Van harte Lenny!quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:52 schreef Coco het volgende:
@:Lenny_leonard is winnaar van de dag!
Jammer @:oriente @:maxi-mus @:GGMM
Volgende keer weer een kans!
Goednavond poepie. Het gaat het met de nog niet geboren spruit?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks mis mee. Heidi Klum godin klein moffenhoertje.
Uitstekend. Inmiddels 5 cm en groeit als kool allen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goednavond poepie. Het gaat het met de nog niet geboren spruit?
Goed om te horen, lekker man. Met moeders de vrouw ook alles goed?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uitstekend. Inmiddels 5 cm en groeit als kool allen.
Ja veel misselijk etc. Ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed om te horen, lekker man. Met moeders de vrouw ook alles goed?
Wel de lusten niet de lasten genot.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja veel misselijk etc. Ik heb nergens last van
Je bent samen zwanger zeggen ze. Nou dit is een heerlijke zwangerschap voor mij moet ik zeggen genot.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu komt straks de fase dat ze elke dag willen neuken genot. Zo geen kracht voor ouwe reus.
Hier gaat iets misquote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:30 schreef Szura het volgende:
Wacht even, er komt een kleine poepzor?
[ [url= https://idronline.org/wp-(...)hy-72.gif]afbeelding[/url] ]
Werd wel tijd na 8 jaar ziekenhuisje in en uitquote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:30 schreef Szura het volgende:
Wacht even, er komt een kleine poepzor?
[ afbeelding ]
Ik vind zwangere wijven echt ranzig, sorry. Dat gewaggel en gezweet en dat dik worden. Nee, deze sla ik over.quote:
Valt wel mee joh. Niet als ze al een buik hebben ( dat is pas later ). Nee zo rond een maand of 5-6quote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind zwangere wijven echt ranzig, sorry. Dat gewaggel en gezweet en dat dik worden. Nee, deze sla ik over.
Dan zitten ze ook al onder de aambeien en dat soort spul toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Valt wel mee joh. Niet als ze al een buik hebben ( dat is pas later ). Nee zo rond een maand of 5-6
Nee we hebben niet allemaal die kwaaltjes Hansquote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan zitten ze ook al onder de aambeien en dat soort spul toch?
Ah oké, ik weet er ook maar weinig van gelukkig.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee we hebben niet allemaal die kwaaltjes Hans
Ik wist er ook niks van, maar inmiddels wel. Stukje mega veel informatie genot.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké, ik weet er ook maar weinig van gelukkig.
Ga je het kind ook genderneutraal opvoeden?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wist er ook niks van, maar inmiddels wel. Stukje mega veel informatie genot.
Geboren met de dartpijl in de handquote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werd wel tijd na 8 jaar ziekenhuisje in en uit![]()
![]()
Gaat natuurlijk een godentalent worden aan het dartbord genot.
Donderstraal een eind weg joh.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je het kind ook genderneutraal opvoeden?
Oh, gefeliciteerd trouwensquote:Op vrijdag 4 juni 2021 00:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werd wel tijd na 8 jaar ziekenhuisje in en uit![]()
![]()
Gaat natuurlijk een godentalent worden aan het dartbord genot.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:49 schreef Duveldrinker het volgende:
Koopmeiners en Gakpo hadden gewoon meegekund met onder 21.
Dan hadden ze deze oefenwedstrijden gemist. Maar Bijlow werd ook genoemd als vervanger van Cilissen.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Had je eigenlijk spelers mee kunnen nemen naar het EK die ook bij Jong Oranje zaten?
Maar had dus wel gemogen. Voor spelers als Bijlow, Koopmeiners en Gakpo was dat ideaal geweest, maar het is misschien onhandig voor de voorbereiding van het team als geheel.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan hadden ze deze oefenwedstrijden gemist. Maar Bijlow werd ook genoemd als vervanger van Cilissen.
Verander de TT maar.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We bespreken eerst nog de halve finale!
@:NOS
Ik niet. Sara Sampaio @El-Stinhoquote:Op zondag 6 juni 2021 20:57 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik haat Portugezen.
En ik ben 0,0005% Duits.
Inderdaad, leuk om te zienquote:Op zondag 6 juni 2021 21:17 schreef hhh38 het volgende:
Wat een heerlijke techniek bij sommige Portugese spelers
Bizar dat je nog steeds profvoetballer kunt worden met een houten been.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:47 schreef hhh38 het volgende:
Probeer gewoon met links dan, de hoek ligt open en je staat op 6 meter van de goal
Lekker deugen met zo'n stem in je commercialquote:Op zondag 6 juni 2021 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
Diederik Ebbinge verdient ook een nekschot of 16. Net als SEF voor al z'n ingesproken commercials met halve straattaal.
Zo'n zijige, slome, gevoelige zeikstem. Echt, wie heeft dat bedacht.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker deugen met zo'n stem in je commercial
Hoeveel heb je er? 450?quote:Op zondag 6 juni 2021 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je al in mijn notes lopen neuzen?
Nee, wel een mooi aantalquote:Op zondag 6 juni 2021 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je al in mijn notes lopen neuzen?
Die heb ik eerder vandaag al gepost toen Max een klapband kreegquote:Op zondag 6 juni 2021 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
Even applaus voor het gifje dat ik postte. Daar heb ik zo vaak hardop om gelachen
CHAPEAU.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die heb ik eerder vandaag al gepost toen Max een klapband kreeg
In 45 ging het niet zo lekker meerquote:Op zondag 6 juni 2021 22:41 schreef Nober het volgende:
Duitsers blijven gaan alsof het weer 40-45 is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |