Goed smeren, Dick, goed smeren.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 15:23 schreef dick_laurent het volgende:
Dacht net ff mijn lunchbreak in de zon door te brengen maar ik fikte aardig wegToch maar weer onder de parasol gaan zitten
Welke hittegolf?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Het junirecord van 37.2 graden in 1947 gaat er mogelijk aan tijdens de hittegolf. 12% kans op meer dan 35 graden.
Vanaf de 15de. https://www.weerplaza.nl/15daagse/?type=zomer&r=zuidquote:
Dat zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:44 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Vanaf de 15de. https://www.weerplaza.nl/15daagse/?type=zomer&r=zuid
Geen diee, maar het stikt hier tegenwoordig wel de moord van de teken helaas. En teken waren hier vroeger geen enkel probleem.quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:52 schreef Dven het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de tijgermug in Nederland? Dat was de jaren terug zo'n hype maar de laatste tijd hoor je daar weinig meer over. Geaccepteerd dat ze zich als exoot in Nederland vestigen of?
Zojuist zelf door eentje gestoken, komen hier inmiddels veel voor terwijl ik ze een kleine tien jaar geleden nooit zag. Daarom dat ik benieuwd ben.
Hier dit jaar ook een extreme tekenplaag. Nog nooit zo erg gezien. Iedere lange wandeling door de bossen wel een aantal van mezelf af mogen plukken. Op de honden tot wel 20 stuks per hond. Belachelijkquote:Op woensdag 9 juni 2021 11:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen diee, maar het stikt hier tegenwoordig wel de moord van de teken helaas. En teken waren hier vroeger geen enkel probleem.
En wat betreft de Eikenprocessierups ziet het er van het jaar tot nu toe iets rooskleuriger uit dan vorig jaar gelukkig.
Deze is van 1,5 week geleden, elk donker puntje is een teek.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier dit jaar ook een extreme tekenplaag. Nog nooit zo erg gezien. Iedere lange wandeling door de bossen wel een aantal van mezelf af mogen plukken. Op de honden tot wel 20 stuks per hond. Belachelijk![]()
Hoogseizoen is nu langzaamaan wel voorbij dus hopelijk de komende tijd iets minder.
Wow, dan is amputeren zo ongeveer nog de enige oplossing! Of de vlammenwerper d'r op!quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Deze is van 1,5 week geleden, elk donker puntje is een teek.
[ afbeelding ]
Gewoon heel dat bos platbranden gvd!!11.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:20 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Wow, dan is amputeren zo ongeveer nog de enige oplossing! Of de vlammenwerper d'r op!
quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Deze is van 1,5 week geleden, elk donker puntje is een teek.
[ afbeelding ]
Klopt, 2 minuten voor een stortbui is meer dan genoegquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:42 schreef Dven het volgende:
*regenbui komt*
@:nattekat twee minuten later: OPBOKKEN MET DIE REGEN!!!!!
En daarna voelt het dan als een sauna? Nee, bedankt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:39 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik ergens een regenbui bestellen om al die !@#$ pollen op te ruimen?
mw. Perrin nieste ook als een malle, maar zo'n neusspray werkt gelukkig prima.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:39 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik ergens een regenbui bestellen om al die !@#$ pollen op te ruimen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |