SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook weer 27 gradenquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
Jammer dat het strandweer al voorbij is
Volgende week kun je weer toch.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ja of jij.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
jij was lapoquote:
*rilquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
Toepasselijk plaatje hieronder in combinatie met de TT
[ afbeelding ]
Ik kreeg net een filmpje van Steel Panther doorgestuurd; ga dat wel even kijken.quote:
Het is geen wedstrijd maar je was wel laatste.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat echt een domme 'regel'Het is toch geen wedstrijd
Ogen dicht en intens genieten van de tong.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als hij er zo uit ziet draai ik mij gelijk om
Blijft rond de twintig hangen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week kun je weer toch.
Bij deze heb ik daar dus scheit aanquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd maar je was wel laatste.
Hier rond de 25quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijft rond de twintig hangen.
Alsof jij dat ook zou kunnen (voor het vaderland)quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ogen dicht en intens genieten van de tong.
Mijn vriendin wil ooit trouwen volgens mijquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet dit dan ook gewoon nooit doen... blegh mensen zijn vies
Kost vooral veel geldquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil ooit trouwen volgens mij
Ware schoonheid zit van binnenquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als hij er zo uit ziet draai ik mij gelijk om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alsof jij dat ook zou kunnen (voor het vaderland)
Ok Appa.quote:
ik heb de regel ook niet bedacht, lapo heeft het "recht" om te openen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat echt een domme 'regel'Het is toch geen wedstrijd
moet je maar naar een ander strand waar het wel warm isquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Noordwijk morgen 22 graden en bewolkt
Kan het je ten zeerste aanradenquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch perfect.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Noordwijk morgen 22 graden en bewolkt
Beter dan de temperatuur van gisteren en vandaagquote:
Wil ze dat ook met jou of gewoon random dat ze maar getrouwd is?quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ze bepaalde leeftijd heeft bereikt. Werkt toch hetzelfde met kinderen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ze dat ook met jou of gewoon random dat ze maar getrouwd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |