abonnement Unibet Coolblue
pi_200199693
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Komt omdat mensen debiel opkijken naar bekende mensen tegenwoordig.
Dat vind ik juist helemaal niet. Dat was voorheen nog wel zo maar omdat alles zo snel gaat in de media en social media, lijken het juist mensen te zijn en ze komen er niet best af. Ze worden dagelijks publiekelijk afgefikt of gecanceld.
Dus ik snap je -tegenwoordig- niet zo. Ze worden eerder keihard neergehaald dan dat er naar opgekeken wordt.
Go hard or go home
pi_200205540
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 13:44 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat vind ik juist helemaal niet. Dat was voorheen nog wel zo maar omdat alles zo snel gaat in de media en social media, lijken het juist mensen te zijn en ze komen er niet best af. Ze worden dagelijks publiekelijk afgefikt of gecanceld.
Dus ik snap je -tegenwoordig- niet zo. Ze worden eerder keihard neergehaald dan dat er naar opgekeken wordt.
En de rotatie is ook veel hoger tegenwoordig. En je hoeft eigenlijk helemaal niks meer te kunnen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Miss 200.000.000! vrijdag 16 juli 2021 @ 17:14:36 #278
367000 roos94
pi_200396263
RIP deze gate
pi_200406250
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:14 schreef roos94 het volgende:
RIP deze gate
Er is beweging, Koen (Kardashian, BFF van Jaimie) heeft gemeld zich in een afkickkliniek in Kaapstad te laten opnemen voor zijn coke verslaving
pi_200406266
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Er is beweging, Koen (Kardashian, BFF van Jaimie) heeft gemeld zich in een afkickkliniek in Kaapstad te laten opnemen voor zijn coke verslaving
Jankend ten onder.
Na zijn ingrijpende boek (echt niet te door te komen, ben al maaaaanden bezig) zou die in rehab gaan. Na 7 doorgesnoven maanden is die er eindelijk klaar voor. Nou, hulde. Wat een doorzettingsvermogen.
Go hard or go home
pi_200406281
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:19 schreef Noek het volgende:

[..]

Jankend ten onder.
Na zijn ingrijpende boek (echt niet te door te komen, ben al maaaaanden bezig) zou die in rehab gaan. Na 7 doorgesnoven maanden is die er eindelijk klaar voor. Nou, hulde. Wat een doorzettingsvermogen.
Jouw posts _O- Ik kan er vaak smakelijk om lachen :)
pi_200406304
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:19 schreef Noek het volgende:

[..]

Jankend ten onder.
Na zijn ingrijpende boek (echt niet te door te komen, ben al maaaaanden bezig) zou die in rehab gaan. Na 7 doorgesnoven maanden is die er eindelijk klaar voor. Nou, hulde. Wat een doorzettingsvermogen.
Ja maar die kliniek was ineens dicht he, (https://www.parool.nl/ams(...)-over-geld~b299ad78/) daar was van alles mis mee:

"In de tijd dat ik mijn boek aan het schrijven was, kwam ik erachter dat ik eigenlijk best wel een drugsprobleem heb. Ik zou daar eigenlijk op 2 januari voor in rehab gaan. Dat is vier dagen van tevoren door de kliniek gecanceld. De kliniek sloot per direct hun deuren vanwege omstandigheden. Dat was geen vrijwillige keuze van mij. Dat was vier dagen voordat ik opgenomen zou worden!”

https://www.zuid.nl/coverstory-koen-pieter-van-dijk/

[ Bericht 8% gewijzigd door JourneyBlue op 17-07-2021 11:31:19 ]
pi_200406379
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:24 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Ja maar die kliniek was ineens dicht he, daar was van alles mis mee:

"In de tijd dat ik mijn boek aan het schrijven was, kwam ik erachter dat ik eigenlijk best wel een drugsprobleem heb. Ik zou daar eigenlijk op 2 januari voor in rehab gaan. Dat is vier dagen van tevoren door de kliniek gecanceld. De kliniek sloot per direct hun deuren vanwege omstandigheden. Dat was geen vrijwillige keuze van mij. Dat was vier dagen voordat ik opgenomen zou worden!”

https://www.zuid.nl/coverstory-koen-pieter-van-dijk/
Ja, wel kut dat de hele wereld maar 1 kliniek heeft. Ook nog eens in Kaapstad notabene. Gedoe gedoe.
Daarom nog maar even wat doorsnuiven op Ibiza en dan jankend op Insta eindelijk naar die ene kliniek afreizen is echt een Gods gift. Zo sta je een laserapparaat te promoten op je insta en zo zit je vol emoties in rehab.

Die mensen zijn een act. Mag er graag naar kijken maar het engste is wel dat ze er zelf in geloven. Mensen om hen heen bevestigen dit ook. Net als die retards bij Idols, die niksnutten, altijd was daar zo'n kring omheen die zei dat ze juist heel talentvol waren. Leugenaars!

Idiots! Idiots everywhere.
Go hard or go home
pi_200406529


Hij heeft een Boomerang gepost en iedereen-en-z'n-moeder is TROTS met hartjes

Vooropgesteld: ik hoop ook dat het hem lukt, want een verslaving is vreselijk,

MAAR hoe hypocriet zijn sommige reacties en hoe gaat hij het volhouden wanneer hij
weer terugkomt in dezelfde giftige vijver?
pi_200407434
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:19 schreef Noek het volgende:

[..]

Jankend ten onder.
Na zijn ingrijpende boek (echt niet te door te komen, ben al maaaaanden bezig) zou die in rehab gaan. Na 7 doorgesnoven maanden is die er eindelijk klaar voor. Nou, hulde. Wat een doorzettingsvermogen.
Die zit nog veel te diep in dat snuiverswereldje, inclusief Jaimie.
Iedereen met een beetje verstand van verslaving en afkicken weet dat het absolute noodzaak is om met de oude gebruikerskring te breken om succesvol af te kicken.
Vind het wel knap dat hij deze stap zet, maar door dat vage eerdere verhaal over die verdwenen kliniek twijfel ik over zijn motivatie.
pi_200407451
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:31 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, wel kut dat de hele wereld maar 1 kliniek heeft. Ook nog eens in Kaapstad notabene. Gedoe gedoe.
Daarom nog maar even wat doorsnuiven op Ibiza en dan jankend op Insta eindelijk naar die ene kliniek afreizen is echt een Gods gift. Zo sta je een laserapparaat te promoten op je insta en zo zit je vol emoties in rehab.

Die mensen zijn een act. Mag er graag naar kijken maar het engste is wel dat ze er zelf in geloven. Mensen om hen heen bevestigen dit ook. Net als die retards bij Idols, die niksnutten, altijd was daar zo'n kring omheen die zei dat ze juist heel talentvol waren. Leugenaars!

Idiots! Idiots everywhere.
Dat je daar dan een foto van maakt is wel echt het dieptepunt van die infliencerhoerencultuur.
pi_200408795
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 12:59 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Die zit nog veel te diep in dat snuiverswereldje, inclusief Jaimie.
Iedereen met een beetje verstand van verslaving en afkicken weet dat het absolute noodzaak is om met de oude gebruikerskring te breken om succesvol af te kicken.
Vind het wel knap dat hij deze stap zet, maar door dat vage eerdere verhaal over die verdwenen kliniek twijfel ik over zijn motivatie.
Eerst groots verkondigen jezelf op te laten nemen want zo kan het niet meer verder (LEES MIJN BOEK, LEES MIJN BOEK!) en je vervolgens niet op laten nemen omdat je er klaar voor moet zijn. Heb ik ook gelezen op zn insta. Het moet de juiste tijd zijn. Ja, na je doorgesnoven zomer met de vriendinnen op Ibiza en nu is de meid er klaar voor, hoor en is de tijd juist. In het hippe Kaapstad want afkicken in Putten is te skeer voor onze Amsterdamse meid.

En ik was nog wel "fan" van Koen maar na die boomerang van gisteren was ik er helemaal klaar mee. Rot gauw op naar Kaapstad en blijf daar. Naar pathetisch mens

Maar elke retard plaatst natuurlijk een hartje onder zn post want Guuuuuuuut, zooooo sterk en knap. Olcay en Ruud zijn al druk aan het schilderen voor hem.
Dus...
Go hard or go home
pi_200408796
O+
Go hard or go home
pi_200409028
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:44 schreef Noek het volgende:

[..]

Eerst groots verkondigen jezelf op te laten nemen want zo kan het niet meer verder (LEES MIJN BOEK, LEES MIJN BOEK!) en je vervolgens niet op laten nemen omdat je er klaar voor moet zijn. Heb ik ook gelezen op zn insta. Het moet de juiste tijd zijn. Ja, na je doorgesnoven zomer met de vriendinnen op Ibiza en nu is de meid er klaar voor, hoor en is de tijd juist. In het hippe Kaapstad want afkicken in Putten is te skeer voor onze Amsterdamse meid.

En ik was nog wel "fan" van Koen maar na die boomerang van gisteren was ik er helemaal klaar mee. Rot gauw op naar Kaapstad en blijf daar. Naar pathetisch mens

Maar elke retard plaatst natuurlijk een hartje onder zn post want Guuuuuuuut, zooooo sterk en knap. Olcay en Ruud zijn al druk aan het schilderen voor hem.
Dus...
Het is dat hij zelf heeft gezegd waar hij heen gaat, anders had Olcay een post gemaakt waarin ze zegt dat ze zijn privacy respecteert maar hem veel succes wens in de afk.kl. in K.
pi_200409046
Waar leeft Koen nou van. Dat vraag ik mij af. Verdient af en toe een klus bij MTV zo goed?
pi_200411398
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 15:10 schreef potjecreme het volgende:
Waar leeft Koen nou van. Dat vraag ik mij af. Verdient af en toe een klus bij MTV zo goed?
Eind 2020:

"Ik presenteer een aantal shows bij MTV, die in de coronaperiode zijn afgezegd. Daarnaast ben ik best wel een socialite, wat betekent dat ik betaald krijg om naar bijvoorbeeld festivals te gaan, puur vanwege mijn aanwezigheid. Dat gaat allemaal niet door, net als de meet-and-greets en optredens die gepland stonden. Dit klinkt alsof ik een grote zangeres ben (lacht), maar ik heb gewoon een paar nummers gemaakt die ik weleens ergens zing, als een soort gimmick.’

Mijn vader is eigenaar van Electro World Van Dijk, waarmee hij goed heeft geboerd.

Plus schijnbaar kun je 10 k krijgen voor een post op Instagram als je genoeg volgers hebt

https://revu.nl/artikel/3(...)l-een-gekkie-geweest
pi_200411468
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 18:07 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Eind 2020:

"Ik presenteer een aantal shows bij MTV, die in de coronaperiode zijn afgezegd. Daarnaast ben ik best wel een socialite, wat betekent dat ik betaald krijg om naar bijvoorbeeld festivals te gaan, puur vanwege mijn aanwezigheid. Dat gaat allemaal niet door, net als de meet-and-greets en optredens die gepland stonden. Dit klinkt alsof ik een grote zangeres ben (lacht), maar ik heb gewoon een paar nummers gemaakt die ik weleens ergens zing, als een soort gimmick.’

Mijn vader is eigenaar van Electro World Van Dijk, waarmee hij goed heeft geboerd.

Plus schijnbaar kun je 10 k krijgen voor een post op Instagram als je genoeg volgers hebt

https://revu.nl/artikel/3(...)l-een-gekkie-geweest
Ahhh rijke pa. Thanks voor de info.
  zaterdag 17 juli 2021 @ 18:55:19 #293
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_200412026
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:44 schreef Noek het volgende:

[..]

Eerst groots verkondigen jezelf op te laten nemen want zo kan het niet meer verder (LEES MIJN BOEK, LEES MIJN BOEK!) en je vervolgens niet op laten nemen omdat je er klaar voor moet zijn. Heb ik ook gelezen op zn insta. Het moet de juiste tijd zijn. Ja, na je doorgesnoven zomer met de vriendinnen op Ibiza en nu is de meid er klaar voor, hoor en is de tijd juist. In het hippe Kaapstad want afkicken in Putten is te skeer voor onze Amsterdamse meid.

En ik was nog wel "fan" van Koen maar na die boomerang van gisteren was ik er helemaal klaar mee. Rot gauw op naar Kaapstad en blijf daar. Naar pathetisch mens

Maar elke retard plaatst natuurlijk een hartje onder zn post want Guuuuuuuut, zooooo sterk en knap. Olcay en Ruud zijn al druk aan het schilderen voor hem.
Dus...
:D

Wat is een boomerang, trouwens? In dit geval?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_200412060
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:D

Wat is een boomerang, trouwens? In dit geval?
quote:
Met Boomerang, een app van Instagram, kun je alledaagse momenten leuk en onverwacht maken door minivideo's te maken die doorlopend voor- en achteruit worden afgespeeld. Het enige wat je nodig hebt, is je telefoon en de Boomerang-app voor iOS of Android.
https://business.instagra(...)omerang?locale=nl_NL
  zaterdag 17 juli 2021 @ 19:07:02 #295
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_200412135
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_200412576
instagram

De betreffende boomerang
Go hard or go home
pi_200412586
Wat nu helemaal geen boomerang bljikt te zijn want de traan loopt niet terug maar daar gaat het niet om. Ik blijf bij mijn volledig terechte punt.
Go hard or go home
pi_200412840
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:49 schreef Noek het volgende:
Wat nu helemaal geen boomerang bljikt te zijn want de traan loopt niet terug maar daar gaat het niet om. Ik blijf bij mijn volledig terechte punt.
Nee Noek, dit verandert de zaak.
pi_200412892
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:13 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nee Noek, dit verandert de zaak.
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Miss 200.000.000! zaterdag 17 juli 2021 @ 21:44:34 #300
367000 roos94
pi_200414509

Die borsten.. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')