Sinds wanneer wordt COVID-19 door een parasiet veroorzaakt?quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:33 schreef hjansen82 het volgende:
Binnenkort aan de beurt voor Ivermectine.
Ik zou snel wat geld aan Engel doneren, ik hoorde dat hij graag een gouden trap in zijn zwembad wil.quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:33 schreef hjansen82 het volgende:
Binnenkort aan de beurt voor Ivermectine.
Aan een gouden trap in een zwembad is nog niemand overleden. Aan vaccins die overhaast op de markt gebracht worden wel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou snel wat geld aan Engel doneren, ik hoorde dat hij graag een gouden trap in zijn zwembad wil.
Als je nu nog niet doorhebt dat deze vaccins de meest onderzochte vaccins allertijden zijn, deze vaccins voortborduren op tientallen jaren onderzoek, en dat mRNA-vaccins al 30 jaar gebruikt worden, dan is er simpelweg geen hoop meer, en dan wens ik je veel geluk met het klakkeloos geloven van de fabeltjes en frauduleuze handelingen van de heer Engel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:13 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Aan een gouden trap in een zwembad is nog niemand overleden. Aan vaccins die overhaast op de markt gebracht worden wel.
We gaan er vanzelf achter komen. mRNA vaccins worden voor het eerst ingezet voor een vaccinatie. Iedereen kan blijven ontkennen dat lange termijn effecten er niet meer toe doen, vanwege algoritmes en kansberekeningen. Maar eerst zien dan geloven.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als je nu nog niet doorhebt dat deze vaccins de meest onderzochte vaccins allertijden zijn, deze vaccins voortborduren op tientallen jaren onderzoek, en dat mRNA-vaccins al 30 jaar gebruikt worden, dan is er simpelweg geen hoop meer, en dan wens ik je veel geluk met het klakkeloos geloven van de fabeltjes en frauduleuze handelingen van de heer Engel.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als je nu nog niet doorhebt dat deze vaccins de meest onderzochte vaccins allertijden zijn, deze vaccins voortborduren op tientallen jaren onderzoek, en dat mRNA-vaccins al 30 jaar gebruikt worden, dan is er simpelweg geen hoop meer, en dan wens ik je veel geluk met het klakkeloos geloven van de fabeltjes en frauduleuze handelingen van de heer Engel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/RNA-vaccinquote:De gebruikte techniek is vrij recent. De ontwikkeling ervan startte in het begin van de jaren 1990 en tot 2020 waren geen vaccins met deze techniek tot de markt toegelaten. De vaccins die werken tegen het SARS-CoV-2 virus van BioNTech/Pfizer en Moderna zijn de eerste vaccins op basis van de RNA-techniek die zijn goedgekeurd en daarna snel massaal op de markt gebracht.[1]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |