16 juni mijn tweede.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:08 schreef Deepfreeze het volgende:
17 juni de eerste![]()
2 weekjes wachten nog..
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat er straks na bijna 2jr eindelijk weer iets groters en meer mag, en dat vervolgens de gemeente alsnog er een streep door heen zet. En ik kan mij wel goed voorstellen dat mensen denken, als er 1 schaap over de dam is met het weigeren van de vergunning er veelal nog veel meer gaan volgen, wat vaak zo is.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja precies, non-discussie dus en tegen het gijzelen van de samenleving aan. Iedereen en zijn moeder moet weer een aai over de bol hebben omdat ze zichzelf weer onevenredig hard geraakt vinden, uitermate vermoeiend. En kap ook gewoon eens met dat idiote en nutteloze gejank om een pilletje, zet liever wat extra Rode Kruis mensjes neer. Maar goed, da's een andere discussie.
En ook wat een kind nodig heeft. Niet ieder kind, zeker op de basisschool, kan op die manier werken en heeft een ouder die dat kan en wil begeleiden. En het is niet zo dat iedere ouder daarin de voor het kind beste keuze zal (kunnen) maken.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat ik waar nam in mijn omgeving is dat er maar korte periodes online les was, vooral voor vragen etc, en verder gewoon thuisstudie met een ouder.
Maar ik kan me voorstellen dat dat heel erg verschilt per school, klas en niveau idd.
Interval blijft dus 5 weken.. so far so good.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:11 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Klopt, 22 juli..
Mijn man is 3 jaar ouder, hij mag 2 dagen eerder beide prikken..
Je zou eventueel aan het eind van de middag, als de lijnen gestopt zijn met roken, het nummer kunnen bellen om te vragen of je tegelijk geprikt kan worden met je man.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:11 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Klopt, 22 juli..
Mijn man is 3 jaar ouder, hij mag 2 dagen eerder beide prikken..
Dan moet je lekker als beleidsmedewerker bij de gemeente Lelystad gaan werken. Het kan er bij mij niet in dat het in Nederland weer allemaal zo dramatisch is dat op dit soort vrij beperkte inzetten zo rigoureus ingegrepen moet worden. Maar ik zie graag de staatjes met stuwmeren aan vakantiedagen en geëxplodeerde ort waar dit allemaal uit blijkt, in plaats van het gebruikelijke gemiep van de ACP c.s., die al vanaf 2010 vinden dat ze helemaal geen capaciteit voor evenementen hebben en dankbaar gebruikmaken van dit handvat.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is een hele leuke kreet. Maar ook zij zijn gewoon mensen. Overwerken is voor niemand goed.
Liever niet..quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Je zou eventueel aan het eind van de middag, als de lijnen gestopt zijn met roken, het nummer kunnen bellen om te vragen of je tegelijk geprikt kan worden met je man.
Amenquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Dan moet je lekker als beleidsmedewerker bij de gemeente Lelystad gaan werken. Het kan er bij mij niet in dat het in Nederland weer allemaal zo dramatisch is dat op dit soort vrij beperkte inzetten zo rigoureus ingegrepen moet worden. Maar ik zie graag de staatjes met stuwmeren aan vakantiedagen en geëxplodeerde ort waar dit allemaal uit blijkt, in plaats van het gebruikelijke gemiep van de ACP c.s., die al vanaf 2010 vinden dat ze helemaal geen capaciteit voor evenementen hebben en dankbaar gebruikmaken van dit handvat.
Nou ja, ik kan me goed voorstellen dat we niet met zijn allen in het eerste weekend van september alles in gaan halen, daar past natuurlijk een stukje spreiding bij. Maar dit is geen spreiding meer, dit is gewoon hakken in het zand drammen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:10 schreef _serial_ het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat er straks na bijna 2jr eindelijk weer iets groters en meer mag, en dat vervolgens de gemeente alsnog er een streep door heen zet. En ik kan mij wel goed voorstellen dat mensen denken, als er 1 schaap over de dam is met het weigeren van de vergunning er veelal nog veel meer gaan volgen, wat vaak zo is.
Hier ook, 1e op 19 juni en 2e op 24 juli. Van '81, dat wel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Interval blijft dus 5 weken.. so far so good.
Ik kreeg hem via het incognitovenster wel open. Via de gewone browser niet.. Hebben meer mensen last van.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:15 schreef Lariekoek het volgende:
Rond 10:00 is wel een ruim begrip.
Zet die site eens open!
Die staat open.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:15 schreef Lariekoek het volgende:
Rond 10:00 is wel een ruim begrip.
Zet die site eens open!
Eens, Awakenings is juist op dat weekend gaan zitten omdat er dan geen ander groot festival tegelijk is in de regio (en natuurlijk aan de veilige kant met maatregelen)quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me goed voorstellen dat we niet met zijn allen in het eerste weekend van september alles in gaan halen, daar past natuurlijk een stukje spreiding bij. Maar dit is geen spreiding meer, dit is gewoon hakken in het zand drammen.
Jahoorquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kan je eigenlijk afspraken voor een tweede prik verzetten naar een andere locatie als waar je de eerste prik gehad hebt?
Als er iets uit covid komt wat positief is zou het wel een ban op gain of function researches zijn.quote:
Als corona daadwerkelijk voortkomt uit gain of function research is het wel een geslaagd onderzoekquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als er iets uit covid komt wat positief is zou het wel een ban op gain of function researches zijn.
Ik voer geregeld gain-of-function studies uit in het lab.....quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Als er iets uit covid komt wat positief is zou het wel een ban op gain of function researches zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |