Is ook zo. Ik vind dat ook tamelijk waanzinnig. Maar dat je dan het lef hebt om gewoon te weigeren en de spelen te laten schieten vind ik erg knap.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet, hoor... als ik dit dan lees:
[..]
Dan denk ik vooral "als je nou zelf al aangeeft dat je er niet zoveel verstand van hebt, waarom zou je dan wel in staat zijn het goed te onderzoeken?". Juist als je er weinig van weet, heeft het zin om experts te raadplegen.
Het beoordelen van wat een goede bron is, is niet iedereen gegeven. Er staat een hoop onzin online en als je er al met een sceptische houding induikt, kun je een heleboel broddelwerk vinden dat die scepsis verder voedt.
Ieder verder z'n keuze, hoor. Begrijp me niet verkeerd. Maar als ik bv. lees dat ze ook geen appeltaart eet als ze niet precies weet wat erin zit, krijg ik het idee dat ze toch redelijk van het padje is.
Oh serieus? Ik dacht dat dit maatschappijkritische kunst was, haha.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De gemeente vond het nodig om her en der dreigende waarschuwingen mbt de avondklok (die gelukkig is vernietigd) op de grond te kladden. En anno nu zijn die nog aanwezig.
Weer een mooie die opgenomen kan worden in de Covid gekte.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De gemeente vond het nodig om her en der dreigende waarschuwingen mbt de avondklok (die gelukkig is vernietigd) op de grond te kladden. En anno nu zijn die nog aanwezig.
Dat was enkel een voorspelling he. Kan nog alle kanten op.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:57 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)ronabestrijding.html
Huh? Hoezo kijken of er eventueel nog getest kan of moet worden voor grote evenementen na 1 september?? Hij voorspelde toch van de week nog dat per 1 september alle maatregelen weg konden? :/
Confusing!
Ja, ze deden het ook met bordjes in de parken enzo. Ik vond het toen al absurd, nu achteraf vind ik het eigenlijk alleen maar waanzinniger hoe repressief men met dit meende te moeten communiceren en handhaven.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh serieus? Ik dacht dat dit maatschappijkritische kunst was, haha.
er lijken ook hier mensen te zijn die niet willen dat het ophoudtquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat zal toch niet. Bijna iedereen is dan toch gevaccineerd. Dan is het gewoon klaar.
Ze hadden de organisatie ook terug kunnen geven als ze echt zo bezorgd zijn over een virus dat niet onder controle is.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:30 schreef erkel het volgende:
[..]
In Japan zijn ze nog maar net gestart met de vaccinaties en hebben ze het virus nog niet onder controle, dus ik kan mij voorstellen dat ze liever overdreven voorzichtig zijn ipv wat losser erin.
Ik wil me er niet opnieuw over opwinden maar ik had in beginsel vertrouwen in de overheid; de wet moet soms strenger zijn dan dat deze wordt toegepast, zodat de politie niet tandeloos staat toe te kijken hoe de boel escaleeert. Echter het eerste wat gebeurde na invoering van de avondklok was een vol-in strategie met snelweg fuiken en aanhouden van auto's waar een enkel persoon in zit. Noem me maar een idioot, maar ik ben de overheid en met name de handhavende tak wel als vijandiger gaan beschouwen. Gelukkig zitten er ook goede mensen tussen denk ik nu dan maar.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, ze deden het ook met bordjes in de parken enzo. Ik vond het toen al absurd, nu achteraf vind ik het eigenlijk alleen maar waanzinniger hoe repressief men met dit meende te moeten communiceren en handhaven.
Doet me denken aan die spandoeken met ronkende slogans die in het voormalige oostblok overal op hingen om het communisme te bewieroken.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, ze deden het ook met bordjes in de parken enzo. Ik vond het toen al absurd, nu achteraf vind ik het eigenlijk alleen maar waanzinniger hoe repressief men met dit meende te moeten communiceren en handhaven.
Volgens mij zit het gros van de Japanse bevolking helemaal niet op de spelen te wachten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze hadden de organisatie ook terug kunnen geven als ze echt zo bezorgd zijn over een virus dat niet onder controle is.
Maar goed, money talks dus dat was waarschijnlijk geen lucratieve optie.
Mag er überhaupt publiek bij zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Volgens mij zit het gros van de Japanse bevolking helemaal niet op de spelen te wachten.
Wie dan? Zie voornamelijk mensen die hoogstens realistisch zijn; denk dat iedereen hier het liefst vandaag nog van de maatregelen af is. Met misschien een Hooibaal als uitzonderingquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
er lijken ook hier mensen te zijn die niet willen dat het ophoudt
Volgens mij niet. Die hele OS voegen helemaal niets toe op dit moment en op deze manier.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mag er überhaupt publiek bij zijn?
ik zie nog voldoende doemscenario's voorbij komenquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wie dan? Zie voornamelijk mensen die hoogstens realistisch zijn; denk dat iedereen hier het liefst vandaag nog van de maatregelen af is. Met misschien een Hooibaal als uitzondering
Dan wordt het EK in elk geval een stuk leuker, daar mag wel publiek bij.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Die hele OS voegen helemaal niets toe op dit moment en op deze manier.
Dacht Japans publiek wel gewoon (deels). Wat mij betreft laten ze het doorgaan voor de sporters. Het heeft al zoveel geld gekost allemaal en over 3 jaar is Parijs aan de beurt, next!quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Die hele OS voegen helemaal niets toe op dit moment en op deze manier.
Is ook zo. Het is puur prestige inmiddels.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Volgens mij zit het gros van de Japanse bevolking helemaal niet op de spelen te wachten.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
cobra 20 eropquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ach lef, lef, dat is gewoon een kwestie van zeggen nee, ik ga niet. Ik vind haar vooral geen echte sportvrouw. Want als je dat bent dan is dit gewoon een van je hoogste doelen en ga je kost wat kost. Ze zal sowieso wel niet meer zo gemotiveerd zijn, gezien ook haar voorgaande jaren.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik vind dat ook tamelijk waanzinnig. Maar dat je dan het lef hebt om gewoon te weigeren en de spelen te laten schieten vind ik erg knap.
Nou ja, ze zet zich eigenlijk wel een beetje zelf zo neer he. Neem dat vaccin niet, ga niet naar de Spelen en kies vooral waar je je zelf goed bij voelt, maar waarom direct zo in de slachtofferrol kruipen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De wereld heeft zichzelf helemaal gek gemaakt omtrent corona. Who cares dat er af en toe een individu is die geen prik neemt, het merendeel doet het toch wel, dat zou gewoon voldoende moeten zijn voor een virus dat voor heel veel mensen toch niet echt een probleem is. Maar laten we in plaats daarvan individuen die niks mankeert als melaatsen gaan behandelen.
Ik neem hem zelf wel, zoals bekend.
Nou is deze mevrouw misschien inderdaad niet het beste voorbeeld, ook gelet op haar uitspraken over taart eten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, ze zet zich eigenlijk wel een beetje zelf zo neer he. Neem dat vaccin niet, ga niet naar de Spelen en kies vooral waar je je zelf goed bij voelt, maar waarom direct zo in de slachtofferrol kruipen?
Ik zie meer rare en extreme uitspraken van anti-vaxxers dan van mensen die gevaccineerd zijn over ongevaccineerden dus ik zie niet waar dat "demoniseren" vandaan komt, eigenlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou is deze mevrouw misschien inderdaad niet het beste voorbeeld, ook gelet op haar uitspraken over taart eten.
Maar ik ben wel tegen het demoniseren van mensen die geen coronavaccin kunnen of willen krijgen. In het grote plaatje gaat dat namelijk weinig uitmaken straks.
Volgens mij draait artis puur op donaties en oogt het daardoor wat armoediger dan bv blijdorp.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat had ik ook met de panters en tijgers bij Artis. Arme beesten zaten de hele dag te ijsberen van ellende.
Tenminste, iets van 20 jaar terug. Daarna bewust nooit meer geweest. Alle dierentuinen in Nederland zijn beter dan Artis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |