abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199737676
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Zou je dan eigenlijk onder het garantiefonds vallen? Als het wel mag van de coronaregels, maar door de lokale autoriteiten alsnog wordt verboden?
Ik las hier vandaag dat het evenement dan niet onder het garantiefonds valt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199737684
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:02 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ho ff! :{w
Je mist 1,5m. nog. :{
Heb jij armen van 1,5m lang? :P

Overal met testen is 1,5 m weg heh. Daarom de free hugs en foto's en gezelligheid weer. Daarom kunnen er ook 60.000 man op lowlands staan dit jaar, en mogen ook de nachtclubs weer open.

Zolang m'n events weer als vanouds gezellig zonder beperkingen kunnen, is de druk er zo af dat ik zeer zen richting het einde van de crisis coast.

Denk oprecht dat dat dus ook wel voor de concertliefhebbers, clubgangers, festivalgangers etc geld. Denk dat na 30 juni ook voor de bevolking de grootste druk echt wel van de ketel is. Wordt voor iedereen geweldig :)
#WeesGeenWhales
  donderdag 3 juni 2021 @ 23:08:20 #128
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199737687
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:06 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Formeel denk ik niet.
[ afbeelding ]
Nou, als er een hoop evenementen op lokaal niveau worden tegengehouden krijg je alsnog een slagveld in de sector. Hopen maar dat er ook nog burgemeesters zijn die wel het licht zien.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_199737690
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:06 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

yes. D
Voor iemand die zo zwaar anime-fan is, mislukken je smileys wel erg vaak! :D :P
pi_199737714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:08 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:D
pi_199737718
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:03 schreef DeOlifantvis het volgende:

[..]

Die is er toch alleen op papier net als die matrix borden met max 2 personen _O- . Die regel is in de praktijk al lang opgeheven
We hadden het over op die evenementen waar ik altijd heen ga. Ik wil weer gewoon lekker gezellig als vanouds los en weeben met een paar duizend medefans en lekker gek doen en free hugs en shit.

Events waren er niet of hadden die 1,5m, mondkapjes, knuffelverboden en andere bullshit die alle lol en gezelligheid eraf halen.

Na 30 juni mogen ze gewoon weer als vanouds. Kunnen de clubkids lekker dansen, wij lekker free huggen, gek doen, en coole cosplay foto's maken, en ze op lowlands lekker dansen met 60.000 man. DRIEWERF, HOERA!
#WeesGeenWhales
pi_199737730
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:08 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ouch.

Maar hey, het zijn niet de japanse smileys. Moet die nog een keer in mijn toetsenbord zetten onder wat macros, die zijn leuk ;) Van die hele grote mooie complexe :)

Okay, en nu ga ik een burger bikken, sayonara~ <3
#WeesGeenWhales
pi_199737733
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nou, als er een hoop evenementen op lokaal niveau worden tegengehouden krijg je alsnog een slagveld in de sector. Hopen maar dat er ook nog burgemeesters zijn die wel het licht zien.
Ja het is vooral heel zonde, want de sector heeft het echt ontzettend hard nodig, net zoals de bevolking.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199737755
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:10 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ouch.

Maar hey, het zijn niet de japanse smileys. Moet die nog een keer in mijn toetsenbord zetten onder wat macros, die zijn leuk ;) Van die hele grote mooie complexe :)

Okay, en nu ga ik een burger bikken, sayonara~ <3
Kan niet wachten. :)
Eet ze! :W
pi_199737767
Zouden Japanse smileys streepjes als ogen hebben? :{
Je gaat het je nu toch afvragen in ene, he? :)
pi_199737812
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het lijkt me dat het niet anders kan dan dat dat sowieso wel komt. Alle evenementen van 2020 zijn naar 2021 verschoven en nu gaan ze ook proberen de evenementen in die laatste paar maanden te stoppen.
  donderdag 3 juni 2021 @ 23:18:18 #137
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_199737817
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:53 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Daarbij, HepA en HepB vaccins hebben binnen een bepaalde tijd een herhaling nodig om langdurige bescherming te geven, dus als het bij een éénmalige vaccinatie is gebleven heb je er nu toch niets meer aan. :+
Die zijn meer dan 30 jaar werkzaam, mits je het echte vaccin hebt gehad (3 stuks) en geen gammaglobuline. Buiktyfus, rabiës en cholera moeten vaker worden geboost.
pi_199737958
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:18 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het lijkt me dat het niet anders kan dan dat dat sowieso wel komt. Alle evenementen van 2020 zijn naar 2021 verschoven en nu gaan ze ook proberen de evenementen in die laatste paar maanden te stoppen.
Dat valt denk wel mee hoor, 75% van de door mijn geplande festivals zijn al naar 2022 gegaan.
Het zou wel gewoon jammer zijn als de festivals die op oorspronkelijke festivals datums zijn blijven staan, nu geannuleerd gaan worden door besluiten van lokaal bestuur.

Maar we wachten rusten af, ik ben al blij als er in elk geval wat doorgaat, en anders koop ik wel een kaartje voor een evenement wat wel doorgaat.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199738102
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:12 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Kan niet wachten. :)
Eet ze! :W
Je kan ze ook in Android toetsenborden krijgen XD
#WeesGeenWhales
pi_199738122
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:13 schreef Mammietje het volgende:
Nee 🤣
#WeesGeenWhales
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:02:54 #141
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199738132
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:09 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

We hadden het over op die evenementen waar ik altijd heen ga. Ik wil weer gewoon lekker gezellig als vanouds los en weeben met een paar duizend medefans en lekker gek doen en free hugs en shit.

Events waren er niet of hadden die 1,5m, mondkapjes, knuffelverboden en andere bullshit die alle lol en gezelligheid eraf halen.

Na 30 juni mogen ze gewoon weer als vanouds. Kunnen de clubkids lekker dansen, wij lekker free huggen, gek doen, en coole cosplay foto's maken, en ze op lowlands lekker dansen met 60.000 man. DRIEWERF, HOERA!
Nein, geen lowlands, politie heeft geen zin
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:09:35 #142
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199738154
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:53 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Oh don't worry. Je weet inmiddels denk ik wel dat ik pas weer blij ben als ik op m'n *events* weer lekker los mag met een paar duizend mede fans, lekker iedereen mag free huggen die wil, lekker op de foto mag met iedereen, lekker mengen, vrienden maken, etc zonder 1,5m, mondkapjes of knuffelverboden. Daarbuiten kan het idd al lang. Ik wil m'n events (=) m'n leven terug. Gewoon weer een weekend lekker helemaal los mogen met iedereen en lekker gek en spontaan doen zonder ooit aan dit teringvirus te hoeven denken. Zonder beperkingen.

Gelukkig is dát zowieso weer mogelijk per 30 juni, want overal waar toegangstesten óf vaccinaties worden gebruikt mag alles weer. Daarom was ik ook een dag lang aan het juichen en meer dan een uur fysiek van blijheid aan het huilen dat ik in augustus weer als vanouds naar een con kan, en zei al dat ik zowieso de hele conventie ga free huggen, iedereen die wil, tegen de voorzitter (die ik ken), waarop ik als reactie terugkreeg "JJAAAA" + 3 feesttoeters en een hartje. Vrij duidelijk. Hij was ook blij, and thats putting it mildly, dat alles weer mag daar dan.

Als zodanig ben ik vanaf 30 juni exact waar ik wezen wil. Ik kan weer lekker naar m'n events toe als vanouds en lekker weeben, iedereen free huggen en lekker gezellig normaal alles doen wat we daar altijd doen en genieten.

Dus maak je geen zorgen - het boeit me welbeschouwd echt geen *fuck* meer wanneer precies "de basismaatregelen" worden opgeheven. Ik heb mijn events en daarmee mijn leven terug, voor mij is de crisis daarmee gewoon over, dit is niet meer mijn pandemie zeg maar ;)

Ik vond het gewoon interessantom te zien, besluitvorming en politiek zijn interessante processen :)

Voor de rest heb ik mijn zin vanaf 30 juni. Denk dat de clubkids, concertgangers, festivalgangers etc er net zo over denken - die mogen ook straks weer lekker met 60.000 man als vanouds hossen op lowlands. :D

Speculeren is leuk, wanneer denk jij dat ze alle maatregelen opheffen helemaal? De Jonge denkt echt dat het 1 september kan volgens mij, en niet alleen dat, hij stuurt ook zelf op het niét verlengen van de coronawet per die dag...
Ik lees 147 keer 'ik' of 'mijn'
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199738180
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:54 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Die Zoë Hyde schijnt nogal geobsedeerd te zijn met donkere, zwarte gaten en kinderen... :r
Voor Corona deed ze onderzoek naar het verouderingsproces bij Aboriginals. Tijdens Corona was ze ineens speciallist in infectieziektes en schreef onder andere dat dubieuze advies voor anale swabs.
pi_199738267
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:09 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ik lees 147 keer 'ik' of 'mijn'
Maar gelukkig probeert hij zichzelf er niet continue van te overtuigen dat het allemaal goed komt :P
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:50:35 #145
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199738296
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Maar gelukkig probeert hij zichzelf er niet continue van te overtuigen dat het allemaal goed komt :P
Ja.

Beetje manisch wel..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199738297
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:13 schreef Mammietje het volgende:
Zal het eens aan mijn broer vragen (nee, niet eragon).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_199738309
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Zal het eens aan mijn broer vragen (nee, niet eragon).
Want... jouw broer is Japans? :+
pi_199738371
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Zou je dan eigenlijk onder het garantiefonds vallen? Als het wel mag van de coronaregels, maar door de lokale autoriteiten alsnog wordt verboden?
Nee. Dus dat moet als de bliksem gefixed worden.
zie email 27 oktober
pi_199738390
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Klopt, een aantal vaccins zijn nu langer geldig bijvoorbeeld, omdat de inzichten idd veranderen
Zo ook de interval, is geen vaste tijdspanne.
Ik heb voor de gein mijn gele boekje er nog even bij gepakt:

25 september 2003 mijn eerste hepatitis A gehad, toen was bij 2 doses minstens 10 jaar verwacht. Op 9 november 2007 de tweede doses en daar is "25 jaar" bij geschreven.

Als ik nu hier kijk, is de verwachting inmiddels 30-40 jaar na 2 prikken, met inderdaad kans dat het levenslang is:
https://www.vaccinatiesopreis.nl/hepatitis-a-vaccinatie/

quote:
Na de eerste hepatitis A-inenting ben je één jaar beschermd. Als je na zes tot twaalf maanden een tweede Hepatitis A-injectie neemt, dan ben je 30-40 jaar beschermd. Omdat het hepatitis A-vaccin pas sinds begin de jaren negentig wordt gebruikt, dacht men eerst dat de bescherming tien jaar zou zijn. Later veranderde ze het advies naar vijftien jaar. Uit onderzoek blijkt dat de bescherming veel langer duurt en is nu dus op 30-40 jaar gesteld. De kans is groot dat de bescherming levenslang zal blijken te zijn als het hepatitis A-vaccin langer in omloop is.
Tweede injectie is idealiter na 6 tot 12 maanden, maar langer is ook niet echt een probleem :P
quote:
Het ideale moment om je tweede hepatitis A-vaccinatie te halen ligt zes tot twaalf maanden na de eerste inenting. Als er een langere tijd tussen zit, is dat meestal geen probleem. Ook na een tussenpoos van meerdere jaren is gebleken dat de beschermingsduur 30-40 jaar is. Normaal gesproken hoef je nooit een derde vaccinatie te halen, ook niet als er bijvoorbeeld tien jaar tussen de eerste en de tweede hepatitis A-inenting zit.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  vrijdag 4 juni 2021 @ 02:39:19 #150
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')