https://www.ad.nl/show/rt(...)-naam-beau~a0ca6661/quote:De nieuwe talkshow van RTL met Beau van Erven Dorens krijgt een simpele naam. Het programma gaat Beau heten, zo werd vandaag in RTL Boulevard bekendgemaakt. Het showbizzprogramma liet ook het kersverse logo zien.
In april meldde RTL al dat de talkshow van Beau niet opnieuw Late Night zou gaan heten. De naam Beau doet vermoeden dat er geen andere hosts bij de show betrokken zijn. RTL stelde eerder dat er mogelijk een of meerdere presentatoren zouden komen omdat Beau ook andere programma's voor RTL blijft maken. Daarbij werd de naam van Art Rooijakkers genoemd. Beau wordt vanaf begin september opgenomen in Studio Artis, dezelfde plek waar momenteel Zomer met Art wordt gemaakt.
Beau werd al lange tijd genoemd als talkshowhost voor RTL. Hij presenteerde in de zomer van 2017 RTL Summer Night, als vervanger van Humberto Tans RTL Late Night, en kreeg veel goede reacties. Beau werd daarom als ideale vervanger gezien van Humberto Tan, toen die gedwongen moest stoppen. RTL koos echter voor Twan Huys. Aan zijn talkshowavontuur kwam begin dit jaar een einde.
Vanaf 2 september 2019 - RTL 4 22:30.
OMICRONEDquote:Op maandag 29 november 2021 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Is dat Jinek nu alweer afgelopen. Wat lachertje. @:monkyyy @:Coco
Vertel.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:39 schreef Stefanovich het volgende:
Haha Ronalddie was echt met zn gedachten ergens anders, krijgt ie opeens zo'n serieuze vraag.
Grappig, ik dacht exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Victor Reinier moet wellicht toch eens overwegen te stoppen met het drinken van alcohol
Doet me denken aan die oud Lingo presentatricequote:Op dinsdag 7 december 2021 23:10 schreef Snowsquall het volgende:
Raar dat Angele allen zittend te zien is, ik haar nog in geen één programma staand of lopend te zien.
Lucille Werner bedoel je?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Doet me denken aan die oud Lingo presentatrice
Angela een mooi koppie?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:57 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Lucille Werner bedoel je?
Ik heb het idee dat Angela erg dik is maar heb nooit beeld gezien waarin ze helemaal te zien is. Ze heeft iig wel een mooi koppie.
https://revu.nl/artikel/65206/overschatte-mensen-angela-de-jongquote:
Gejat bedoel je.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:50 schreef Martinello het volgende:
Borsato’s grootste misdaad is zijn muziek, meestal geschreven door die vreselijke glibber John EW! Bank.
Logica is niet persé een kracht van wappies. Hij heeft zich volgepompt met anabolen en dat soort troep, maar een vaccin is een brug te ver.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef Stefanovich het volgende:
Bonjaski zit er de zoveelste keer als vertegenwoordiger van de niet-gevaccineerden, elke keer tussen de experts. Én nog is ie niet gevaccineerd. Het zal wel een verdienmodel voor hem geworden zijn.
En hij is weer eens vervelend aanwezig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:25 schreef spapaars het volgende:
Zit de piepkuiken Marc-Marie Huijbregts na DWDD nu elke vrijdag bij Beau?
Armoede dat Beau die kakeltante op dezelfde manier gebruikt als DWDD, en ook jammer dat die kakeltante blijkbaar geen ruggengraat heeft.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:34 schreef superniger het volgende:
[..]
En hij is weer eens vervelend aanwezig.
Heerlijk gewoonquote:
Ohhhquote:Op maandag 13 december 2021 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Net vandaag kwam de melding dat de koning van de Mariachi, Vicente Fernandez, is overleden
Leuk. Straks eens een keer de herhaling kijken. Het was dan ook tenenkrommend.quote:
Ah vandaarquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je ziggo go gebruikt, dan is rtl4 kut te ontvangen vandaag
Het is alleen die zender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |