SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zijn er twee. Bedoel je die met Sneijder of die met Vd Vaart??quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Die reclame met die dikke tokkievoetballer is echt te erg man man man wat een intens droevige bedoening
Sneijdertje.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zijn er twee. Bedoel je die met Sneijder of die met Vd Vaart??
Er is ook nog steeds een reclame toch met Bergwijn? Handig nu die niet meer in de selectie zitquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zijn er twee. Bedoel je die met Sneijder of die met Vd Vaart??
Denk die van de Appie. Zijn naam staat ook in de reclamefolder...quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er is ook nog steeds een reclame toch met Bergwijn? Handig nu die niet meer in de selectie zit
Waarschijnlijk staat er ook een witte lederen bank binnen en hangt er een schilderijtje van een zigeunermeisje met een traan aan de muur.quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch bijzonder om te zien dat ze allemaal op zelfde types vallen.
Smaak is niet te koopquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staat er ook een witte lederen bank binnen en hangt er een schilderijtje van een zigeunermeisje met een traan aan de muur.
Botox lippen begint echt een tikkie ding te worden.quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch bijzonder om te zien dat ze allemaal op zelfde types vallen.
even snel betalen met een tikkie?quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Botox lippen begint echt een tikkie ding te worden.
Stelletjesaccountsquote:Op donderdag 3 juni 2021 07:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand feliciteert op faecesbook haar zus genaamd Jan Deborah
volgens mij is dit strafbaarquote:Op donderdag 3 juni 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Lil’ Kleine en vriendin laten ook even zien dat ze echt van elkaar houden
Niet als je genoeg geld hebtquote:
Jan Deborah Klaasje djeed en woef Jansenquote:
Goede tieten welquote:Op donderdag 3 juni 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Profielfoto zijn de 2 kinderen; verder alleen maar foto’s van kinderen en reageren op winacties of phisingberichten zoals: post de laatste 3 cijfers van je bankrekening om te kunnen zien hoe gelukkig je gaat worden, was was de naam van je eerste huisdier en wat zou je superhelden naam zijn als je de cijfers van je geboortedatum neemt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jan Deborah Klaasje djeed en woef Jansen
Ik kán het straffeloos doen, kerel zit toch al jaren niet meer op feesboek...quote:
Dit koppeltje, Hazes, Barbie, Wesley Sneijder, waarom vinden wij dit soort volk zo boeiend of is het slechts leedvermaak om tokkies?quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja, net zoiets als een kijkersfile. Je wil niet kijken, maar je doet het toch.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit koppeltje, Hazes, Barbie, Wesley Sneijder, waarom vinden wij dit soort volk zo boeiend of is het slechts leedvermaak om tokkies?
Ja dit denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, net zoiets als een kijkersfile. Je wil niet kijken, maar je doet het toch.
Helaas bestaat half Nederland al uit tokkies. Daarom denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit koppeltje, Hazes, Barbie, Wesley Sneijder, waarom vinden wij dit soort volk zo boeiend of is het slechts leedvermaak om tokkies?
de vriendin is camerageil en wil een perfecte shot, kleine wil zijn vriendin alleen maar aflebberenquote:Op donderdag 3 juni 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ik betwijfel of ik dezelfde criteria voor "mooi" heb.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Hagedis.
https://www.telegraaf.nl/(...)-vrouw-van-nederland
Accuraat.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal met de ergste namen.
DjaynoPriscilla DjaeylinnWesleyShonorraDjylano
Hallo jongens er is een scheidslijn tussen gewoon een lekker wijf zien en je eigen gezin en opvoeding hč.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel allemaal nep zijn. Je dochters willen er hopelijk niet zo uitzien of wel?
De wereld bestaat uit wijven en dochters.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallo jongens er is een scheidslijn tussen gewoon een lekker wijf zien en je eigen gezin en opvoeding hč.
dondersquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n mysterieus verschenen weerbericht in de taakbalk is er code geel. Als ik erop klik staat er DONDER WAARSCH.
Zolang de temperatuur maar wat aan de lagere kant blijft. Dan kan ik vannacht hopelijk meer dan 5 uur slapenquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens m'n mysterieus verschenen weerbericht in de taakbalk is er code geel. Als ik erop klik staat er DONDER WAARSCH.
Intrigerend.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Als het "Hollandse" namen zijn, zijn ze meestal bejaard.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit LiekePieter EmmaLuukVlinder
Er zijn nog maar zo weinig mensen die daar op stemmen dat die hele fhm 500 toch niks meer zegtquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik dezelfde criteria voor "mooi" heb.
airco heeft zijn werk gedaan voor mij, was zowaar niet al om 4u wakkerquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang de temperatuur maar wat aan de lagere kant blijft. Dan kan ik vannacht hopelijk meer dan 5 uur slapen
Vastgesteld onder 100 stemmersquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn nog maar zo weinig mensen die daar op stemmen dat die hele fhm 500 toch niks meer zegt
Die worden ook geconfronteerd met deze meuk. Voordat je het week willen ze zelf Tiktok-beroemdheid worden.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallo jongens er is een scheidslijn tussen gewoon een lekker wijf zien en je eigen gezin en opvoeding hč.
Pff had ik ook maar een airco, was super benauwd vannachtquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
airco heeft zijn werk gedaan voor mij, was zowaar niet al om 4u wakker
ik volgende week een appartementjequote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag eerste bezichtiging van een huisVoor ons allebei de eerste keer dat we een huis gaan kopen
quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag eerste bezichtiging van een huisVoor ons allebei de eerste keer dat we een huis gaan kopen
Ik heb geen aircoquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
airco heeft zijn werk gedaan voor mij, was zowaar niet al om 4u wakker
ik ben even door die lijst aan het kijken, maar 90% van de vrouwen waar je op kan stemmen ken ik niet.quote:
als ik ooit een plek heb die gekocht is installeer ik wel een airco.. is niet zo duur (afhankelijk van de ruimte uiteraard)quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pff had ik ook maar een airco, was super benauwd vannacht
Ik ben bejaardquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend.
[..]
Als het "Hollandse" namen zijn, zijn ze meestal bejaard.
Lekker waxen bij de kapper?quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
Maar eens naar de kapper. Even het oerwoud laten kappen
Vraag me af of Los z'n kinderen een beetje body positivity leert.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die worden ook geconfronteerd met deze meuk. Voordat je het week willen ze zelf Tiktok-beroemdheid worden.
Zoon van een collega van mij denkt dat ook en moet nog leren dat het niet allemaal echt is.
In een stelletjesaccount.quote:
Z'n postgedrag hier leert wat anders in ieder geval.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag me af of Los z'n kinderen een beetje body positivity leert.
Schijt aan heb je veel meer aan, laat de shag maar groeien.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag me af of Los z'n kinderen een beetje body positivity leert.
Zit je niet nog in venetie?quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:53 schreef kwiwi het volgende:
Ja maar dan moet je wel eerst leren dat het oordeel van anderen níet boeit.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijt aan heb je veel meer aan, laat de shag maar groeien.
Dat lijkt me dus wel juist iets voor Los.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel eerst leren dat het oordeel van anderen níet boeit.
Z'n posts hier demonstreren wat anders naar mijn mening.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus wel juist iets voor Los.
RIP aan de salpiconquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
ik heb rooster voor volgende week.
Werk vanaf zaterdag 5 dagen achter elkaar![]()
Weet niet of mijn kadaver dat nog gaat redden
Wanneer is de tweede date dan?quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
ik heb rooster voor volgende week.
Werk vanaf zaterdag 5 dagen achter elkaar![]()
Weet niet of mijn kadaver dat nog gaat redden
Tweede date zeesterren.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de tweede date dan?
ken mooiere vrouwenquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Hagedis.
https://www.telegraaf.nl/(...)-vrouw-van-nederland
we moeten de nog de eerstequote:Op donderdag 3 juni 2021 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de tweede date dan?
Och. Zo af en toe.quote:
Ik vind liegen (en verzwijgen) nogal een "red flag".quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat vinden jullie.
leugen om best wil kan ik nog wel handelen.
maar als je tig keer gevraagd heb omdat je aanvoelt dat er dingen niet koppen en steeds wordt geloge is ander verhaal toch en na twee jaar eindelijk pas waarheid vertel..
hier dus ook heb meerdere keren ernaar gevraagd en zelfs gezegd heb liever keiharde waarheid als een leugenquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind liegen (en verzwijgen) nogal een "red flag".
Onmogelijk om te zeggen zonder context.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat vinden jullie.
leugen om best wil kan ik nog wel handelen.
maar als je tig keer gevraagd heb omdat je aanvoelt dat er dingen niet koppen en steeds wordt geloge is ander verhaal toch en na twee jaar eindelijk pas waarheid vertel..
Dat heet verkrachting tegenwoordig toch?quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Haags!quote:
quote:
Nee, ze gaan Janssen niet meer inzetten voor de nog op te roepen vaccinatiejaren, dus dat zijn eerder 40-minners.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
jansen mag niet meer voor onder 60 minners maar nu hoor ik die is maar 1 keerMogen we alsnog kiezen?
Ner na 1 dag hadden we het wel gezien daarquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit je niet nog in venetie?
Spannend![]()
Hmmm maar wat als de koppen niet bij elkaar kunnen komen? Dan is het alleen bekvechten?quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1:48 extra daglicht erbij vandaag.
Als een slak of een slang met 2 koppen geboren wordt, gaan die twee koppen met elkaar vechten om voedsel.
Aan het werk Bal
Wel een voordeel aan de ruimte hebben, je kan tenminste makkelijk doorlopen overal. Of doorvaren, in dit geval I guess.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ner na 1 dag hadden we het wel gezien daarNu weer thuis.
Er zit nu zon viroloog ofzo bij Op1 en die zegt jansen is gewoon prima te nemenquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ze gaan Janssen niet meer inzetten voor de nog op te roepen vaccinatiejaren, dus dat zijn eerder 40-minners.
Dat kiezen heb ik ze niet meer over gehoord eigenlijk, zouden ze nog wel wat over gaan zeggen.
Hak er nou maar gewoon eentje af met je staakquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmm maar wat als de koppen niet bij elkaar kunnen komen? Dan is het alleen bekvechten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |