De altijd hypocriete renaissancevaarder B Nijman staat altijd vooraan om iedereen KAPOT te schrijven die 1 km/u te hard heeft gereden, maar omdat nu een vriendje van hem onder vuur ligt moeten we voor de NUANCE gaan.quote:Op maandag 7 juni 2021 10:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk uit Pieter, het is een val.
Overigens staat de altijd vervelende Haagse Insider hier ook goed voor aap. Blij dat die weg is, mis je niets aan.
@:Szura
https://revu.nl/artikel/4(...)tzigt-te-beschadigen
Bart Nijman doorziet het complot, de sympathieke Sywierd wordt gebruikt om Omtzigt te beschadigen.
Wijsneuzerig? Ja. Betweterig? Ja. Maar een cynische coronacasher? Nee, zo kent Bart Nijman Sywert van Lienden niet. Eerder als een betrokken idealist. Dus waarom heeft het ministerie van VWS hem tot doelwit van een lelijke lynchpartij gemaakt?
Ik schrijf 20 gebroken botten op voor mij als ik dit doequote:Op maandag 7 juni 2021 14:23 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/CP0GbTxH-sI/
First person camera beelden van Mathieu op de mountainbike, ziet er wel echt gaaf uit zo.Al zou ik dit zelf niet durven #angsthaas
VVDersquote:Op maandag 7 juni 2021 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Keihard juichen omdat iemand met een ander vlaggetje een fout maakt: Prachtige sport.
Baku is dan ook de enige leuke race om te kijkenquote:Op maandag 7 juni 2021 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op de baan blijven is dan weer niet voor iedereen weggelegd.
Die side-cams zijn ook gaaf om te zien, geeft ook goed weer hoe snel ze over de boomstronken en stenen vliegen.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik schrijf 20 gebroken botten op voor mij als ik dit doe
Je bent niet goed bij je hoofd.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die van Corona houden kan ik heel erg de Corona Sunrise aanraden. Neem een paar slokken van je flesje Corona, vul hem daarna aan met een shot tequilla, een shot sinaasappelsap en wat grenadinesiroop. Goddelijk.
Wanneer ben je van plan uit de kast te komen?quote:Op maandag 7 juni 2021 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die van Corona houden kan ik heel erg de Corona Sunrise aanraden. Neem een paar slokken van je flesje Corona, vul hem daarna aan met een shot tequilla, een shot sinaasappelsap en wat grenadinesiroop. Goddelijk.
Ik ben het limoen partje nog vergeten om het helemaal af te maken.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd.
Marc Dutroux liet dat limoentje altijd weg.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben het limoen partje nog vergeten om het helemaal af te maken.
Je bent echt heel erg raarquote:Op maandag 7 juni 2021 19:46 schreef Mani89 het volgende:
Je kan ook bier drinken die wel ergens naar smaakt. Corona is toch bier voor iemand die geen bier lust?quote:Op maandag 7 juni 2021 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Posten hier alleen vroegoude degelijke burgermannen die alleen hertog jan drinken ofzo? De reacties schokken mij.
Ik ben een Karmeliet en Chouffe fetisjist, maar kan ook intens genieten van een ijskoude Corona. Ik weet ook niet hoe dat werkt.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan ook bier drinken die wel ergens naar smaakt. Corona is toch bier voor iemand die geen bier lust?
Ik drink wel corona met limoen. Maar niet zo een creatie van jouquote:Op maandag 7 juni 2021 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Posten hier alleen vroegoude degelijke burgermannen die alleen hertog jan drinken ofzo? De reacties schokken mij.
Verstandige, en vooral gezonde mensen drinken alleen water.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Wat vind je van de Apple Bandit Classic Apple pik?quote:Op maandag 7 juni 2021 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben een Karmeliet en Chouffe fetisjist, maar kan ook intens genieten van een ijskoude Corona. Ik weet ook niet hoe dat werkt.
Prima, maar de Juicy Apple vind ik nóg lekkerder!quote:Op maandag 7 juni 2021 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vind je van de Apple Bandit Classic Apple pik?
Het is gewoon een Tequila Sunrise met Corona, erg jammie.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik drink wel corona met limoen. Maar niet zo een creatie van jou
Dat vinnik niet.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima, maar de Juicy Apple vind ik nóg lekkerder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |