Kom je ook kamperen?quote:
Hey FFquote:
alles top zo,niks mis met naomiquote:Op vrijdag 4 juni 2021 07:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hoort zo, heet een broek![]()
Neh dat is voor de extra weerstand
Ben je verdwaald?quote:
Hey Deissy, lekker je had een vakantie weekje, wel mooi weer uitgezochtquote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:47 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen! Vrijdag alweer, laatste dag van mijn vrije week.
Dees.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:47 schreef Deisyy het volgende:
Ja, hier ook. Goed weer heb je geregeld, dank je wel!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:47 schreef Deisyy het volgende:
Dame Chanel.quote:
Het weer hielp inderdaad wel mee aan het vakantiegevoel, lekker hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deissy, lekker je had een vakantie weekje, wel mooi weer uitgezocht
Laat het maar weten wanneer je mooi weer wil en ik regel het.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Goed weer heb je geregeld, dank je wel!
Goedemorgen
Zat je op Ameland?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:00 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog gezwaaid naar @:sacha , maar toen bedacht ik dat Terschelling er nog tussen ligt
Qua weer had je het niet beter kunnen treffen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 08:47 schreef Deisyy het volgende:
Dankewol,ze zijn echt lekker.quote:
Ben je op Ameland? Dan heb je zeker heerlijk weer. Leuk hoor, ik wil voor komende zomer ook een paar dagen Ameland boeken.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:00 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog gezwaaid naar @:sacha , maar toen bedacht ik dat Terschelling er nog tussen ligt
Daar waait het altijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je op Ameland? Dan heb je zeker heerlijk weer. Leuk hoor, ik wil voor komende zomer ook een paar dagen Ameland boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |