Zo'n dierenwetje is leuk om excessen aan te pakken, maar dat gebeurt nu natuurlijk ook al als ergens grote aantallen dieren (verwaarloosd) worden gehouden. Mensen die gewoon op normale wijze een huisdier hebben, moet je helemaal niet lastig vallen met dit micromanagement.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Desalniettemin is grootschalige veeteelt wel degelijk een probleem wat dit soort virussen betreft. Het zou niet voor het eerst zijn dat een virus muteert en z'n eigen leven gaat leiden te midden van een hoop dieren die dicht op elkaar moeten leven.
Dat heeft verder niet zoveel te maken met huisdieren natuurlijk.
benieuwd of ze in Artis de leeuwen los gaan laten, lionrun Amsterdam, heb je het toerisme zo weer op het peil van 2019quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep. Las ook al iets van katten die hun natuurlijke omgeving op moesten zoeken (dus buiten schoppen). Ben benieuwd wanneer honden dit ook allemaal mogen? Of is dat dan misschien weer niet zo praktisch?!
En niet eens vanaf de kroeg.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Kruipend richting Zorgelijk..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
benieuwd of ze in Artis de leeuwen los gaan laten, lionrun Amsterdam, heb je het toerisme zo weer op het peil van 2019
Lijkt me niet dat je het centrum van Amsterdam kunt beschrijven als "het natuurlijk leefgebied van leeuwen"quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
benieuwd of ze in Artis de leeuwen los gaan laten, lionrun Amsterdam, heb je het toerisme zo weer op het peil van 2019
quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sssht.... het ruimt misschien wel lekker op!quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je het centrum van Amsterdam kunt beschrijven als "het natuurlijk leefgebied van leeuwen"
deze wel, het zijn stadsleeuwenquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je het centrum van Amsterdam kunt beschrijven als "het natuurlijk leefgebied van leeuwen"
Heb wel eens een naamplaatje met Fam. de Leeuw op een grachtenpand gezien, ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
168,103 erbij.quote:Tot nu toe zijn er 9.934.313 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Oke dit begint er op te lijken! (dit is zo te zien zonder de extra Janssen vaccins).quote:
40-45 is nog preciezer.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
0-40 is ook zo breed. Is dat er niet van 0-10, 10-20 etc.?
Het zal er uiteindelijk wel op uitdraaien dat dierentuinen verboden worden. Dat is wat de PvDD wil. Slechte zaak, die dieren kunnen nooit meer acclimatiseren en bovendien wordt er veel aan educatie en onderzoek gedaan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een dubbel verhaal. Aan de ene kant veroorzaken dierentuinen veel dierenleed, aan de andere kant zouden sommige soorten überhaupt niet meer bestaan als ze niet vanwege dierentuinen in de belangstelling hadden gestaan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het zal er uiteindelijk wel op uitdraaien dat dierentuinen verboden worden. Dat is wat de PvDD wil. Slechte zaak, die dieren kunnen nooit meer acclimatiseren en bovendien wordt er veel aan educatie en onderzoek gedaan.
Een dierentuin nu is ook niet meer een dierentuin van jaren geleden natuurlijk. Al verschilt het ongetwijfeld van plek tot plek en land tot land hoe ze hun dieren behandelen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is een dubbel verhaal. Aan de ene kant veroorzaken dierentuinen veel dierenleed, aan de andere kant zouden sommige soorten überhaupt niet meer bestaan als ze niet vanwege dierentuinen in de belangstelling hadden gestaan.
We zijn ook nog steeds beperkt door de voorraad en leveringen geloof ik, zeker met het laatste nieuws rond Janssen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
170.000 is mooi. Maar in een week is dat nog maar 1.190.000. Of ben ik te veeleisend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |