Er zou een mcs kunnen ontstaan. Wel even geleden, dus ben benieuwd. Meestal is de fut er boven Nederland wel uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:02 schreef aloa het volgende:
De buien met onweer kunnen komende nacht nog aanhouden.
Dat stond er bij mij ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:58 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Regen is trouwens wel helemaal weg voor morgen. Vanochtend stond er nog baggerweer op voor morgen, maar dat is nu helemaal verdwenen.
Hoest weer nu in Eindhoven de gekste?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:11 schreef DemonRage het volgende:
Ik ben alweer benieuwd naar de Estofex verwachting voor morgen.
Oeh... zwaar onweer voor Eindhoven?quote:
Bij mij in Noord Eindhoven nog droog.quote:
Ben benieuwd,lig zelf in de lijn Eindhoven Nijmegenquote:
Eindhoven gaat de volle laag krijgenquote:
Het nadert maar tergend traag eigenlijk... als hier in Eindhoven de hemelsluizen open gaan dan zal er wel een flinke bak water vallen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:20 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Eindhoven gaat de volle laag krijgen
Dat ja. Trage buien, veel neerslag.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het nadert maar tergend traag eigenlijk... als hier in Eindhoven de hemelsluizen open gaan dan zal er wel een flinke bak water vallen.
Het gaat meer richting Den Bosch-Oss Veghel ook. Nijmegen(en ik ook) krijgt alleen een bietje regen...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:19 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ben benieuwd,lig zelf in de lijn Eindhoven Nijmegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |