Ik heb Aztra gehad, ik heb wel even overlegd. Ik ben nog geen 60. Maar het is 000000,8 % kans bij vruchtbare vrouwen. En dat ben ik niet. De pil is een groter risico dus voilaquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
De Gezondheidsraad noemde als belangrijke reden voor dit nieuwe advies dat ook het Janssen-vaccin, net als AstraZeneca, in zeer zeldzame gevallen ernstige trombose in combinatie met een laag aantal bloedplaatjes als bijwerking kan hebben.
Straks elk jaar weer misschien..quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het beschermingspercentage is nogal laag.
Nou ja, misschien over een paar maanden weer vaccineren.
Ik had astra ook gewoon genomen...quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Aztra gehad, ik heb wel even overlegd. Ik ben nog geen 60. Maar het is 000000,8 % kans bij vruchtbare vrouwen. En dat ben ik niet. De pil is een groter risico dus voila
Ja preciesquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had astra ook gewoon genomen...
Kans is nihil op die bijwerkingen.
Neequote:
Bij Pinoke een tijdje,jij dan?quote:
Ja daar word je ziek vanquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet je eens een bijsluiter lezen van medicijnen
Ik had ook gewoon AZ genomen als die me aangeboden was. Nu ik Janssen heb gehad blijf ik voorlopig maar vitamine D en C slikken.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Aztra gehad, ik heb wel even overlegd. Ik ben nog geen 60. Maar het is 000000,8 % kans bij vruchtbare vrouwen. En dat ben ik niet. De pil is een groter risico dus voila
Precies, die moet je pas lezen zodra je bijwerkingen krijgt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Moet je eens een bijsluiter lezen van medicijnen
Ik eet een kiwi per dagquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon AZ genomen als die me aangeboden was. Nu ik Janssen heb gehad blijf ik voorlopig maar vitamine D en C slikken.
Die hebben ook bijwerkingen.quote:
Ja ONZ is plots niet bereikbaar meerquote:
Hoe kom je daar bij?quote:
Ik weet dat mensen dat met vacht eten maar ik niet brrrrrrrrr........quote:
Serieus?quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen dat met vacht eten maar ik niet brrrrrrrrr........
Omdat het zo isquote:
Ja serieusquote:
Dacht het niet kiwi meiske.quote:
Ik heb dat laatst serieus ergens gelezen, het lijkt me zo smerigquote:
Ik zie het mezelf niet doen iddquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst serieus ergens gelezen, het lijkt me zo smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |