SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn er twee. Bedoel je die met Sneijder of die met Vd Vaart??quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Die reclame met die dikke tokkievoetballer is echt te erg man man man wat een intens droevige bedoening
Sneijdertje.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zijn er twee. Bedoel je die met Sneijder of die met Vd Vaart??
Er is ook nog steeds een reclame toch met Bergwijn? Handig nu die niet meer in de selectie zitquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zijn er twee. Bedoel je die met Sneijder of die met Vd Vaart??
Denk die van de Appie. Zijn naam staat ook in de reclamefolder...quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is ook nog steeds een reclame toch met Bergwijn? Handig nu die niet meer in de selectie zit
Waarschijnlijk staat er ook een witte lederen bank binnen en hangt er een schilderijtje van een zigeunermeisje met een traan aan de muur.quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch bijzonder om te zien dat ze allemaal op zelfde types vallen.
Smaak is niet te koopquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat er ook een witte lederen bank binnen en hangt er een schilderijtje van een zigeunermeisje met een traan aan de muur.
Botox lippen begint echt een tikkie ding te worden.quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch bijzonder om te zien dat ze allemaal op zelfde types vallen.
even snel betalen met een tikkie?quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Botox lippen begint echt een tikkie ding te worden.
Stelletjesaccountsquote:Op donderdag 3 juni 2021 07:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand feliciteert op faecesbook haar zus genaamd Jan Deborah
volgens mij is dit strafbaarquote:Op donderdag 3 juni 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Lil’ Kleine en vriendin laten ook even zien dat ze echt van elkaar houden
Niet als je genoeg geld hebtquote:
Jan Deborah Klaasje djeed en woef Jansenquote:
Goede tieten welquote:Op donderdag 3 juni 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Profielfoto zijn de 2 kinderen; verder alleen maar foto’s van kinderen en reageren op winacties of phisingberichten zoals: post de laatste 3 cijfers van je bankrekening om te kunnen zien hoe gelukkig je gaat worden, was was de naam van je eerste huisdier en wat zou je superhelden naam zijn als je de cijfers van je geboortedatum neemt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jan Deborah Klaasje djeed en woef Jansen
Ik kán het straffeloos doen, kerel zit toch al jaren niet meer op feesboek...quote:
Dit koppeltje, Hazes, Barbie, Wesley Sneijder, waarom vinden wij dit soort volk zo boeiend of is het slechts leedvermaak om tokkies?quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, net zoiets als een kijkersfile. Je wil niet kijken, maar je doet het toch.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit koppeltje, Hazes, Barbie, Wesley Sneijder, waarom vinden wij dit soort volk zo boeiend of is het slechts leedvermaak om tokkies?
Ja dit denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, net zoiets als een kijkersfile. Je wil niet kijken, maar je doet het toch.
Helaas bestaat half Nederland al uit tokkies. Daarom denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit koppeltje, Hazes, Barbie, Wesley Sneijder, waarom vinden wij dit soort volk zo boeiend of is het slechts leedvermaak om tokkies?
de vriendin is camerageil en wil een perfecte shot, kleine wil zijn vriendin alleen maar aflebberenquote:Op donderdag 3 juni 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ik betwijfel of ik dezelfde criteria voor "mooi" heb.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Hagedis.
https://www.telegraaf.nl/(...)-vrouw-van-nederland
Accuraat.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal met de ergste namen.
DjaynoPriscilla DjaeylinnWesleyShonorraDjylano
Hallo jongens er is een scheidslijn tussen gewoon een lekker wijf zien en je eigen gezin en opvoeding hč.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel allemaal nep zijn. Je dochters willen er hopelijk niet zo uitzien of wel?
De wereld bestaat uit wijven en dochters.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallo jongens er is een scheidslijn tussen gewoon een lekker wijf zien en je eigen gezin en opvoeding hč.
dondersquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n mysterieus verschenen weerbericht in de taakbalk is er code geel. Als ik erop klik staat er DONDER WAARSCH.
Zolang de temperatuur maar wat aan de lagere kant blijft. Dan kan ik vannacht hopelijk meer dan 5 uur slapenquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n mysterieus verschenen weerbericht in de taakbalk is er code geel. Als ik erop klik staat er DONDER WAARSCH.
Intrigerend.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Als het "Hollandse" namen zijn, zijn ze meestal bejaard.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit LiekePieter EmmaLuukVlinder
Er zijn nog maar zo weinig mensen die daar op stemmen dat die hele fhm 500 toch niks meer zegtquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik dezelfde criteria voor "mooi" heb.
airco heeft zijn werk gedaan voor mij, was zowaar niet al om 4u wakkerquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang de temperatuur maar wat aan de lagere kant blijft. Dan kan ik vannacht hopelijk meer dan 5 uur slapen
Vastgesteld onder 100 stemmersquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn nog maar zo weinig mensen die daar op stemmen dat die hele fhm 500 toch niks meer zegt
Die worden ook geconfronteerd met deze meuk. Voordat je het week willen ze zelf Tiktok-beroemdheid worden.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallo jongens er is een scheidslijn tussen gewoon een lekker wijf zien en je eigen gezin en opvoeding hč.
Pff had ik ook maar een airco, was super benauwd vannachtquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
airco heeft zijn werk gedaan voor mij, was zowaar niet al om 4u wakker
ik volgende week een appartementjequote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag eerste bezichtiging van een huisVoor ons allebei de eerste keer dat we een huis gaan kopen
quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag eerste bezichtiging van een huisVoor ons allebei de eerste keer dat we een huis gaan kopen
Ik heb geen aircoquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
airco heeft zijn werk gedaan voor mij, was zowaar niet al om 4u wakker
ik ben even door die lijst aan het kijken, maar 90% van de vrouwen waar je op kan stemmen ken ik niet.quote:
als ik ooit een plek heb die gekocht is installeer ik wel een airco.. is niet zo duur (afhankelijk van de ruimte uiteraard)quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pff had ik ook maar een airco, was super benauwd vannacht
Ik ben bejaardquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend.
[..]
Als het "Hollandse" namen zijn, zijn ze meestal bejaard.
Lekker waxen bij de kapper?quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
Maar eens naar de kapper. Even het oerwoud laten kappen
Vraag me af of Los z'n kinderen een beetje body positivity leert.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die worden ook geconfronteerd met deze meuk. Voordat je het week willen ze zelf Tiktok-beroemdheid worden.
Zoon van een collega van mij denkt dat ook en moet nog leren dat het niet allemaal echt is.
In een stelletjesaccount.quote:
Z'n postgedrag hier leert wat anders in ieder geval.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag me af of Los z'n kinderen een beetje body positivity leert.
Schijt aan heb je veel meer aan, laat de shag maar groeien.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag me af of Los z'n kinderen een beetje body positivity leert.
Zit je niet nog in venetie?quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef kwiwi het volgende:
Ja maar dan moet je wel eerst leren dat het oordeel van anderen níet boeit.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijt aan heb je veel meer aan, laat de shag maar groeien.
Dat lijkt me dus wel juist iets voor Los.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel eerst leren dat het oordeel van anderen níet boeit.
Z'n posts hier demonstreren wat anders naar mijn mening.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus wel juist iets voor Los.
RIP aan de salpiconquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
ik heb rooster voor volgende week.
Werk vanaf zaterdag 5 dagen achter elkaar![]()
Weet niet of mijn kadaver dat nog gaat redden
Wanneer is de tweede date dan?quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
ik heb rooster voor volgende week.
Werk vanaf zaterdag 5 dagen achter elkaar![]()
Weet niet of mijn kadaver dat nog gaat redden
Tweede date zeesterren.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de tweede date dan?
ken mooiere vrouwenquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Hagedis.
https://www.telegraaf.nl/(...)-vrouw-van-nederland
we moeten de nog de eerstequote:Op donderdag 3 juni 2021 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de tweede date dan?
Och. Zo af en toe.quote:
Ik vind liegen (en verzwijgen) nogal een "red flag".quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat vinden jullie.
leugen om best wil kan ik nog wel handelen.
maar als je tig keer gevraagd heb omdat je aanvoelt dat er dingen niet koppen en steeds wordt geloge is ander verhaal toch en na twee jaar eindelijk pas waarheid vertel..
hier dus ook heb meerdere keren ernaar gevraagd en zelfs gezegd heb liever keiharde waarheid als een leugenquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind liegen (en verzwijgen) nogal een "red flag".
Onmogelijk om te zeggen zonder context.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat vinden jullie.
leugen om best wil kan ik nog wel handelen.
maar als je tig keer gevraagd heb omdat je aanvoelt dat er dingen niet koppen en steeds wordt geloge is ander verhaal toch en na twee jaar eindelijk pas waarheid vertel..
Dat heet verkrachting tegenwoordig toch?quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Haags!quote:
quote:
Nee, ze gaan Janssen niet meer inzetten voor de nog op te roepen vaccinatiejaren, dus dat zijn eerder 40-minners.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
jansen mag niet meer voor onder 60 minners maar nu hoor ik die is maar 1 keerMogen we alsnog kiezen?
Ner na 1 dag hadden we het wel gezien daarquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit je niet nog in venetie?
Spannend![]()
Hmmm maar wat als de koppen niet bij elkaar kunnen komen? Dan is het alleen bekvechten?quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1:48 extra daglicht erbij vandaag.
Als een slak of een slang met 2 koppen geboren wordt, gaan die twee koppen met elkaar vechten om voedsel.
Aan het werk Bal
Wel een voordeel aan de ruimte hebben, je kan tenminste makkelijk doorlopen overal. Of doorvaren, in dit geval I guess.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ner na 1 dag hadden we het wel gezien daarNu weer thuis.
Er zit nu zon viroloog ofzo bij Op1 en die zegt jansen is gewoon prima te nemenquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ze gaan Janssen niet meer inzetten voor de nog op te roepen vaccinatiejaren, dus dat zijn eerder 40-minners.
Dat kiezen heb ik ze niet meer over gehoord eigenlijk, zouden ze nog wel wat over gaan zeggen.
Hak er nou maar gewoon eentje af met je staakquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm maar wat als de koppen niet bij elkaar kunnen komen? Dan is het alleen bekvechten?
spnnondquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef kwiwi het volgende:
Snel gedaanquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou 2 koppige slang is wel vetquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hak er nou maar gewoon eentje af met je staak
wtf, waarom dat dan?quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nee dat nou weer net nietquote:
snap ik..quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onmogelijk om te zeggen zonder context.
In de situatie dat iemand zichzelf (in ieder geval voor hún gevoel) klem heeft gezet, kan ik me uit een soort wanhoop voorstellen dat ze de leugen voortzetten. Rationeel natuurlijk enorm dom, maar je hoofd kan een mal loopje met je nemen.![]()
De context van jouw verhaal vraag ik overigens niet om, dat gaat me allemaal geen reet aan.
is ookquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zit nu zon viroloog ofzo bij Op1 en die zegt jansen is gewoon prima te nemen
Over minder dan 3 weken gaan we weer korten op de dagenquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1:48 extra daglicht erbij vandaag.
Als een slak of een slang met 2 koppen geboren wordt, gaan die twee koppen met elkaar vechten om voedsel.
Aan het werk Bal
wordt dat kind van me hopelijk ook niet meer voor 0600 wakkerquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Over minder dan 3 weken gaan we weer korten op de dagen
quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haags!
Ik heb vannacht trouwens over je gedroomd bedenk ik mij. Ik stuurde naar iemand in whatsapp het woord Haags maar die persoon mocht niet van fok afweten. grote stress en flink paniekeren
Ja nou daarom. En als je maar 1 keer moet bij jansen heb ik liever diequote:Op donderdag 3 juni 2021 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is ook
mar het is een nieuw vaccin dus moet het 100% veilig.
zelfde symtomen kan je ook van de pil krijgen maar dan een factor 100 vaker.
paracetamol, de bijsluiter wel eens gelezen? en dat ligt gewoon in de supermarkt![]()
maar wel mee eens, je zal die ene maar zijn.
Misschien als je ze tegelijk voert dat ze geen ruzie maken. Zouden ze slak lusten?quote:
Ja, klopt. Ze hebben weer eens een potje gemaakt van de communcatie.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zit nu zon viroloog ofzo bij Op1 en die zegt jansen is gewoon prima te nemen
denk dat slak het zelfde effect heeft als pindakaas bij een hond. Krijgen ze niet wegquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien als je ze tegelijk voert dat ze geen ruzie maken. Zouden ze slak lusten?
Ja, nee, dat maakt de media er van.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is ook
mar het is een nieuw vaccin dus moet het 100% veilig.
zelfde symtomen kan je ook van de pil krijgen maar dan een factor 100 vaker.
paracetamol, de bijsluiter wel eens gelezen? en dat ligt gewoon in de supermarkt![]()
maar wel mee eens, je zal die ene maar zijn.
Ja, we hebben het hele eiland in een halve dag rondgelopen, inclusief ergens lunchen en ijs etenquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een voordeel aan de ruimte hebben, je kan tenminste makkelijk doorlopen overal. Of doorvaren, in dit geval I guess.
oh nee zeker nietquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ze hebben weer eens een potje gemaakt van de communcatie.
Wat ik er van begrijp, komt het neer op ongeveer een week later klaar zijn met vaccineren als ze wél Janssen inzetten. Tel daarbij op dat Janssen minder efficiënt is (60% kans op niet ziek worden vs 90+% kans op niet ziek worden na Pfizer/Moderna) en toch de (minieme) kans op ernstige bijwerkingen heeft. Leveringen gaan ook traag, dus een "Fuck it, we pakken die ander wel" is niet onlogisch.
De "okee kauwen is klaar, nu slikken" trigger ontbreekt?quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat slak het zelfde effect heeft als pindakaas bij een hond. Krijgen ze niet weg
slangen kauwen nietquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De "okee kauwen is klaar, nu slikken" trigger ontbreekt?
Die slikken alleen, huehuequote:Op donderdag 3 juni 2021 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De "okee kauwen is klaar, nu slikken" trigger ontbreekt?
Ja, maar da's een vrij normale reactie op wat voor vaccin dan ook.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ken iemand maandag jansen gehad was wel een dag en nacht goed ziek hoge koorts enzo
en ik ben zo een wappie die gaat fact checken.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, dat maakt de media er van.
braafquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee zeker niet![]()
nou ja ik doe wel braaf wat mij wordt opgedragen door de overheid
Ja dat deed ik juist.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik ben zo een wappie die gaat fact checken.
doe je eigen onderzoek
DUUUUUUUUUUUUUURT LAAAAAAAAAAAAAAANGquote:
jaquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ga eens naar de huisarts met buikpijn krijg je vaak medicatie met de bij werkingen buikpijn
ze willen het erin zetten voor je maar heeft geen enkele waardequote:
lekker prikkenquote:
Ik zou niet m'n adem inhouden tot ze het uitleggen in ieder geval.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
snap ik..
maar gaat wel om een grote leugen zeg maar wat mij diep heeft geraakt ben er goed van in de war..
en snap niet waarom er hierover gelogen wordt dat is nog het vreemde
Ik weet niet eens waar die ligt.quote:
maar wat voor bewijs krijg je nog meer?quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze willen het erin zetten voor je maar heeft geen enkele waarde
heb de mijne toevallig paar weken terug gevondenquote:
Misschien heb ik geluk, mijn oudste dochter houdt niet van Tiktok en ze wil het ook niet, ze leest liever, wel gamed ze graag enzo. En op de Cito is het al 9ens en 10en.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die worden ook geconfronteerd met deze meuk. Voordat je het week willen ze zelf Tiktok-beroemdheid worden.
Zoon van een collega van mij denkt dat ook en moet nog leren dat het niet allemaal echt is.
qr code via internet tochquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar wat voor bewijs krijg je nog meer?
GGD registreert dat voor je, dat gaat in principe samenwerken met dat paspoort wat ze willen maken. Dat je of recent negatief getest bent, of gevaccineerd, zeg maar.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed dat moet dan ook nog maar goed komen dusquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
GGD registreert dat voor je, dat gaat in principe samenwerken met dat paspoort wat ze willen maken. Dat je of recent negatief getest bent, of gevaccineerd, zeg maar.
nou precies dit ja die leugen slaat ook nergens op gaat om iets waar ik geen moeite mee zou hebben .. nu is vertrouwen flink wegquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou niet m'n adem inhouden tot ze het uitleggen in ieder geval.Blijven rotsituaties, dat absoluut.
je krijg papieren mee waarin staat gevaccineerd enzo voortsquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hugo liep geloof ik paars aan toen een aantal landen al met zo'n paspoort aan kwamen zetten van de week.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed dat moet dan ook nog maar goed komen dus
en na je vaccinatie krijg je ook bewijsje mee op papierquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
GGD registreert dat voor je, dat gaat in principe samenwerken met dat paspoort wat ze willen maken. Dat je of recent negatief getest bent, of gevaccineerd, zeg maar.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hugo liep geloof ik paars aan toen een aantal landen al met zo'n paspoort aan kwamen zetten van de week.
dacht het wel jaquote:
Warm, grote hal, veel mensen, prik, kwartier wachten, bang zijn van je stokje te gaan van de zenuwenquote:
Ja, maar daar doen ze aan de grens niet altijd wat mee geloof ik. Al weet ik niet wat de recentste uitspraken zijn, klok horen luiden etc...quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en na je vaccinatie krijg je ook bewijsje mee op papier
Ik twijfel ook nog of ik het in m'n gele boekje laat zetten. Het ziet er natuurlijk wel interessant uit. Heb dan evenveel vaccinstempels in het gele paspoort als landenstempels in m'n normale paspoort.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar daar doen ze aan de grens niet altijd wat mee geloof ik. Al weet ik niet wat de recentste uitspraken zijn, klok horen luiden etc...
M'n pa zag juist bijna geen anderen bij z'n vaccinatie, dat was buiten wachten tot je aan de beurt was (je krijgt ook een tijdslot) en daarna een apart hokje in. Amper anderen gezien.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warm, grote hal, veel mensen, prik, kwartier wachten, bang zijn van je stokje te gaan van de zenuwenEn dan kijken of je die dagen erop nog beroerd bent.
Waarom ben ik zo'n zenuwlijer geworden
komt goed.quote:
Bij m'n vader was het beide keren juist best druk, en bij m'n moeder ook.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n pa zag juist bijna geen anderen bij z'n vaccinatie, dat was buiten wachten tot je aan de beurt was (je krijgt ook een tijdslot) en daarna een apart hokje in. Amper anderen gezien.
Och, als het kan, waarom niet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog of ik het in m'n gele boekje laat zetten. Het ziet er natuurlijk wel interessant uit. Heb dan evenveel vaccinstempels in het gele paspoort als landenstempels in m'n normale paspoort.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar daar doen ze aan de grens niet altijd wat mee geloof ik. Al weet ik niet wat de recentste uitspraken zijn, klok horen luiden etc...
Dan kijken of je een andere locatie kan prikken.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n vader was het beide keren juist best druk, en bij m'n moeder ook.
welke krijg jequote:Op donderdag 3 juni 2021 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n vader was het beide keren juist best druk, en bij m'n moeder ook.
Oeh, tijd voor gokjes. Ik zet in op Pfizer.quote:
dat is 1 vd beterequote:Op donderdag 3 juni 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, tijd voor gokjes. Ik zet in op Pfizer.
En een vrij veilige gok, er zijn maar een paar locaties waar ze Moderna prikken en iedereen vanaf nu krijgt iedereen die opgeroepen wordt Pfizer of Moderna.quote:
huh staan in je brief toch welkequote:
Die heb ik toch nog niet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
huh staan in je brief toch welke
Denken dat we de brief afwachten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja, moderna of pfizerquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan er niemand met je mee?quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warm, grote hal, veel mensen, prik, kwartier wachten, bang zijn van je stokje te gaan van de zenuwenEn dan kijken of je die dagen erop nog beroerd bent.
Normaal gesproken pas in de afspraakbevestiging.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag dat uberhauptquote:
Staat ook in de bevestigingsmail.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, moderna of pfizer(k heb de brief al)
dus je weet het pas als je er bent
Hier wat screenshots van de website. Het ligt aan de rand van een dorp een beetje ten noorden van Zurich. Het is het middelste huis, de andere 2 waren helaas al verkocht. We zijn alleen een beetje bang dat het misschien te dicht bij de snelweg ligt qua geluid.. Er staat wel een klein bos tussen, maar we gaan het eens bekijken vandaagquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Snel gedaan![]()
En vertel alles over het huis wat jullie gaan bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGD registreert het en dan kan de hele wereld en mars erbijquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed dat moet dan ook nog maar goed komen dus
Nope, binnen niet in ieder geval.quote:
dus op locatie hoor je pas welke?quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, moderna of pfizer(k heb de brief al)
dus je weet het pas als je er bent
quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wat screenshots van de website. Het ligt aan de rand van een dorp een beetje ten noorden van Zurich. Het is het middelste huis, de andere 2 waren helaas al verkocht. We zijn alleen een beetje bang dat het misschien te dicht bij de snelweg ligt qua geluid.. Er staat wel een klein bos tussen, maar we gaan het eens bekijken vandaag
Oh sjiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hebben jullie ook een aankoopmakelaar?
Waarom?quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Hier wat screenshots van de website. Het ligt aan de rand van een dorp een beetje ten noorden van Zurich. Het is het middelste huis, de andere 2 waren helaas al verkocht. We zijn alleen een beetje bang dat het misschien te dicht bij de snelweg ligt qua geluid.. Er staat wel een klein bos tussen, maar we gaan het eens bekijken vandaag
3 dubbele garageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet uitbreiden
![]()
o wacht, het zijn 3 appartementen?nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
[..]
Oh, dat ziet er fancy uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hoho, eerst een kwartier op je reet zitten daar.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom?Ik fiets er gewoon heen, hoor daar wel waar ik heen moet, prikkie, klaar, terug naar huis fietsen. En als ik op de terugweg van m'n fits val dan raapt iemand me wel weer op
ik schuif je wel in de gootquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom?Ik fiets er gewoon heen, hoor daar wel waar ik heen moet, prikkie, klaar, terug naar huis fietsen. En als ik op de terugweg van m'n fits val dan raapt iemand me wel weer op
Dat kan ik ook best goed. Mag ik wel cuben ondertussen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoho, eerst een kwartier op je reet zitten daar.
Zijn 3 huizen met 3 dubbele garages (ieder 1 maarquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3 dubbele garageik moet uitbreiden
![]()
o wacht, het zijn 3 appartementen?
zelfs een sterretje * eventueel nieuw goedgekeurd vaccinquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dus op locatie hoor je pas welke?
vreemd in mijn brief stond nl welke ik kreeg.
vandaar uit welke bijwerkingen enzo voorlichting
Ja zo werken mijn hersenen niet meer.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben een goede hypotheekadviseur bij onze bank die bekijkt of de huizen waar we interesse in hebben de prijs ook waard zijn e.d.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh sjiek![]()
En hebben jullie ook een aankoopmakelaar?
Oke. Spannendquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben een goede hypotheekadviseur bij onze bank die bekijkt of de huizen waar we interesse in hebben de prijs ook waard zijn e.d.
maar 1 garage hebbenquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn 3 huizen met 3 dubbele garages (ieder 1 maar)
Oh da's wel spijtigquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo werken mijn hersenen niet meer.
een naald in je arm of een staaf in je neus. wat denk je dat minder vervelend isquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
denk dat het vaccineren wel minder vervelend is als de neustest toch?
uit betrouwbare bron, jaquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
Er valt geen peil op te trekken.quote:
NOu ja normaal gesproken die staaf maar nu proberen ze nog wat hersenweefsel mee te pikken heb ik het ideequote:Op donderdag 3 juni 2021 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
een naald in je arm of een staaf in je neus. wat denk je dat minder vervelend is
het is allebei even naar, maar ook in secondes weer voorbij. Beter dan bij de tandarts gaan liggen voor een wortelkanaalbehandeling waar je van tevoren weet dat je er drie kwartier zoet mee bent.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
okequote:Op donderdag 3 juni 2021 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er valt geen peil op te trekken.Denk dat als ze weer een lading vaccins binnengekregen hebben, ze weer meer jaren tegelijk kunnen openzetten, maar die glazen bol heb ik helaas niet.
Maar uitgaande van een jaar per dag min zaterdag (want dan mogen de AZ-weigeraars zichzelf inplannen voor wat anders), zou het maandag zijn voor '85.
Deze voelde ik.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is allebei even naar, maar ook in secondes weer voorbij. Beter dan bij de tandarts gaan liggen voor een wortelkanaalbehandeling waar je van tevoren weet dat je er drie kwartier zoet mee bent.
dus ik mis sinds 3 weken een kiesquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is allebei even naar, maar ook in secondes weer voorbij. Beter dan bij de tandarts gaan liggen voor een wortelkanaalbehandeling waar je van tevoren weet dat je er drie kwartier zoet mee bent.
vast geen needle play gok ikquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En vlak vooraf zal ik wel weer enorm de zenuwen hebben, maar ik heb wel raardere dingen met mezelf laten uitspoken dan een routineprik, dus eh.
moet je wel hersenen hebben om in te prikkenquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja normaal gesproken die staaf maar nu proberen ze nog wat hersenweefsel mee te pikken heb ik het idee
Neen.quote:
Voor dat soort praat verwijzen we je door naar KPD. Dit is geen ordinaire SC.quote:
Oh, zou ik er daarom bijna geen last van hebben gehadquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet je wel hersenen hebben om in te prikken
Ik ben dus veilig daarbij
Ligt er ook wel aan wie het doet denk ik. De eerste had ik nergens last van, de tweede liep ik na een uur nog rond met het gevoel alsof die staaf er nog in zatquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, zou ik er daarom bijna geen last van hebben gehad
Boeiend, je krijgt er een gratis 5G chip voor in de plaats! En nieuw DNAquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja normaal gesproken die staaf maar nu proberen ze nog wat hersenweefsel mee te pikken heb ik het idee
geen idee. misschien heb je een afwijking ergens.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo moet ik altijd niezen als ik aan het tandenpoetsen ben?
#levensvragen.
Ja ditquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En vlak vooraf zal ik wel weer enorm de zenuwen hebben, maar ik heb wel raardere dingen met mezelf laten uitspoken dan een routineprik, dus eh.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, je krijgt er een gratis 5G chip voor in de plaats! En nieuw DNA
quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Overal supersnel internet, heel pornhub naar m'n spankbank downloaden
quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor dat soort praat verwijzen we je door naar KPD. Dit is geen ordinaire SC.
Toch @:ettovanbelgie
nee joh is zo gebeurt je voelt er weinig van..quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ditWaarschijnlijk ga ik half van m'n stokje daar, ben ik de week ervoor aan de diarree, en achteraf is het lalala waar deed ik moeilijk over.
En dan vijf weken later hetzelfde riedeltje.
Misschien door je smaakje tandpasta?quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo moet ik altijd niezen als ik aan het tandenpoetsen ben?
#levensvragen.
waarom je zo druk maken erover dat duurt langer als de vaccinatie zelfquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ditWaarschijnlijk ga ik half van m'n stokje daar, ben ik de week ervoor aan de diarree, en achteraf is het lalala waar deed ik moeilijk over.
En dan vijf weken later hetzelfde riedeltje.
cool, hoef ik jou niet meer te versierenquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen.
Maar meerdere piercings, tattoo, gelaserd, daar maakte m'n hoofd ook veel meer van dan het uiteindelijk was.
Plausibel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt er ook wel aan wie het doet denk ik. De eerste had ik nergens last van, de tweede liep ik na een uur nog rond met het gevoel alsof die staaf er nog in zat
Ik ben al versierd joh.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
cool, hoef ik jou niet meer te versieren
Niet alles is rationeel.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom je zo druk maken erover dat duurt langer als de vaccinatie zelf
Ik bedoelde 'm inderdaad dubbelzinnig.quote:
Was alles maar rationeel. Dat zou het leven zo godsgruwelijk veel makkelijker makenquote:
Hm, dat zou goed kunnen !quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien door je smaakje tandpasta?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee. misschien heb je een afwijking ergens.
Jep.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was alles maar rationeel. Dat zou het leven zo godsgruwelijk veel makkelijker maken
Ja rationeel weet ik dat ook. Heb drie jaar geleden vaccinaties gehaald voor Hepatitis Q en nog een booster en dat vond ik spannend maar wel oké. Maar dat was ook in een uitgestorven kantoortje van de GGD en die vrouw hield me bezig. Die prikjes stelden weinig voor. Alleen begon ze over enge dingen in China en daar kreeg ik wel de zenuwen van.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee joh is zo gebeurt je voelt er weinig van..
'Angststoornis.' Ik maak me overal druk over.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom je zo druk maken erover dat duurt langer als de vaccinatie zelf
Ik moet hoesten als ik m'n oor schoonmaak. Schijnt iets te zijn dat 2% van de wereldbevolking heeftquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, dat zou goed kunnen !
[..]
Dat sowieso
autistischquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was alles maar rationeel. Dat zou het leven zo godsgruwelijk veel makkelijker maken
je mag wel bellen zodat ik je een verhaaltje kan vertellen om je af te leiden.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja rationeel weet ik dat ook. Heb drie jaar geleden vaccinaties gehaald voor Hepatitis Q en nog een booster en dat vond ik spannend maar wel oké. Maar dat was ook in een uitgestorven kantoortje van de GGD en die vrouw hield me bezig. Die prikjes stelden weinig voor. Alleen begon ze over enge dingen in China en daar kreeg ik wel de zenuwen van.
Ja, dat is ook wel vrij uniekquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet hoesten als ik m'n oor schoonmaak. Schijnt iets te zijn dat 2% van de wereldbevolking heeft
Ik ben uniekquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel vrij uniek
Fair enoughquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
De keelstaaf dus eerder.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet altijd kokhalzen bij het tandenpoetsen, daarom wilde ik die neusstaaf vermijden
Dat is vervelend en lastig mee te leven maar het komt allemaal goedquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Angststoornis.' Ik maak me overal druk over.
ik ben vanochtend geweest, geen onheil gezien.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo naar de kapper, eens zien welk onheil me daar allemaal te wachten staat
Goed zo.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
balansen gaat mij redelijk goed af. schommel continu met 4 onsjes dus het werkt
In je oren knippen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo naar de kapper, eens zien welk onheil me daar allemaal te wachten staat
Ik zal even kijken in het systeem of je al online bentquote:
RATS met die kam eraan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had toen m'n helixpiercings net laten zetten toen ik naar de kapper ging, dat was niet handig.
Dit is herkenbaarquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had toen m'n helixpiercings net laten zetten toen ik naar de kapper ging, dat was niet handig.
Ja, dat dusquote:
en dan zo uit je oor trekkenquote:
Auwiequote:Op donderdag 3 juni 2021 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Hoop wel dat het werkt, laat me niet voor niets prikken héquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zal even kijken in het systeem of je al online bent
ik kan je pingen dus het zit goedquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Auwie
[..]
Hoop wel dat het werkt, laat me niet voor niets prikken hé
Boterham met pindakaas etenquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noem een situatie en ik vind de beren op de weg.
Meh, ik heb al een moeder, dank jequote:Op donderdag 3 juni 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ding in m'n neus vindt ik niet erg, in m'n mond bij m'n gehemelte is echt naar. Bij de tandarts ook, half klotsend bij foto maken enzoquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet altijd kokhalzen bij het tandenpoetsen, daarom wilde ik die neusstaaf vermijden
Ik geef zomaar gas en als ik toevallig een beer tegenkom dan tik ik hem aan met mijn koeienvanger en eet ik BBQ beer die avond.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je bent thuis aan het werk?quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Auwie
[..]
Hoop wel dat het werkt, laat me niet voor niets prikken hé
Scheef knippen, te klein tondeuse kammetje, tienduizenden keren over je oren kammen. Ik laat m'n haar groeien dus voorlopig geen kappertje meerquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
yup, 300mbps down en upquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
oeh straks als grmbl te localiseren is
Deelt hij niet standaard zijn locatie met jequote:Op donderdag 3 juni 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
oeh straks als grmbl te localiseren is
nee hij si niet levensmoequote:Op donderdag 3 juni 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deelt hij niet standaard zijn locatie met je
Dat ging zowaar heel soepel bij de tandarts, ik had het niet eens door. Zo'n plaatje in m'n wang en hop. Ik had geen idee wat ze aan het doen was.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:29 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat ding in m'n neus vindt ik niet erg, in m'n mond bij m'n gehemelte is echt naar. Bij de tandarts ook, half klotsend bij foto maken enzo
Je veters strikken.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verslikken. Stikken. Kies kapot bijten op het korstje.
terugsturenquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
er zit geloof ik een fout in 1 van die schoenen. De linkerkant heeft een bobbel bij de binnenkant van je voet
Het niet goed doen en alsnog keihard op je muil gaan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je veters strikken.
We kunnen hier wel een spelletje van maken
Rotveters die uit zichzelf los gaan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het niet goed doen en alsnog keihard op je muil gaan.
Jezelf openratsen aan je klittenband.quote:
terug sturenquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
er zit geloof ik een fout in 1 van die schoenen. De linkerkant heeft een bobbel bij de binnenkant van je voet
beetje clownsschoenen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga ik denk ik wel doen ja. Ze zien er ook beetje lomp uit
toast makendquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het niet goed doen en alsnog keihard op je muil gaan.
ubbele knoop leggenquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rotveters die uit zichzelf los gaan.
Oh dat is wel nice! Maar goed ik heb het zelfde met van die lapjes die ze in je mond proppen. Beetje onpasselijk van, net als pleisters en mondkapjes op als je zweet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ging zowaar heel soepel bij de tandarts, ik had het niet eens door. Zo'n plaatje in m'n wang en hop. Ik had geen idee wat ze aan het doen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |