Google is je vriendquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:15 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
wat is de tt dan of ja wie want ik ken haar niet
Jammer dat je daar zoveel gegevens voor moet weten. Linkje zou voldoende moeten zijnquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://formulieren.uwv.n(...)eldenFraudeInleiding
Sommige FOK!kers hebben die infoquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:49 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jammer dat je daar zoveel gegevens voor moet weten. Linkje zou voldoende moeten zijn
Iemand heeft ook gewoon 10 euro gedoneerdquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sommige FOK!kers hebben die info
Dat zijn feedersquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:54 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Iemand heeft ook gewoon 10 euro gedoneerd!!!!!!
Geen auto meer hebben betekent zijn einde. Dat kunnen we niet hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:54 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Iemand heeft ook gewoon 10 euro gedoneerd!!!!!!
Gelukkig had Abid weer een prima dagquote:Op donderdag 3 juni 2021 23:09 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Turkse Braddie heeft ook een slechte dag. Wat gebeurt er toch allemaal?
Heb hem een paar weken terug ingevuld. Info weet Herman wel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://formulieren.uwv.n(...)eldenFraudeInleiding
over braddie? srs?quote:Op donderdag 3 juni 2021 23:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb hem een paar weken terug ingevuld. Info weet Herman wel.
Ja, uitkeringsfraude met WAjong, getuige de kosten van zijn smikkelsessies en camera's. Plus dat hij gewoon moet werken.quote:
hahaha als je dit echt hebt gedaan, topper ben jequote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:50 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja, uitkeringsfraude met WAjong, getuige de kosten van zijn smikkelsessies en camera's. Plus dat hij gewoon moet werken.
Dat heb ik ook ooit gedaan bij iemand andersquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:50 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja, uitkeringsfraude met WAjong, getuige de kosten van zijn smikkelsessies en camera's. Plus dat hij gewoon moet werken.
Je vindt jezelf waarschijnlijk een held nu maar ik vind het best sneu.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:50 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Moest zo lachen toen ie de supermarkt in ging met mondkapje op hahaha, zn halve kin onder dat mondkapje uit, wollah halve kin staat openquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:21 schreef okselzweet het volgende:
Als het toch over braddy gaat...........
Zou hij inmiddels eten op kunnen slaan voor later in die kin?
Het is meer om die jongen te helpen. Hij heeft gewoon een Melkert-baan als bezigheid en wat aanspraak nodig. Dit is gewoon een wrak nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Je vindt jezelf waarschijnlijk een held nu maar ik vind het best sneu.
Er zijn al meerdere meldingen geweest in het verleden en Bradge komt telkens door de keuring.
Dat we getuige mogen zijn van zijn problemen maakt het nog niet dat hij er nog meer verdient.
Komt vanzelf wel, dit houdt hij niet nog maanden vol zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Iemand moet wel geholpen willen worden
mwah, hij houdt het al jaren volquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:53 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel, dit houdt hij niet nog maanden vol zo.
Als dat zo is dan gebeurt het wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:53 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel, dit houdt hij niet nog maanden vol zo.
Wat verwacht je dat het UWV doet met je melding, hem verplicht op dieet sturen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:04 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zijn lichaam trekt het niet lang meer hoor.
Jacqquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vraag mij af waarom hij zoveel aandacht krijgt op fok
Lieverdquote:
Gezondheidspolitie... Dat je gezond leeft. Heb ik stripboeken over. SOS Geluk 1, 2 en 3. Schetst een hele enge samenleving.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:09 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat het UWV doet met je melding, hem verplicht op dieet sturen?
Waarom nietquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
is toch wel bijzonder dat het al heel lang over brady gaat...quote:
Omdat braadmans zelf steeds als een aandachtshoer hier terugkomt met hele doorzichtige kloons.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is toch wel bijzonder dat het al heel lang over brady gaat...
Braddie is ook bijzonderquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is toch wel bijzonder dat het al heel lang over brady gaat...
Wat is je favoriete Rolex???quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:28 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Braddie is ook bijzonder
Waar zou jij het over willen hebben dan?
Dus omdat hij wat maaltijden bestelt en een camera heeft probeer jij te zeggen dat die Wajong bij elkaar wordt gefraudeerd?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:50 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Fucking noicequote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:33 schreef Makrelis het volgende:
Deze 3:
[ afbeelding ]
De betere bibliotheek heeft ze ook wel. Uit dezelfde collectie (Vrije Vlucht) ook 'De Eeuwige Oorlog 1, 2 en 3' Zeer de moeite waard
Deze gaat over een wereldwijd virus:
[ afbeelding ]
Wel uit de buurt van kinderen houden. Zijn nogal zieke verhalen.
meneer kan prima dozen vouwen oidquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus omdat hij wat maaltijden bestelt en een camera heeft probeer jij te zeggen dat die Wajong bij elkaar wordt gefraudeerd?
Wat treurig
tijdens een van zijn voorlopige laatste streams had hij het over dat zijn jobcoach langskwam en toen gaf Braddie alle baantjes aan die hem wel leuk leken en daar keken ze naarquote:
wat leek hem leuk dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
tijdens een van zijn voorlopige laatste streams had hij het over dat zijn jobcoach langskwam en toen gaf Braddie alle baantjes aan die hem wel leuk leken en daar keken ze naar
dat die jobcoach niet zegt ''werken hoort niet leuk te zijn, gewoon wat doen dikzak'' zegt wel genoeg
Ja als zakelijke investering. Ik verkoop die van mij over 3 jaar weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:34 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Geen idee. Hoor ik die te hebben?
pakketjes bezorgen, in een muziekzaak werken, in een autozaak werkenquote:
En dit soort volk kijkt neer op Braddie maar intussen zijn het zelf sneuneuzenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus omdat hij wat maaltijden bestelt en een camera heeft probeer jij te zeggen dat die Wajong bij elkaar wordt gefraudeerd?
Wat treurig
Jullie geven hem dan ook het podiumquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:28 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Omdat braadmans zelf steeds als een aandachtshoer hier terugkomt met hele doorzichtige kloons.
laat ons lekker over braddie praten, dan kun jij weer de dramaqueen uithangen in dtsquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jullie geven hem dan ook het podium
Zo'n jobcoach heeft een hele kaartenbak vol met mensen die aan de bak moeten en weet dat er niet genoeg vacatures zijn om iedereen te helpen. Dan is het niet vreemd als de wat minder gemotiveerde en minder bemiddelbare gevallen wat zachter worden behandeld... Zie je bij sociale diensten net zo goed.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
tijdens een van zijn voorlopige laatste streams had hij het over dat zijn jobcoach langskwam en toen gaf Braddie alle baantjes aan die hem wel leuk leken en daar keken ze naar
dat die jobcoach niet zegt ''werken hoort niet leuk te zijn, gewoon wat doen dikzak'' zegt wel genoeg
Ik heb al mijn geld belegd in mondkapjesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:52 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja als zakelijke investering. Ik verkoop die van mij over 3 jaar weer.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
laat ons lekker over braddie praten, dan kun jij weer de dramaqueen uithangen in dts
volgens mij heeft braddie juist extra veel motivatie, hij zegt al jaren dat hij erg graag wil werkenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zo'n jobcoach heeft een hele kaartenbak vol met mensen die aan de bak moeten en weet dat er niet genoeg vacatures zijn om iedereen te helpen. Dan is het niet vreemd als de wat minder gemotiveerde en minder bemiddelbare gevallen wat zachter worden behandeld... Zie je bij sociale diensten net zo goed.
dat is zijn werk het roeptoeterenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
volgens mij heeft braddie juist extra veel motivatie, hij zegt al jaren dat hij erg graag wil werken
Hoop dat er een straf staat op het vals beschuldigen van frauderen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:53 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
En dit soort volk kijkt neer op Braddie maar intussen zijn het zelf sneuneuzen
5 jaar opsluiten in een kamertje en verplicht 24 uur per dag BradgeTV en Het Marc kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoop dat er een straf staat op het vals beschuldigen van frauderen.
Haha dik probleemquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:03 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja het is allemaal wel wat schimmig natuurlijk, maar die meldingen kunnen wel echt fucked up zijn voor iemand die alleen een uitkering heeft. Als je uitkering wordt gekort of zelfs wordt ingehouden heb je gewoon een dik probleem natuurlijk
Haha ging lekker anoniemquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoop dat er een straf staat op het vals beschuldigen van frauderen.
Maar het schiet niet op, ondanks goeie intenties. Het heeft geen zin en werkt alleen tegen. Hij vreet zich toch dood. Dus ja, of je negeert het of je hebt leedvermaakquote:
dat tweedequote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het schiet niet op, ondanks goeie intenties. Het heeft geen zin en werkt alleen tegen. Hij vreet zich toch dood. Dus ja, of je negeert het of je hebt leedvermaak
Dat is al helemaal treurig. Maar schattig dat je je kostbare (lol) tijd hebt verspild aan het beschuldigen van iemand die niet schuldig is.quote:
Het is een beetje als naar een auto-ongeluk in slow motion kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mensen die ongelukken filmenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is een beetje als naar een auto-ongeluk in slow motion kijken
Daarvan zijn er honderdduizenden in Nederland alleen zit niet iedereen op YouTubequote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit dus.
Dit is een kwestie van niet willen werken ipv niet kunnen werken.
Dik probleem hihiquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:03 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja het is allemaal wel wat schimmig natuurlijk, maar die meldingen kunnen wel echt fucked up zijn voor iemand die alleen een uitkering heeft. Als je uitkering wordt gekort of zelfs wordt ingehouden heb je gewoon een dik probleem natuurlijk
Wat is schimmig?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:03 schreef Fok-it het volgende:
Dure apparatuur, weken waar hij voor meer dan 100 euro aan thuisbezorgd besteld. Zelfs werkenden krijgen het dan lastig om de maand rond te krijgenquote:
Des te knap toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dure apparatuur, weken waar hij voor meer dan 100 euro aan thuisbezorgd besteld. Zelfs werkenden krijgen het dan lastig om de maand rond te krijgen
Nou ja, knap wil ik het niet noemen.quote:
Nou ja dat is het ‘m een beetje hèquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Daarvan zijn er honderdduizenden in Nederland alleen zit niet iedereen op YouTube
Poe poe 100 euro in een weekquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dure apparatuur, weken waar hij voor meer dan 100 euro aan thuisbezorgd besteld. Zelfs werkenden krijgen het dan lastig om de maand rond te krijgen
Ik beschuldig hem dan ook nergens van? Ik zeg alleen dat het zo overkomt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Poe poe 100 euro in een week
Ik hou me niet bezig met zijn financiën maar om hem nou van schimmige praktijken te beschuldigen moet je natuurlijk gewoon een goede blik in de boekjes bij hem hebben kunnen hebben werpen
Wajong is 1200 euro.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hou me niet bezig met zijn financiën maar om hem nou van schimmige praktijken te beschuldigen moet je natuurlijk gewoon een goede blik in de boekjes bij hem hebben kunnen hebben werpen
Zo’n jobcoach maakt zichzelf toch werkloos als hij iedereen aan een baan helpt? Dan kan hij beter wat klantjes vasthouden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zo'n jobcoach heeft een hele kaartenbak vol met mensen die aan de bak moeten en weet dat er niet genoeg vacatures zijn om iedereen te helpen. Dan is het niet vreemd als de wat minder gemotiveerde en minder bemiddelbare gevallen wat zachter worden behandeld... Zie je bij sociale diensten net zo goed.
Voor iemand met een uitkering van zo'n 1000 per maand is dat wat veel.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb van mijn leven niet wat bij thuisbezorgd besteldquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik beschuldig hem dan ook nergens van? Ik zeg alleen dat het zo overkomt.
Weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb nog nooit voor +- 50 euro aan een Thuisbezorgd-bestelling besteed
In een patatzak werken?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
... in een muziekzaak werken, in een autozaak werken
volgens mij houdt het daar op
Dat is zeker veel. Maar blijkbaar kan die het betalen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Voor iemand met een uitkering van zo'n 1000 per maand is dat wat veel.
rond de 200 euro aan thuisbezorgd in de laatste 3 weken, camera van 800 euro een paar dagen geleden, overgestapt naar veel duurder internet per maand, dan nog boodschappen en huur en benzinequote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Voor iemand met een uitkering van zo'n 1000 per maand is dat wat veel.
en 600 euro huur is niet heel vreemd. Dan ben je er al. En heb je nog overige abonnementen, vaste lastenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wajong is 1200 euro.
Als hij naast thuisbezorgd voor nog eens 300 euro boodschappen eet. Geeft ie meer dan 50% van zijn inkomen uit aan eten.
In dit land hebben we kennelijk een systeem waarin dit kan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja dat is het ‘m een beetje hè
Elke keer dat hij voor aandacht een paar tientjes aan thuisbezorgd naar binnenschuift geeft hij eigenlijk een dikke middelvinger naar mensen die wel werken voor hun geld en ondertussen flink belasting mogen lappen om dit soort randfiguren te onderhouden.
Jullie vergeten de toeslagen waar hij recht op heeftquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en 600 euro huur is niet heel vreemd. Dan ben je er al. En heb je nog overige abonnementen, vaste lasten
Zeker Braddie als de grote klant die hij isquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:30 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Zo’n jobcoach maakt zichzelf toch werkloos als hij iedereen aan een baan helpt? Dan kan hij beter wat klantjes vasthouden.
Guilty as charged.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is al helemaal treurig. Maar schattig dat je je kostbare (lol) tijd hebt verspild aan het beschuldigen van iemand die niet schuldig is.
Maar wat verwachten we ook van dit soort typetjes
hij heeft het geluk dat hij zo vroeg Wajong heeft aangevraagd, tegenwoordig kun je geen armen en benen hebben en dan weigeren ze je een uitkering te geven omdat je dozen kunt vouwen met je mondquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:44 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
In dit land hebben we kennelijk een systeem waarin dit kan.
Om één iemand die daar handig gebruik van maakt op aan te vallen is een druppel op een gloeiende plaat.
Het is niet alsof het in dit incidentele geval om 9 miljoen euro gaat of zo.
Of alsof jij persoonlijk deze jongen onderhoudt...
Ik keur het ook zeker niet goed dat hij zijn geld aan zoveel troep uitgeeft. Hoe hij aan de centen komt interesseert mij niet zo. Ik ga er vanuit dat het zuivere koffie is. En anders zijn er instanties om serieus bewijs van fraude (dat niemand hier heeft) te onderzoeken.
En dan ga je hem maar vals beschuldigen van fraude wat compleet nutteloos is, interessante logica.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Guilty as charged.
Die dikzak kan best pakketjes rondbrengen of op de heide zwerfvuil opruimen. Al is het maar een middagje per week. Goed voor de maatschappij en goed voor Braddie zelf.
Maar nee, we pakken hem met fluwelen handschoentjes aan. En zie hier het resultaat. Het is gewoon grappig en triest tegelijk.
Ik heb hem enkel beschuldigt van mogelijke fraude.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dan ga je hem maar vals beschuldigen van fraude wat compleet nutteloos is, interessante logica.
Heb al tijden geen strips meer gekocht door gebrek aan ruimte en tijd, maar heb hem opgeslagen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:49 schreef Makrelis het volgende:
[..]
'Dubbel Ik 1 en 2' ook wel sick. Gaat over het klonen van een mens om te dienen als orgaanreserve.
Dit soort stripboeken zet een mens aan het denken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je aandelen in een plasticfabriek?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik krijg allemaal dit soort filmpjes in mijn recommended
Stoer en knap van je maatquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ik heb hem enkel beschuldigt van mogelijke fraude.
Vind dat altijd van die flauwe filmpjesquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Thanks! Dergelijke uitwassen van de Nederlandse maatschappij dienen immers met vuur en zwaard bestreden te worden.quote:
Koop nou eerst een appartement voor je zelf van je cryptogains man, de plastic wijven (al dan niet i.c.m. coke) kun je daarna wel uitnodigen. Daarvoor hoef je niet op een boot in de Malediven te zitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Het is echt zielig om je zo druk te maken over één iemand omdat die zichzelf op internet zet terwijl er honderdduizenden zijn die het vaak nog bonter maken die je niet eens kent.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:47 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Guilty as charged.
Die dikzak kan best pakketjes rondbrengen of op de heide zwerfvuil opruimen. Al is het maar een middagje per week. Goed voor de maatschappij en goed voor Braddie zelf.
Maar nee, we pakken hem met fluwelen handschoentjes aan. En zie hier het resultaat. Het is gewoon grappig en triest tegelijk.
Ik maak me niet druk hoor, eigenlijk nergens meer om als het gaat om dingen die je toch niet kunt veranderen. Zonde van mijn energie.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het is echt zielig om je zo druk te maken over één iemand omdat die zichzelf op internet zet terwijl er honderdduizenden zijn die het vaak nog bonter maken die je niet eens kent.
Geniet maar klik met mate
Alleen is dat niet omdat je zoveel geld hebt een ze je dingen willen verkopen, maar omdat je een beetje treurig zit te dromen over wat je zou doen als je een rijke alfa was.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kocht vroeger nog wel Suske en Wiske's maar die zijn tegenwoordig ook doordrenkt van politiek correctheid en identiteitspolitiekquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al tijden geen strips meer gekocht door gebrek aan ruimte en tijd, maar heb hem opgeslagen.
Louter even aankaarten.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dan ga je hem maar vals beschuldigen van fraude wat compleet nutteloos is, interessante logica.
Some people are so poor, the only thing they have is moneyquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoop dat ze naar serieuzere zaken kijken dan naar iemand die een pizza besteltquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Louter even aankaarten.
Dan moeten ze bij het UWV maar even kijken wat ze ermee doen.
FTFYquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Some people are so poor, the only thing they have is dreaming of money
Marleygod
Moralistisch inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kocht vroeger nog wel Suske en Wiske's maar die zijn tegenwoordig ook doordrenkt van politiek correctheid en identiteitspolitiek
BEDANKT DAT WAARDEER IKquote:
Rijk is hij wel, alfa niet. Genoeg geld om een leuk appartement te kopen maar hij zit nog bij moeders met crypto te spelen... Terwijl hij wel discipline heeft, getuige zijn gains in de gym.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen is dat niet omdat je zoveel geld hebt een ze je dingen willen verkopen, maar omdat je een beetje treurig zit te dromen over wat je zou doen als je een rijke alfa was.
Kuifje, die heb ik echt verslonden vroegerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Moralistisch inderdaad.
[ afbeelding ]
Kuifje in Afrika kwam in opspraak in België. Ze konden gelijk opnieuw gaan drukken zo groot was de vraag ineens.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:41 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kuifje, die heb ik echt verslonden vroegerverbaas me dat deze nog niet uit de handel is gehaald.
[ afbeelding ]
Dat is dan ook zijn fout, dat hij alles maar op internet flikkert.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het is echt zielig om je zo druk te maken over één iemand omdat die zichzelf op internet zet terwijl er honderdduizenden zijn die het vaak nog bonter maken die je niet eens kent.
Geniet maar klik met mate
No such thing as bad publicity.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kuifje in Afrika kwam in opspraak in België. Ze konden gelijk opnieuw gaan drukken zo groot was de vraag ineens.
Er zijn al genoeg stalkers die hem dat inpeperenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:43 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dat is dan ook zijn fout, dat hij alles maar op internet flikkert.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:41 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kuifje, die heb ik echt verslonden vroegerverbaas me dat deze nog niet uit de handel is gehaald.
[ afbeelding ]
Iets met ezels en stenenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg stalkers die hem dat inpeperen
Kijk, we hebben een connaisseur.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, lekker.
Ook in Handmaid's Tale en Dexter overigens.
Op zijn minst institutioneel racistisch en unconsciously biasedquote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:15 schreef Tlaloc het volgende:
Fuck, of ben ik juist een rechtse rakker geworden omdat ik als kind Kuifje- en Oom Dagobert strips las?
als je een skere uitkering hebt is het niet normaal dat je voor 400 per maand online eten gaat bestellen...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft ie vroeger helaas nooit geleerd thuis. Balen maar niks aan te doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
als je een skere uitkering hebt is het niet normaal dat je voor 400 per maand online eten gaat bestellen...
Kook gewoon zelf je doet de hele dag toch geen flikker buiten de bezigheden zoals aankleden, koffie drinken en tanken.
Het is ook niet normaal maar hij is degene die over zijn geld gaatquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
als je een skere uitkering hebt is het niet normaal dat je voor 400 per maand online eten gaat bestellen...
Kook gewoon zelf je doet de hele dag toch geen flikker buiten de bezigheden zoals aankleden, koffie drinken en tanken.
-Open youtube, typ in how to make a stir fry, open je ogen en kijk hoe je dat doet. gefeliciteerd nu kun je een paar variaties maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heeft ie vroeger helaas nooit geleerd thuis. Balen maar niks aan te doen.
En skills die je niet hebt als je op de 30 het huis uit gaat kun je helaas nooit meer bijlerenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heeft ie vroeger helaas nooit geleerd thuis. Balen maar niks aan te doen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op zijn minst institutioneel racistisch en unconsciously biased
Dagobert god.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:15 schreef Tlaloc het volgende:
Fuck, of ben ik juist een rechtse rakker geworden omdat ik als kind Kuifje- en Oom Dagobert strips las?
gewoon kip rijst broccoliquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:28 schreef Verbruikersnaam het volgende:
-Open google en typ in, simple healthy dishes, voila https://www.delicious.com(...)-30-minutes/1vo4q819
Je was tegen Dolf hè?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben vies links geworden omdat ik ben geïndoctrineerd door Alfred J. Kwak.
mwa, al die gerechten zijn wel beetje te herleiden naar die combinatiequote:
Eerlijk is eerlijk, kan me er weinig van herinneren.quote:
Ik hoop meer dat Braddie meeleest of denkt die dat elk persoon 400eu per maand uitgeeft aan bezorgeten of snelle vette zooi maakt?!quote:
Tja. Kinderkopjes zijn nog zo lekker vormbaarquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, kan me er weinig van herinneren.
Maar toen ik als volwassene eens een stukje terugkeek, vond ik wel dat je als kind enorm om de oren werd geslagen met GL propganda.
Hij leest alles mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:04 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik hoop meer dat Braddie meeleest of denkt die dat elk persoon 400eu per maand uitgeeft aan bezorgeten of snelle vette zooi maakt?!
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij leest alles mee.
Hoi dikke bal gehakt
Ik voorspel ergens vanavond weer een tweet dat we het over hem hebben en later een filmpje waarin hij weer shit gaat uitleggen. Over dat hij is afgekeurd maar zooooooooo graag wil werken. Mja, te dik dus dan kun je niet zoveel, dus nu gaat het allemaal anders!!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij leest alles mee.
Hoi dikke bal gehakt
Ik beschuldig hem weldegelijk! Kan echt niet wat die knul allemaal doet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik beschuldig hem dan ook nergens van? Ik zeg alleen dat het zo overkomt.
Weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb nog nooit voor +- 50 euro aan een Thuisbezorgd-bestelling besteed
Auto moet gerepareerd worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Gaat alleen maar over auto's, tijd voor een thuisbezorgd.
Als het zo simpel was dan had hij het al gedaan toch? Toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:28 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
-Open youtube, typ in how to make a stir fry, open je ogen en kijk hoe je dat doet. gefeliciteerd nu kun je een paar variaties maken.
-Open youtube en typ in tutorial homemade pesto, gefeliciteerd nu heb je een grote hoeveelheid aan pesto en als je goed opgelet hebt weet je dat je pesto lang kunt bewaren, je kunt het nu gebruiken in verschillende gerechten.
-Open youtube en typ in how to make the best tuna salad sandwich. Gefeliciteerd nu weet je hoe je een tuna salad sandwich kunt maken.
-Open google en typ in, simple healthy dishes, voila https://www.delicious.com(...)-30-minutes/1vo4q819
Mijn ouders kookte ook altijd (avondeten) maar toen ik op mezelf ging wonen kwam ik er al snel achter dat het handig is als je zelf kunt koken en het verbaasde me eigenlijk dat ik best wel okay kan koken.
Natuurlijk doet iedereen dat.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:04 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik hoop meer dat Braddie meeleest of denkt die dat elk persoon 400eu per maand uitgeeft aan bezorgeten of snelle vette zooi maakt?!
Even vanaf het begin kijken op 1,5x speedquote:
Correctie: aanschaf van de Clio was 250 euro.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:30 schreef spinazieruiker het volgende:
Die 45 euro is 10% van de prijs van de volgende auto
Hij hoopt een auto te kunnen gaan leasen hoorde ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Auto moet gerepareerd worden.
Voorlopig water en brood
Lijkt me financieel zeer onverstandig.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij hoopt een auto te kunnen gaan leasen hoorde ik.
Ik dacht dat hij het over 159 euro per maand had. Mij lijkt het ook niet verstandig maar ik ben zoiezo niet graag gebonden aan een financieel iets.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:48 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Lijkt me financieel zeer onverstandig.
Lijkt op korte termijn misschien leuk maar je bouwt niks op (tenzij financial lease) en bent wel maandelijks een bedrag kwijt. Niet echt handig met zijn inkomsten en uitgavenpatroon.
Voor minder dan het dubbele kocht hij de Clio.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het over 159 euro per maand had. Mij lijkt het ook niet verstandig maar ik ben zoiezo niet graag gebonden aan een financieel iets.
Als je echt een auto nodig hebt dan zou dat een optie zijn. Maar als je geen auto nodig hebt zou ik gewoon eerst sparen. Want lenen van iemand vind ik ook weer zo wat.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Voor minder dan het dubbele kocht hij de Clio.
Als geld een issue is kan hij beter nog 450 euro van iemand lenen en maandelijks 150 euro terugbetalen
Vrij land he. Maar ethisch moreel is dit wel een beetje als, jaquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:52 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ga je die lui nu ook aangeven bij de gezondheidspolitie ja?
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
ongeveer hetzelfde als het geven van heroïne aan een junk of een fles vodka aan kree.
Had jij die Dunkin Donuts aangeradenquote:
Sparen is altijd beter ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Als je echt een auto nodig hebt dan zou dat een optie zijn. Maar als je geen auto nodig hebt zou ik gewoon eerst sparen. Want lenen van iemand vind ik ook weer zo wat.
Hij heeft op die manier wel genoeg reserves opgebouwd hequote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Sparen is altijd beter ja.
Braddie belegt zijn geld liever in kapsalon en spaghetti.
Alles omgezet naar corpulentocurrencyquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hij heeft op die manier wel genoeg reserves opgebouwd he
Fatcoin?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:01 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Alles omgezet naar corpulentocurrency
Ik gok carpaccio met extra rucolaquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:03 schreef spinazieruiker het volgende:
Wat voor smaak denken jullie dat het is?
Beetje de oudere versie van Stephaniaquote:
Zelfs een 30cm niet?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:05 schreef Tlaloc het volgende:
Jezus, hij is echt nog veel dikker dan ik dacht. Hij kan zijn eigen leuter niet eens meer zien.
lkkr wijfquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Beetje de oudere versie van Stephania
[ afbeelding ]
Ja beetje wel ja. Ook zelfde ondeugende pretoogjes, lijken naïef en onschuldig maar je merkt dat ze wel van wanten wetenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Beetje de oudere versie van Stephania
[ afbeelding ]
Zou dat programma obese dan niet wat zijn voor die knulquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nee man. Hij is echt echt echt echt morbide obees.
Ik wacht op de gifjes van Herman.
Zou mij eigenlijk weinig verbazen, zijn hart kan dit echt niet aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou dat programma obese dan niet wat zijn voor die knul
Klinkt nu wel alsof die ieder momenr dood kan gaan
Alsof hij daar wel iets mee zou doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou dat programma obese dan niet wat zijn voor die knul
Klinkt nu wel alsof die ieder momenr dood kan gaan
Zeg eerlijk, hoe zou je het vinden als het zo ver isquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:25 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zou mij eigenlijk weinig verbazen, zijn hart kan dit echt niet aan.
Dan krijg je die oostblokkast met de zweep achter ja aanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:26 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Alsof hij daar wel iets mee zou doen.
Eerlijk? Triest en sneu. Deze knul heeft gewoon hulp nodig. Begeleid wonen met een groepje andere WAJongers, en dagelijks een gezonde maaltijd. Plus wat werkzaamheden die hij kan verrichten om wat eigenwaarde te kweken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, hoe zou je het vinden als het zo ver is
Gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Eerlijk? Triest en sneu. Deze knul heeft gewoon hulp nodig. Begeleid wonen met een groepje andere WAJongers, en dagelijks een gezonde maaltijd. Plus wat werkzaamheden die hij kan verrichten om wat eigenwaarde te kweken.
Mooi ook dat hij nog even zegt dat hij niet zó dik is. Gewoon lekker blijven ontkennen dat je met wat mazzel nog een half jaartje te gaan hebt zo braddie.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
@:praadje kreeg er weer van langs in de stream.
#Braddikquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:47 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wel zin in pizza nu.
Maar gister al gehad
Hij is beslist niet dik maar flink gebouwdquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:46 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Mooi ook dat hij nog even zegt dat hij niet zó dik is. Gewoon lekker blijven ontkennen dat je met wat mazzel nog een half jaartje te gaan hebt zo braddie.
Als je een fullshot van hem ziet als die naar de deur waggelt is hij echt dik, niet een klein beetje maar gewoon een dikke pens. Closeup valt het niet zo heel erg op, ja wel dat die dik is maar niet dat die echt zo obese is.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:46 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Mooi ook dat hij nog even zegt dat hij niet zó dik is. Gewoon lekker blijven ontkennen dat je met wat mazzel nog een half jaartje te gaan hebt zo braddie.
Ik heb heel soms wel een weekje dat ik gewoon 2 - 3 keer rommel bestel omdat ik dan zo aartslui ben. Dan voel ik me zo intens ranzigquote:
Grote bottenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:48 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij is beslist niet dik maar flink gebouwd
Ik las er iets over. Mensen met 'persoon' aanspreken. 'Goedemorgen persoon'. Het wordt inderdaad steeds gekker.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Mensen worden echt steeds gekker moet je straks mensen die zich op eoa manier identificeren met hen in enkelvoud aanspreken
Ja en je moet hen zeggen ook al spreek je een persoon aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik las er iets over. Mensen met 'persoon' aanspreken. 'Goedemorgen persoon'. Het wordt inderdaad steeds gekker.
Met kouseband?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:49 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik heb heel soms wel een weekje dat ik gewoon 2 - 3 keer rommel bestel omdat ik dan zo aartslui ben. Dan voel ik me zo intens ranzig
Straks roti maken
Gebruiken wij soms ook als we geen zin hebben om te halen maar kouseband is wel lekkerder.quote:
Wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:47 schreef Catkiller het volgende:
Hey daar ben ik weer, terug van mijn onterechte ban
Zijn er dagen dat hij geen pizza eetquote:
Ze zeiden dat ik het stoer vond om iets met een k te zeggen maar dat is een regelrechte leugen.quote:
Die kijk ik ook wel eensquote:
Tot zover het afvallen.quote:
Ik wilde reageren met het k woord maar ik denk dat ik aan mn limiet zit voordat ik weer een ban krijgquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ik het stoer vond om iets met een k te zeggen maar dat is een regelrechte leugen.
Kortenhoef?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zeiden dat ik het stoer vond om iets met een k te zeggen maar dat is een regelrechte leugen.
ban bespreken, daar ga je weerquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Loop geen leugens te verkondigen dwaas.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
Echt heel jammer dat hij die pizza zo afkraakt. @:elan hij heeft je pizza gewoon opgegeten!
hij heeft vaak kritiek op pizza's en friet maar bestelt beide regelmatig, erg raarquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
Echt heel jammer dat hij die pizza zo afkraakt. @:elan hij heeft je pizza gewoon opgegeten!
Sowieso is het reviewen van franchisepizza's tijdsverspilling.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Pizza reviews moet je aan italianen overlaten @:aiciu
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:02 schreef Solotovski het volgende:
Volgende stap is pizza belegd met patat
Weet wel een fijne pizzazaak hier die die eens moet reviewen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso is het reviewen van franchisepizza's tijdsverspilling.
Beter gewoon de plaatselijke kleinere restaurantjes reviewen.
Pizza eten en tot je 40ste bij je moeder wonen maakt je geen Italiaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Pizza reviews moet je aan italianen overlaten @:aiciu
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza eten en tot je 40ste bij je moeder wonen maakt je geen Italiaan.
Joh gretig als een kind van vier hoe hij dat eerste stuk afscheurdequote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:04 schreef okselzweet het volgende:
''helaas weer een pizza''!!!!
Het is zo'n ruggengraatloze pad dat hij niet eens een gratis pizza kan weigeren.
Hij vond een flauw studenten magnetron bolognese te lekkerste die hij ooit op had. Na eentje in Frankrijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij heeft vaak kritiek op pizza's en friet maar bestelt beide regelmatig, erg raar
Hoho, Frankrijk staat wel bekend om zijn heerlijke spaghetti hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:17 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij vond een flauw studenten magnetron bolognese te lekkerste die hij ooit op had. Na eentje in Frankrijk.
Bradge zou eigenlijk in Texas moeten gaan wonen. Daar fietst niemand en zijn ze allemaal baggervet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoho, Frankrijk staat wel bekend om zijn heerlijke spaghetti hoor
Zelfs in de bijstand verplichten ze mensen niet om te werken. Je moet wel verplicht deelnemen aan trajecten om te kijken of ze je ergens kunnen plaatsen, maar veel langdurig werklozen zijn niet zomaar werkloosquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Everything is bigger in Texasquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:22 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Bradge zou eigenlijk in Texas moeten gaan wonen. Daar fietst niemand en zijn ze allemaal baggervet.
Hij betaalt z'n Thuisbezorgd via PayPal, dus dat zijn waarschijnlijk donaties (die hij niet doorgeeft)quote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het ging dus per ongeluk. Ok, dat kan gebeuren. Andere vrienden zoeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In de VS moet je werken. Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:22 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Bradge zou eigenlijk in Texas moeten gaan wonen. Daar fietst niemand en zijn ze allemaal baggervet.
Wel groter bereik voor zijn professionele vlogs.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
In de VS moet je werken. Ik zeg doen.
Helaas.quote:
Braddie en fysieke arbeid. Wat ben jij domquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:56 schreef Makrelis het volgende:
Misschien is een boerderij wel wat voor 'm. Zo'n bio-bedrijf. Eigenhandig kippen en varkens slachten old-skool. Geen schoon T-shirt elke dag nodig en hij weet wat 'ie eet dan. Op een tractor rijden af en toe. In de buitenstrontlucht bezig. Lijkt me toch herkenbaar en dan wel min of meer nuttig.
Ofzo. Ik bedenk gewoon wat he.
Braddie en fysieke arbeidquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:56 schreef Makrelis het volgende:
Misschien is een boerderij wel wat voor 'm. Zo'n bio-bedrijf. Eigenhandig kippen en varkens slachten old-skool. Geen schoon T-shirt elke dag nodig en hij weet wat 'ie eet dan. Op een tractor rijden af en toe. In de buitenstrontlucht bezig. Lijkt me toch herkenbaar en dan wel min of meer nuttig.
Ofzo. Ik bedenk gewoon wat he.
Er zijn zoveel mensen die dagelijks aan een produktielijn staan in de ploegendienst. Zwaar kutwerk, maar ik heb er respect voor. Vaak gewerkt als eerstelijns storingstechnicus, ik zit maar te lezen en documentaires te kijken terwijl die mensen aan de lijn staan. Ga ik niet over ouwehoeren. Die mensen zijn nodig, hebben misschien een gezin en ze werken. Ga ik niet op neer kijken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Braddie en fysieke arbeid. Wat ben jij dom
En erg zielig voor de tractor waar braddie op gaat zitten
En uiteraard wel gewoon weer geld voor nieuwe auto onderdelen.quote:Willem
10 hours ago
Spulletjes van de sloop halen, arbeidskosten worfen alleen duur zie ik al....
Mostly Cars
8 hours ago
Onderdelen zijn de kosten niet, en een tweedehands waterpomp (laat staan pakking) zou ik niet aan beginnen.
Het dure zit hem inderdaad in het werk zelf.
BradgeTV
5 hours ago
Ja hoorHaal jij maar even een waterpomp van de sloop. Word gewoon nieuw gehaald eind v/d maand
Meer informatie over zijn familie? Heb daar wel eens wat over gehoord, maar heb de details niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:12 schreef Modus het volgende:
Mensen die dit allemaal niet op zijn minst wat schimming vinden. Uit een beruchte kamperfamilie komen en per se ergens met contant geld willen betalen.
Waarom zou die dát nou willen he?
En zelfs als je aan de lopende band kutdoosjes moet inpakken, kan je het nog leuk maken met je collega's.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen die dagelijks aan een produktielijn staan in de ploegendienst. Zwaar kutwerk, maar ik heb er respect voor. Vaak gewerkt als eerstelijns storingstechnicus, ik zit maar te lezen en documentaires te kijken terwijl die mensen aan de lijn staan. Ga ik niet over ouwehoeren. Die mensen zijn nodig, hebben misschien een gezin en ze werken. Ga ik niet op neer kijken.
Maar.
Mensen die excuses maken om te voorkomen te werken heb ik weinig respect voor. Je kunt dingen voor elkaar krijgen als je serieus bent. Niet dat passief aan de zijllijn staan.
Misschien ben ik min of meer van de oude stempel, maar er zijn kansen genoeg. Die komen niet aanwaaien, die zijn te creëeren.
Meer dan dat weet ik ook niet. Schijnt wel een beruchte naam te zijn in die regio. Zegt ie zelf ook gewoon.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:22 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Meer informatie over zijn familie? Heb daar wel eens wat over gehoord, maar heb de details niet.
Of hij heeft net als Meneer Looij een creditcard. Die man koopt alles wat los en vast zit met zijn creditcard en de laatste keer dat ik keek (een maand of drie geleden) zat hij diep in de schulden.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:30 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Hij betaalt z'n Thuisbezorgd via PayPal, dus dat zijn waarschijnlijk donaties (die hij niet doorgeeft)
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Meer dan dat weet ik ook niet. Schijnt wel een beruchte naam te zijn in die regio. Zegt ie zelf ook gewoon.
Heeft ie tegen die stalkers ook mee lopen dreigen.
Spongeboss ook in dat topic lollersquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:56 schreef Tlaloc het volgende:
KLB / Gezakt voor het praktijkexamen
Fuck, hij is echt familie van de beruchte crimineel George van Dijk
Omdat hij zijn uitkering direct pint zodat er niets afgeschreven kan worden natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:12 schreef Modus het volgende:
Mensen die dit allemaal niet op zijn minst wat schimming vinden. Uit een beruchte kamperfamilie komen en per se ergens met contant geld willen betalen.
Waarom zou die dát nou willen he?
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:45 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Zouden dit ze zijn?
https://www.misdaadjourna(...)ndezwarejongens.html
Even lezen
Jij volgt Braad al zo lang dat je dat allang wist. Je wilde het gewoon nog even hier plaatsen. Niets mis mee maar speel dan niet de vermoorde onschuld.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:56 schreef Tlaloc het volgende:
KLB / Gezakt voor het praktijkexamen
Fuck, hij is echt familie van de beruchte crimineel George van Dijk
Bij een tankstation kun je niet achteraf betalenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:28 schreef datismijnmening het volgende:
Godverdomme te lui om even bij een tankstation een kan olie te halen
Heb echt geen idee man. Maar weet niet of hij nou zoon of neef van is.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:00 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Jij volgt Braad al zo lang dat je dat allang wist. Je wilde het gewoon nog even hier plaatsen. Niets mis mee maar speel dan niet de vermoorde onschuld.
Neefquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:01 schreef Tlaloc het volgende:
https://forum.fok.nl/user/history/176617
[..]
Heb echt geen idee man. Maar weet niet of hij nou zoon of neef van is.
quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:01 schreef Tlaloc het volgende:
https://forum.fok.nl/user/history/176617
[..]
Heb echt geen idee man vrouw. Maar weet niet of hij nou zoon of neef van is.
Dat is wel vervelend ja. Ging laatst tanken moest ik gewoon terplekke afrekenenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij een tankstation kun je niet achteraf betalen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:45 schreef bradley1990 het volgende:
hoi.
ik ben bradley vandijk./
en laat me keihard anaal nemen door een kudde hitsige olifanten, en bovendien ben ik een eng spam mannetje
Eigenlijk ook wel trots op.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neef
Als je hier nu pas achterkomt ben je wel slecht op de hoogte
Ik kom hier nu pas achterquote:Op vrijdag 4 juni 2021 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neef
Als je hier nu pas achterkomt ben je wel slecht op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |