Hoezo? Frank straalt PASSIE uit hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Al die punten en dan kom je uit bij Drank
En je vrienden dan?quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:21 schreef GGMM het volgende:
Ik ga alle wedstrijden van Nederland tijdens het EK bij mijn vader kijken
Waarom heeft je vader een hekel aan je?quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:21 schreef GGMM het volgende:
Ik ga alle wedstrijden van Nederland tijdens het EK bij mijn vader kijken
Hoe kom je met dit functieprofiel bij Drank uit? die is ervaren noch succesvol noch een vakman noch prestatief noch passievol noch een communicator.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Nederlander graag, buitenlander mag ook" was dan wel weer een hoogtepuntje.
[ afbeelding ]
Jij wint toch wel.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelukkig is het maar een oefeninterland!
We zijn in half jaar inderdaad geen steek verder gekomenquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:22 schreef Bolasie het volgende:
Het is juni en users maken nog steeds Promes-steek-grappen.
@maxi-mus kijk deze gozer danquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:22 schreef Coco het volgende:
Krijg een mention van @:ChevyCaprice in het haxball topic.
Het zal nog wel diep zitten.
Weggeklikt
Hij ziet er wel erg gretig uit. Met het mes tussen z'n handen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:20 schreef TLC het volgende:
Frank de Boer zou het mes in dit elftal moeten zetten, dus Promes er in.
Dan nog beter Lord Braithwaite inderdaadquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:23 schreef TLC het volgende:
Wat de neuk zouden ze in Barcelona met Memphis moeten doen ? ik denk dat buiten Koeman daar geen kip op zit te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |