SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik ben dol op mijn variant van het koninginnenmaaltje. Allemaal verschillende hapjes en smaakjes...quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:19 schreef Holyme het volgende:
Koninginnemaaltje, ik dacht lekker, al ff niet meer op. Maar dat was weer iets anders dan wat ze hier koninginnehapje noemen (vol au vent). En dan mogen ze het ragoutbakje houden, maar verse friet met kip, champignons en balletjes in roomragout, dat gaat er wel in![]()
Vocht vasthouden is in mijn voeten en enkels nog wel 'ns, maar vruuger was dat veel erger. Een keer zelfs met olifantenpootje bij huisarts gezeten. Plaste me scheel nadien
Ah ja... Dacht dat het een algemene term wasquote:Op donderdag 3 juni 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Het klinkt wel leuker dan "kliekjesdag".
Doet wel een belletje rinkelen, maar nooit gegeten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja... Dacht dat het een algemene term was![]()
Door mijn ex wel geleerd dat niet iedereen bruine bonen cowboybonen noemt
In de loop der jaren ben ik heel wat van mijn moeders rare benamingen ontdekt.
Kennen jullie wel blote billetjes in het gras?
Da's echt een kwestie van perceptie, en een beetje van het kiezen van de juiste kledingquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Maat zegt trouwens ook geen reet, want zoals ik nu ziezie ik er veel chubbyer (is dat een woord?) uit dan jij.
My hips dont lie![]()
Maar het kan natuurlijk ook dat je bijna 2 meter bent
Leuke jurk trouwens!
Oeh, groene jurken, daar hou ik van. En hoera voor stevige stofjesquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:14 schreef SQ het volgende:
Ik heb vandaag juist een nieuwe jurk aan in maat 16... lekker stevig stofje dat mijn flapperbuik een beetje verhult
[ afbeelding ]
Ik houd van dit soort printjes.quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:14 schreef SQ het volgende:
Ik heb vandaag juist een nieuwe jurk aan in maat 16... lekker stevig stofje dat mijn flapperbuik een beetje verhult
[ afbeelding ]
Oh wat goed. Dat is wel een leuke extra motivatiequote:Op donderdag 3 juni 2021 19:57 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik heb m'n eerste Bol.com cadeaukaart bij elkaar gewandeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |