Eerste jaar was een enorme deceptie, en overal langs de baan hingen advertenties met "Well done Baku" erop geschrevenquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar komt Well done, Baku! ook alweer vandaan? Dat de Williams op de sleepwagen het viaduct raakte?
quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar komt Well done, Baku! ook alweer vandaan? Dat de Williams op de sleepwagen het viaduct raakte?
Hadden ze toen ook niet gigantische panelen langs de baan opgesteld waardoor de gebouwen er mooier / indrukwekkender uitzagen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste jaar was een enorme deceptie, en overal langs de baan hingen advertenties met "Well done Baku" erop geschreven
Ah ik vroeg het me laatst ook al af.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit maal 100 ofzo...
Nee, anders klopt het rijtje HAM-VER-HAM HAM-VER-HAM HAM-VER-... etc niet meer.quote:
Dat is ook niet het goede rijtje. Dat is dit rijtjequote:Op donderdag 3 juni 2021 17:32 schreef shiz het volgende:
[..]
Nee, anders klopt het rijtje HAM-VER-HAM HAM-VER-HAM HAM-VER-... etc niet meer.
En dan is het seizoen afgelopenquote:HAM - VER
HAM - HAM - VER - VER
HAM - HAM - HAM - VER - VER - VER
HAM - HAM - HAM - HAM - VER - VER - VER - VER
Misschien snap ik het niet helemaal maar dat zou toch vrij logisch zijn op een stratencircuit met weinig grip?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is ook niet het goede rijtje. Dat is dit rijtje
[..]
En dan is het seizoen afgelopen
Qua baan is dat een Mercedes baan, alleen was de hoogte in het voordeel van de RBR. Vooral vanwege (het gebrek aan) de koeling, geloof ik.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:41 schreef shiz het volgende:
[..]Alleen, ik zie HAM nog niet beide AT GPs pakken. 1-tje zou ik al een freak accident vinden.
Ja, maar neemt niet weg dat ik dat heel fijn vindtquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Misschien snap ik het niet helemaal maar dat zou toch vrij logisch zijn op een stratencircuit met weinig grip?
Hamilton is het weer eens eens met Osaka, zo voorspelbaar die jongenquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:24 schreef opreis het volgende:
Wat een strijder die Bottas. Kan Osaka een voorbeeld aan nemen
Heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hamilton is het weer eens eens met Osaka, zo voorspelbaar die jongen
Speciaal voor mazepinquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:29 schreef ondeugend het volgende:
De track is weer wat makkelijker gemaakt.
Het bleek dat sommige coureurs niet kunnen rijden.
Nou poeh zeg echt om te gieren inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2021 20:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hamilton is het weer eens eens met Osaka, zo voorspelbaar die jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |