Nee. Ik val net binnenquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
En die is ook nog van een 40 plusser, heb je de blauwe honing en schillen van de kiwi ook gespot?
En toen?quote:
Dit valt me heel erg tegen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sow..
Geen warm bad dus
@:engine @:deisyy
Probeer hetquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:57 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat is dit? Hoe smaakt het? (Als dat uit te leggen is)
Het is een pitaya. Maar wordt ook dragonfruit genoemd wat natuurlijk een stuk beter klinkt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:57 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat is dit? Hoe smaakt het? (Als dat uit te leggen is)
Dan neem je de wittequote:
Zo is dat.quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik neem of niet
Het was geen bevel ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2021 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen trek in wat dan ook.quote:
Nee!!quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Roland-Garrosquote:
SPOILER: .google.com/maps/search/Roland+Garros+parijsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |