SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook weer 27 gradenquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
Jammer dat het strandweer al voorbij is
Volgende week kun je weer toch.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ja of jij.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
jij was lapoquote:
*rilquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
Toepasselijk plaatje hieronder in combinatie met de TT
[ afbeelding ]
Ik kreeg net een filmpje van Steel Panther doorgestuurd; ga dat wel even kijken.quote:
Het is geen wedstrijd maar je was wel laatste.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat echt een domme 'regel'Het is toch geen wedstrijd
Ogen dicht en intens genieten van de tong.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als hij er zo uit ziet draai ik mij gelijk om
Blijft rond de twintig hangen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week kun je weer toch.
Bij deze heb ik daar dus scheit aanquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is geen wedstrijd maar je was wel laatste.
Hier rond de 25quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijft rond de twintig hangen.
Alsof jij dat ook zou kunnen (voor het vaderland)quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ogen dicht en intens genieten van de tong.
Mijn vriendin wil ooit trouwen volgens mijquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet dit dan ook gewoon nooit doen... blegh mensen zijn vies
Kost vooral veel geldquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil ooit trouwen volgens mij
Ware schoonheid zit van binnenquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als hij er zo uit ziet draai ik mij gelijk om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alsof jij dat ook zou kunnen (voor het vaderland)
Ok Appa.quote:
ik heb de regel ook niet bedacht, lapo heeft het "recht" om te openen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat echt een domme 'regel'Het is toch geen wedstrijd
moet je maar naar een ander strand waar het wel warm isquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Noordwijk morgen 22 graden en bewolkt
Kan het je ten zeerste aanradenquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch perfect.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Noordwijk morgen 22 graden en bewolkt
Beter dan de temperatuur van gisteren en vandaagquote:
Wil ze dat ook met jou of gewoon random dat ze maar getrouwd is?quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ze bepaalde leeftijd heeft bereikt. Werkt toch hetzelfde met kinderen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ze dat ook met jou of gewoon random dat ze maar getrouwd is?
Lijkt mij dat je dat vooral aan 'partner' en niet aan 'leeftijd' moet ophangenquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ze bepaalde leeftijd heeft bereikt. Werkt toch hetzelfde met kinderen?
O nee dan ga ik al dood.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik wil minimaal 25 graden en strakblauwe lucht.
BIj voorkeur met een licht briesje
Begint ze al last te krijgen van klapperende eierstokken?quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ze bepaalde leeftijd heeft bereikt. Werkt toch hetzelfde met kinderen?
Uurtje met de auto vanuit Eindhoven.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Woonde zij nou ook niet bepaald in de neighborhood?
Ooooohhhhhhh eitjequote:Op donderdag 3 juni 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uurtje met de auto vanuit Eindhoven.
Komende weekenden ga ik met haar langs bij vrienden die net kinderen gekregen hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begint ze al last te krijgen van klapperende eierstokken?
ah de grote testquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komende weekenden ga ik met haar langs bij vrienden die net kinderen gekregen hebben.
Doe-het-niet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komende weekenden ga ik met haar langs bij vrienden die net kinderen gekregen hebben.
Sterktequote:Op donderdag 3 juni 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds de eerste lockdown heb ik die in het buitenland maar aangegeven dat het een lastig verhaal ging worden.quote:
Oh dan was ik daar nog ergens blijven hangenquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds de eerste lockdown heb ik die in het buitenland maar aangegeven dat het een lastig verhaal ging worden.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je als het echt warm is weer de hele dag gaat klagen, je had allang een airco kunnen kopen, dan rijdt ik persoonlijk naar je toe om je internet kabel door te bijten.quote:
Maar je cavia's nietquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben te groot voor op de barbecue.
Aan het spit dan?quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een stokje als een shaslick en serveren met een royale scheut satésausquote:
cocktailsaus past beter bij caviaquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een stokje als een shaslick en serveren met een royale scheut satésaus
quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op een stokje als een shaslick en serveren met een royale scheut satésaus
Of gewoon lekker marineren in een pittig kerriesausje?quote:
Weet ik nietquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe ver zit je van de 'trouw' leeftijd af en hoe ver van de 'kind' leeftijd?
inb4 gerriesausjequote:Op donderdag 3 juni 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon lekker marineren in een pittig kerriesausje?
Of gewoon paneren met een krokant laagje en dan dippen in de chilisausquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
Of caafstengels van maken voor in de airfryert
Dat is pas er na als ze niet helemaal gaar gebakken bleken.quote:
hoeveel caafs had ze ook alweer want denk dat we tekort komen als iedereen ook wilquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon paneren met een krokant laagje en dan dippen in de chilisaus
kan ook maar dan is door de wok halen beter daarnaquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon lekker marineren in een pittig kerriesausje?
Als je het leuk doet bij je vrienden krijg je binnenkort de trouw- en kids talkquote:
Oei. Dan lopen we achter op schema.quote:
Die test heb ik jaren geleden al gehad.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je het leuk doet bij je vrienden krijg je binnenkort de trouw- en kids talk![]()
Een grote test dit ...![]()
Waarom kijken ze zo vies?quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
Toepasselijk plaatje hieronder in combinatie met de TT
[ afbeelding ]
Precies, dat is echt walgelijkquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Waarom kijken ze zo vies?Het zijn 2 mensen die elkaar zoenen.
Gewoon vragen wat ze je per uur meer kan betalen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
3 UUR GELEDEN
Horeca heeft moeite met zoektocht nieuw personeel
Vanaf dit weekend mogen restaurants ook binnen weer bezoekers ontvangen, maar veel horecazaken hebben moeite met het vinden van nieuw personeel. Dat meldt RTV Utrecht na een rondgang langs een aantal restaurants en cafés.
Zo spreekt Sander Haarsma Bakker van lunchroom Anne & Max van een hoofdpijndossier. "We hebben zeventien mensen in dienst, maar 90 procent daarvan is student. Zij werken één of twee dagen per week. Dan is het lastig om het rooster vol te krijgen."
Een ander pakt de zoektocht creatief aan. Restaurant Liemès organiseerde onlangs een open dag en binnenkort komt er een 'sollicitatiefestival'. "Onder het genot van een hapje, een drankje, een dj op de achtergrond kan je solliciteren", vertelt general manager Erik Nansink.
De krapte merkt ook Pieter Honing, voorzitter van de lokale afdeling van Koninklijke Horeca Nederland en restauranteigenaar. "We hebben onze mensen doorbetaald, maar op een gegeven moment willen ze toch gewoon werken voor hun geld en niet thuiszitten. De een is bij de GGD gaan werken, de ander is bezorger geworden en weer een ander is aan de slag gegaan bij Albert Heijn. Nu moeten we die mensen weer terug zien te halen, maar ik ben niet bang dat het probleem lang gaat duren."
Op mijn eerste dag was er vrouw op het terras die ook in de horeca werkt en vroeg of ik niet bij haar wilde komen werken
Ze is al met de pil gestoptquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Dan lopen we achter op schema.
[..]
Die test heb ik jaren geleden al gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |