Google is je vriendquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:15 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
wat is de tt dan of ja wie want ik ken haar niet
Jammer dat je daar zoveel gegevens voor moet weten. Linkje zou voldoende moeten zijnquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://formulieren.uwv.n(...)eldenFraudeInleiding
Sommige FOK!kers hebben die infoquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:49 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jammer dat je daar zoveel gegevens voor moet weten. Linkje zou voldoende moeten zijn
Iemand heeft ook gewoon 10 euro gedoneerdquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sommige FOK!kers hebben die info
Dat zijn feedersquote:Op donderdag 3 juni 2021 22:54 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Iemand heeft ook gewoon 10 euro gedoneerd!!!!!!
Geen auto meer hebben betekent zijn einde. Dat kunnen we niet hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:54 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Iemand heeft ook gewoon 10 euro gedoneerd!!!!!!
Gelukkig had Abid weer een prima dagquote:Op donderdag 3 juni 2021 23:09 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Turkse Braddie heeft ook een slechte dag. Wat gebeurt er toch allemaal?
Heb hem een paar weken terug ingevuld. Info weet Herman wel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://formulieren.uwv.n(...)eldenFraudeInleiding
over braddie? srs?quote:Op donderdag 3 juni 2021 23:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb hem een paar weken terug ingevuld. Info weet Herman wel.
Ja, uitkeringsfraude met WAjong, getuige de kosten van zijn smikkelsessies en camera's. Plus dat hij gewoon moet werken.quote:
hahaha als je dit echt hebt gedaan, topper ben jequote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:50 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja, uitkeringsfraude met WAjong, getuige de kosten van zijn smikkelsessies en camera's. Plus dat hij gewoon moet werken.
Dat heb ik ook ooit gedaan bij iemand andersquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:50 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja, uitkeringsfraude met WAjong, getuige de kosten van zijn smikkelsessies en camera's. Plus dat hij gewoon moet werken.
Je vindt jezelf waarschijnlijk een held nu maar ik vind het best sneu.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:50 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Moest zo lachen toen ie de supermarkt in ging met mondkapje op hahaha, zn halve kin onder dat mondkapje uit, wollah halve kin staat openquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:21 schreef okselzweet het volgende:
Als het toch over braddy gaat...........
Zou hij inmiddels eten op kunnen slaan voor later in die kin?
Het is meer om die jongen te helpen. Hij heeft gewoon een Melkert-baan als bezigheid en wat aanspraak nodig. Dit is gewoon een wrak nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Je vindt jezelf waarschijnlijk een held nu maar ik vind het best sneu.
Er zijn al meerdere meldingen geweest in het verleden en Bradge komt telkens door de keuring.
Dat we getuige mogen zijn van zijn problemen maakt het nog niet dat hij er nog meer verdient.
Komt vanzelf wel, dit houdt hij niet nog maanden vol zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Iemand moet wel geholpen willen worden
mwah, hij houdt het al jaren volquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:53 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel, dit houdt hij niet nog maanden vol zo.
Als dat zo is dan gebeurt het wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:53 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel, dit houdt hij niet nog maanden vol zo.
Wat verwacht je dat het UWV doet met je melding, hem verplicht op dieet sturen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:04 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zijn lichaam trekt het niet lang meer hoor.
Jacqquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vraag mij af waarom hij zoveel aandacht krijgt op fok
Lieverdquote:
Gezondheidspolitie... Dat je gezond leeft. Heb ik stripboeken over. SOS Geluk 1, 2 en 3. Schetst een hele enge samenleving.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:09 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat het UWV doet met je melding, hem verplicht op dieet sturen?
Waarom nietquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vraag mij af waarom hij zoveel aandacht krijgt op fok
is toch wel bijzonder dat het al heel lang over brady gaat...quote:
Omdat braadmans zelf steeds als een aandachtshoer hier terugkomt met hele doorzichtige kloons.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is toch wel bijzonder dat het al heel lang over brady gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |