Kom je ook kamperen?quote:
Hey FFquote:
alles top zo,niks mis met naomiquote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hoort zo, heet een broek![]()
Neh dat is voor de extra weerstand
Ben je verdwaald?quote:
Hey Deissy, lekker je had een vakantie weekje, wel mooi weer uitgezochtquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:47 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen! Vrijdag alweer, laatste dag van mijn vrije week.
Dees.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:47 schreef Deisyy het volgende:
Ja, hier ook. Goed weer heb je geregeld, dank je wel!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:47 schreef Deisyy het volgende:
Dame Chanel.quote:
Het weer hielp inderdaad wel mee aan het vakantiegevoel, lekker hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deissy, lekker je had een vakantie weekje, wel mooi weer uitgezocht
Laat het maar weten wanneer je mooi weer wil en ik regel het.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Goed weer heb je geregeld, dank je wel!
Goedemorgen
Zat je op Ameland?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:00 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog gezwaaid naar @:sacha , maar toen bedacht ik dat Terschelling er nog tussen ligt
Qua weer had je het niet beter kunnen treffen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:47 schreef Deisyy het volgende:
Dankewol,ze zijn echt lekker.quote:
Ben je op Ameland? Dan heb je zeker heerlijk weer. Leuk hoor, ik wil voor komende zomer ook een paar dagen Ameland boeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:00 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog gezwaaid naar @:sacha , maar toen bedacht ik dat Terschelling er nog tussen ligt
Daar waait het altijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je op Ameland? Dan heb je zeker heerlijk weer. Leuk hoor, ik wil voor komende zomer ook een paar dagen Ameland boeken.
Ik ben al sinds 3 uur wakker ja.quote:
Ja, heerlijk. was er nog nooit geweest maar het is een prachtig eiland!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je op Ameland? Dan heb je zeker heerlijk weer. Leuk hoor, ik wil voor komende zomer ook een paar dagen Ameland boeken.
Waren we maar buren, hadden we een bakkie kunnen doenquote:
Op Texel valt het wel mee.quote:
En een broodje haring.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren we maar buren, hadden we een bakkie kunnen doen
Klinkt goed, ik was vorig jaar op Texel en een paar jaar geleden op Terschelling, dus nu is een ander eiland aan de beurt en had al positieve verhalen over Ameland gehoord.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. was er nog nooit geweest maar het is een prachtig eiland!
Tsja.Ik heb geen idee.quote:
Wel met anderen?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:19 schreef chufi het volgende:
Ik ben alleen nog nooit op Ameland geweest..
Dat zou niet best zijn als ik dat zou eten, ik nl alleen haring als ik zwanger ben. Ben ik niet zwanger lust ik het nietquote:
Nog zo'n vroege vogel.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren we maar buren, hadden we een bakkie kunnen doen
Ja al jaren, soms is het laat dan ben ik pas om 4.30 uur uitquote:
Dan heb je uitgeslapenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al jaren, soms is het laat dan ben ik pas om 4.30 uur uit
Ja dat is uitslapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |