzikant!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Niet persee, ben ook zeker niet de jongste meer, geniet van elke dag. Maar geniet nog meer van de vrijheid om live muziek mee te maken! Met name Goa zoals in
Ukraine!
Dat weet ik, maar dat was mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:52 schreef cosmosis het volgende:
Puzzie is een stagedancer, de wetdreams die je daar van krijgt, brrrrrr
Waarom stoppen, leeftijd is geen excuus.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:49 schreef IxCalypso het volgende:
Ooit voelde elk weekend live voor mij.
Als een feest, een festival.
Ik was nooit een festivalganger.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Waarom stoppen, leeftijd is geen excuus.
Dat moet je wel lezen terwijl je mn muziek luistert!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:55 schreef cosmosis het volgende:
Chosing is a subject towards slavery, living by day is freedom!
Je quote jezelf, dat is iets wat ik normaal gesproken doequote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat moet je wel lezen terwijl je mn muziek luistert!
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:52 schreef cosmosis het volgende:
Puzzie is een stagedancer, de wetdreams die je daar van krijgt, brrrrrr
johquote:Op zaterdag 5 juni 2021 01:56 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je quote jezelf, dat is iets wat ik normaal gesproken doe
Heb je nu een 50" 4k oled tv gekoppeld aan je nieuwe computer? Anders is het nog vrij nutteloos. Je vriend snapt het wel hoop ik.quote:
Ik gebruik gewoon mijn oude beeldscherm, en hou eens op over mijn vriendquote:Op zaterdag 5 juni 2021 02:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Heb je nu een 50" 4k oled tv gekoppeld aan je nieuwe computer? Anders is het nog vrij nutteloos. Je vriend snapt het wel hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |