Ja, dom. Kan een mod het even veranderen in 'KutNiels'? Mijn zegen heb je en bedankt.quote:
Precies de mod vragen die er toch nooit is. Heb je wel doorquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, dom. Kan een mod het even veranderen in 'KutNiels'? Mijn zegen heb je en bedankt.
@:Amarantha
Vraag anders een mod van TTK of ASN hahaaaaatjes, die hebben het mogelijk niet druk.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies de mod vragen die er toch nooit is. Heb je wel door
@Fok-it dan.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mag best KLB mod wordenquote:
Najaaa zegquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe zou jij de KLB mods ranken op basis van aanwezigheid en activiteit in KLBquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yesquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
Vanavond nieuw seizoen Masterchef
Maar kan ie ook plinkieplinkieplong spelen over een midi-file?quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:42 schreef Solotovski het volgende:
K keek net Harry Mack, die baas is gewoon 10 uur lang aan het freestylen om zn 1 miljoen subs te vieren
Wat een baas
Waar viel die ster in dan?quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:47 schreef Makrelis het volgende:
Anyway. Bij de huisarts geweest vanmiddag. Invalster, niet mijn echte. Zit denk' twee weken lam thuis met die schouder van me. Spul gekregen: Naproxen Accord 500mg. Tweemaal daags nemen. Geen alcohol gebruiken.
Morgenochtend alles maar even lezen die bijsluiter, maar werken zit er niet in helaas.
Weet niet eens wie de mods zijnquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:28 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hoe zou jij de KLB mods ranken op basis van aanwezigheid en activiteit in KLB
Heb je een kree'tje gedaan?quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:47 schreef Makrelis het volgende:
Anyway. Bij de huisarts geweest vanmiddag. Invalster, niet mijn echte. Zit denk' twee weken lam thuis met die schouder van me. Spul gekregen: Naproxen Accord 500mg. Tweemaal daags nemen. Geen alcohol gebruiken.
Morgenochtend alles maar even lezen die bijsluiter, maar werken zit er niet in helaas.
Ik volg je even niet dimm. Wat bedoel je met een vallende ster? In België is dat een flitser langs de snelweg: Allee, de vallende sterren vandaag zijn gepositioneerd op de volgende snelwegen (Q-Music België met vlaams accent)quote:
wAs gweon ff bus rctchtzettne he maar ok. jullie doon alsoff k 20k0m benga an riden hehequote:Op woensdag 2 juni 2021 21:14 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Waar is Kree eigenlijk? Die gozer kil![]()
Geen alcohol, maar wel 2 weken lam thuis?quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:47 schreef Makrelis het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:21 schreef Modus het volgende:
[..]
wAs gweon ff bus rctchtzettne he maar ok. jullie doon alsoff k 20k0m benga an riden hehe
Ga ik toch lekker blowen man en de koelkast twee keer per dag leeg eten. Het is hier geen Am*dam. In R'dam hebben we gewoon goeie softdrugs. Niet die toeristenzooi zoals in de rest van het land.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:22 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Geen alcohol, maar wel 2 weken lam thuis?
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik volg je even niet dimm. Wat bedoel je met een vallende ster? In België is dat een flitser langs de snelweg: Allee, de vallende sterren vandaag zijn gepositioneerd op de volgende snelwegen (Q-Music België met vlaams accent)
quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:47 schreef Makrelis het volgende:
Anyway. Bij de huisarts geweest vanmiddag. Invalster, niet mijn echte.
Drugs zijn voor minderwaardige mensenquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:27 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ga ik toch lekker blowen man en de koelkast twee keer per dag leeg eten. Het is hier geen Am*dam. In R'dam hebben we gewoon goeie softdrugs. Niet die toeristenzooi zoals in de rest van het land.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:27 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ga ik toch lekker blowen man en de koelkast twee keer per dag leeg eten. Het is hier geen Am*dam. In R'dam hebben we gewoon goeie softdrugs. Niet die toeristenzooi zoals in de rest van het land.
Mijn officiële huisarts heeft het vrij druk. Het wisselt nogal hier met 'hulp'-artsen. Ik word prima geholpen echter. Voor moeilijke zaken is het beter bij mijn 'echte' huisarts aan te kloppen. Dat kan ook. Afspraak maken van ik wil persé die spreken. Gaat prima, erg blij mee. Mijn vader en ik hebben dezelfde huisarts dus die weet wat.quote:
Okquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mijn officiële huisarts heeft het vrij druk. Het wisselt nogal hier met 'hulp'-artsen. Ik word prima geholpen echter. Voor moeilijke zaken is het beter bij mijn 'echte' huisarts aan te kloppen. Dat kan ook. Afspraak maken van ik wil persé die spreken. Gaat prima, erg blij mee. Mijn vader en ik hebben dezelfde huisarts dus die weet wat.
Ik heb werkelijk geen klachten over hoe het hier geregeld is. Kundige mensen. Kan niet anders zeggen.
Nu is mijn nette taalgebruik ook wel iets. Een wachtkamer in R'dam en omstreken ja daar zitten nogal wat tokkies tussen die onrelax worden als ze niet op hun wenken bediend worden.
Die gast kan nog geen magnetronmaaltijd klaarmaken johquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:56 schreef okselzweet het volgende:
Spaghetti bestellen via thuisbezorgdDat is echt het makkelijkste ooit om te maken.
Patat met spaghettiquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die gast kan nog geen magnetronmaaltijd klaarmaken joh [ afbeelding ]
45 euroquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:56 schreef okselzweet het volgende:
Spaghetti bestellen via thuisbezorgdDat is echt het makkelijkste ooit om te maken.
Bizar dat je je dat met een uitkering kunt veroorloven.quote:
Wow weer zo'n bizarre hoeveelheid besteldquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:56 schreef okselzweet het volgende:
Ik geloof er niks van dat hij dat van een uitkering kan doen. Ik ben een werkman ookal zit ik nu in de ziektewet, maar ik laat echt uit mijn hoofd dergelijke bestellingen te doen. Klopt geen moer van. Dat kan kan jij ook niet hoor dimm als werkende. Ik ben in ieder geval voorzichtig met geld. Lijkt mij dat hij dat zeker moet doen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bizar dat je je dat met een uitkering kunt veroorloven.
Ik heb het al vaker gezegd een uitkering zou in goederen moeten zijn en niet in geld. Dak boven je hoofd en eten wat de pot schaft. That's it.
Geld is voor werkende mensen.
maar is wel gezond deze keerquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wow weer zo'n bizarre hoeveelheid besteld
hoe kan hij het betalen eigenlijkquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
45 euroDie gast eet in 2 weken zn hele vakantiegeld op.
Met een modaal salaris hou je dit ook niet vol idd.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat hij dat van een uitkering kan doen. Ik ben een werkman ookal zit ik nu in de ziektewet, maar ik laat echt uit mijn hoofd dergelijke bestellingen te doen. Klopt geen moer van. Dat kan kan jij ook niet hoor dimm als werkende. Ik ben in ieder geval voorzichtig met geld. Lijkt mij dat hij dat zeker moet doen.
Je bent niet wijs man.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik stop met werken
Lekker uitkering
Alsof light of zero iets uitmaakt als je toch 5000 calorieën per maaltijd naar binnen beuktquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ook trouwens gewoon stug gewone cola blijven drinken ipv naar light over te stappen
Doet Griekenland al 15 jaarquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:40 schreef Makrelis het volgende:
Aan de bedelstaf van de EU lijkt me geen pretje op de lange termijn.
Blikje cola is 150 kcal. Ik ga er vanuit dat het niet bij één blikje blijft.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:40 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Alsof light of zero iets uitmaakt als je toch 5000 calorieën per maaltijd naar binnen beukt
Dat koolhydratenbombardement? Dat zal je vies tegenvallen...quote:
Huh? Dan kost het gewoon 90 euro hoorquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:04 schreef spinazieruiker het volgende:
In je eentje voor 45 fokking euro eten bestellen
Kan hij die maaltijden niet beter delen met Het Marc? Scheelt een bom duiten en het levert gelijk leuke content op.
[..]
Dat koolhydratenbombardement? Dat zal je vies tegenvallen...
Voor lekkere spaghetti hoeft ie in elk geval niet meer naar een donker steegje in Frankrijkquote:Op woensdag 2 juni 2021 22:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
45 euroDie gast eet in 2 weken zn hele vakantiegeld op.
was sarcasme habbibo maar hij dacht zelf dat het gezond wasquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:04 schreef spinazieruiker het volgende:
In je eentje voor 45 fokking euro eten bestellen
Kan hij die maaltijden niet beter delen met Het Marc? Scheelt een bom duiten en het levert gelijk leuke content op.
[..]
Dat koolhydratenbombardement? Dat zal je vies tegenvallen...
Ze kunnen die berg eten best delen. Helemaal als je de patat vervang door iets fatsoenlijks en laat de cola achterwege. Laat het dan in totaal 50 of 60 euro worden, dat is de man altijd een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:06 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Huh? Dan kost het gewoon 90 euro hoor
Dit zijn échte mannen, die eten dit p.p. opquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ze kunnen die berg eten best delen. Helemaal als je de patat vervang door iets fatsoenlijks en laat de cola achterwege. Laat het dan in totaal 50 of 60 euro worden, dat is de man altijd een stuk goedkoper.
Helaas, hij heeft wel ambities, maar streeft ze niet naquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:10 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
hij is 5 kilo bijgekomen vorige maand ik den kdat hij nu wil kijken of hij niet 8 kilo kan bijkomen
Is het dan niet logisch dat 'ie midden in de nacht een keyboard op moet halen?quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:15 schreef spinazieruiker het volgende:
Denken dat ie dit allemaal van zijn uitkering betaalt
hij komt trouwens makkelijk boven de 200 euro in 3 weken tijd aan fastfood maar hij ziet chinees en friet van de italiaan als hoogstaande maaltijden die fastfood overtreffenquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:32 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Held!
Iedereen heeft het door, behalve Brad.....
garnalen zijn 23 euro daarquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Garnalen kosten vaak ook wel wat bij zulke tenten, maar dan nog. Bezorging 5eu, friet/pata 5 eu, garnalen 10/15eu, pasta 20eu??? Iets klopt er niet nee.
Lekker hoor garnalen, maar waarom zou je dat kopen als je van een uitkering leeft voor die prijs via thuisbezorgd voor een vlog waar iedereen je uitlacht.quote:
in die vlog over zijn middag laat hij ook even snel een unboxing van een camera van 800 euro zien dus ik denk niet dat hij geld mistquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:41 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Lekker hoor garnalen, maar waarom zou je dat kopen als je van een uitkering leeft voor die prijs via thuisbezorgd voor een vlog waar iedereen je uitlacht.
Ik snap sommige mensen niet...
Yup, misschien verkoopt die wel zijn kontje achter het station.quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
in die vlog over zijn middag laat hij ook even snel een unboxing van een camera van 800 euro zien dus ik denk niet dat hij geld mist
hij zit al jaren in een vicieuze strijd van een constante drang voor aandacht vs niet tegen kritiek kunnenquote:Op woensdag 2 juni 2021 23:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Yup, misschien verkoopt die wel zijn kontje achter het station.
Heeft die het dan echt niet door dat die beter gewoon kan stoppen en klaar is kees met dit achterlijke gedoe.
Kontje?quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Yup, misschien verkoopt die wel zijn kontje achter het station.
Heeft die het dan echt niet door dat die beter gewoon kan stoppen en klaar is kees met dit achterlijke gedoe.
Meeleesbraddiequote:
Dus gewoon na 20 kg spaghetti en patat vreten nog weer ff naar de nachtwinkel karren om chipsbagger te halen. Man man man het begint toch echt heel heel heel heel heel erg sneu te worden.quote:
Maar hij eet maar 1 chipje en gooit het dan weg!!quote:Op donderdag 3 juni 2021 06:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Dus gewoon na 20 kg spaghetti en patat vreten nog weer ff naar de nachtwinkel karren om chipsbagger te halen. Man man man het begint toch echt heel heel heel heel heel erg sneu te worden.
Nee hij gooit de bus weg. Niemand gelooft dat hij hem niet gewoon leegvreet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:01 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar hij eet maar 1 chipje en gooit het dan weg!!
Alle individuele chips ligt los buiten de verpakking in de vuilnisbak hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee hij gooit de bus weg. Niemand gelooft dat hij hem niet gewoon leegvreet.
Ohja.quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:07 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Alle individuele chips ligt los buiten de verpakking in de vuilnisbak hoor.Niet alleen de verpakking.
Het gaat goedkomenquote:Op donderdag 3 juni 2021 06:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Dus gewoon na 20 kg spaghetti en patat vreten nog weer ff naar de nachtwinkel karren om chipsbagger te halen. Man man man het begint toch echt heel heel heel heel heel erg sneu te worden.
Geylquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wat als Braddie stiekem toch gewoon Wendy van Dijk in een fatsuit is?
Ja dat begint ook echt beschamend te wordenquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:10 schreef okselzweet het volgende:
Dat geforceerde benadrukken van hem hoe dik hij is in iedere video
Kijk nu al uit naar de vreetreview van zaterdagnacht braddie
quote:
Toen had hij zijn vakantiegeld nog nietquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]![]()
Komt dit van de persoon af die anderhalve week terug met veel pijn en moeite anderhalve euro bij elkaar kon schrapen?
Ach ja, natuurlijk. Je vakantiegeld wegblazen aan enorm duur thuisbezorgdspul klinkt trouwens ook wel als iemand die het goed op orde heeft en slim met zijn financiën omgaat.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Toen had hij zijn vakantiegeld nog niet
Wat een zelfkennis heeft die jongen tochquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:10 schreef okselzweet het volgende:
Dat geforceerde benadrukken van hem hoe dik hij is in iedere video
Kijk nu al uit naar de vreetreview van zaterdagnacht braddie
8kg erbij, bij zijn volgende foodvlogquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:40 schreef Makrelis het volgende:
8 Kg erbij volgende maand moet toch te doen zijn lijkt me.
ik zou gebakken garnalen bestellen, die komen in een mooi doosje dus je kunt ze tijdens het wandelen lekker oppeuzelenquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:51 schreef spinazieruiker het volgende:
Jongons ik heb dus de middag een wandelafspraak maar wil ook iets te eten bestellen. Wat te doen?
Had je er wel een cola bij besteld dat spoelt alles zo lekker wegquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:53 schreef Solotovski het volgende:
k heb ooit 1 keer besteld voor 45 eu maar dat was meteen sushi en was moeilijk veel
was dat met of zonder 2 euro fooi voor een bezorger die een halfuur te laat wasquote:Op donderdag 3 juni 2021 09:53 schreef Solotovski het volgende:
k heb ooit 1 keer besteld voor 45 eu maar dat was meteen sushi en was moeilijk veel
En dat heb je vervolgens ook in je eentje opgegeten?quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:53 schreef Solotovski het volgende:
dat duwt braad in zijn holle kiesquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:17 schreef Makrelis het volgende:
Voor 45 euro lol. Koop je een rijsttafel voor die je met z'n driëen nog niet op krijgt.
Niet eens, kun je nagaan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:59 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En dat heb je vervolgens ook in je eentje opgegeten?
Bij een italiaanse tent die standaard appelmoes serveert bij een zak patat.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik zou gebakken garnalen bestellen, die komen in een mooi doosje dus je kunt ze tijdens het wandelen lekker oppeuzelen
iets klopt er niet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:17 schreef Makrelis het volgende:
Voor 45 euro lol. Koop je een rijsttafel voor die je met z'n driëen nog niet op krijgt.
Wandelafspraak? Wat is dat, met je Tinderdates kun je tegenwoordig ook weer op het terras zitten hè.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:51 schreef spinazieruiker het volgende:
Jongons ik heb dus de middag een wandelafspraak maar wil ook iets te eten bestellen. Wat te doen?
die jongen gaat nooit meer afvallenquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:34 schreef spinazieruiker het volgende:
Voor zijn lichaam kan hij beter zijn geld in de prullenbak flikkeren
alsof je naar de winkel gaat voor een bus pringlesquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
iets klopt er niet.
https://www.restaurant-lorenza.nl/?bestelling=afhalen
friet enkel bij het kinder menu, maar daar zitten vissticks of kipnuggets bij en die heb ik niet gezien
Thuisbezorgd connaisseur gespotquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je kunt friet extra bijbestellen op thuisbezorgd
ik ga toch geen pasta bestellen zonder friet en cola gekquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Thuisbezorgd connaisseur gespot
leave the gun take the cannoli friesquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ga toch geen pasta bestellen zonder friet en cola gek
Bij zo'n restaurant dat van alles doet is de patat vaak droog en veel te melig, dat weet iedereenquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ga toch geen pasta bestellen zonder friet en cola gek
voor friet ga je naar de frituur maar ik snap echt niet waarom je friet bij je pasta wilquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Bij zo'n restaurant dat van alles doet is de patat vaak droog en veel te melig, dat weet iedereen
quote:Op donderdag 3 juni 2021 07:22 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
dat is wel echt een unit
denk dat zijn moeder wel aardig is. ze kwam een keer aan de deur huilen omdat zijn voeten te dik waren en ze belt ook regelmatig tijdens streams om te vragen wanneer ze boodschappen kan langsbrengenquote:Op donderdag 3 juni 2021 12:06 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Denk dat zij ouders net zo zijn. Tokkiegezin.
Volgens kende Fugue hem vroeger? (Geen grap)
Ja zal ook wel, die jongen heeft nooit voor zichzelf leren zorgen omdat moeder alles deed voor hem...quote:Op donderdag 3 juni 2021 12:11 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk dat zijn moeder wel aardig is. ze kwam een keer aan de deur huilen omdat zijn voeten te dik waren en ze belt ook regelmatig tijdens streams om te vragen wanneer ze boodschappen kan langsbrengen
Heeft braddie hierop gesolliciteerd? Die is gewend aan een slecht salarisquote:Op donderdag 3 juni 2021 12:29 schreef Makrelis het volgende:
Requirements:
Bachelor's or Master degree or equivalent in Instrumentation engineering
Min 5 years of work experience in big industrial projects
Profound knowledge in instrumentation engineering in Oil and Gas area (Not commissioning)
Working experience in Germany
Knowledge in IEC Codes and Standards
Preferable knowledge with GOST or NEC standards
Start: ASAP
Duration: 6-12 Months
Oftewel: Gewend zijn aan een slecht salaris.
Ook ervaring in de olie, frituurolie welteverstaanquote:Op donderdag 3 juni 2021 12:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heeft braddie hierop gesolliciteerd? Die is gewend aan een slecht salaris
oh boodschappen betaald zijn ma en hij geeft al zijn geld uit aan thuisbezorgd duidelijkquote:Op donderdag 3 juni 2021 12:11 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk dat zijn moeder wel aardig is. ze kwam een keer aan de deur huilen omdat zijn voeten te dik waren en ze belt ook regelmatig tijdens streams om te vragen wanneer ze boodschappen kan langsbrengen
quote:Op donderdag 3 juni 2021 12:37 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ook ervaring in de olie, frituurolie welteverstaan![]()
Tijdens een stream? Dat zal een interessant gesprek zijn geweest.quote:Op donderdag 3 juni 2021 12:11 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Hij heeft een airfryerquote:Op donderdag 3 juni 2021 12:37 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ook ervaring in de olie, frituurolie welteverstaan![]()
Hoe moeten wij nou weten wat jij lekker vindt?quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:34 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Ik ga vandaag en morgen op een vreettour voor m'n detox, wat zal ik eten?
Geen Braddie-referentie ofzo (srs).
Dus je gaat je eerst volstoppen met troep en daarna detoxen? Klinkt wel als een Braddieplan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:34 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Ik ga vandaag en morgen op een vreettour voor m'n detox, wat zal ik eten?
Geen Braddie-referentie ofzo (srs).
Niet tijdens een stream, hij vertelde erover dat het zo intens bij hem binnenkwam. Dus vanaf dat moment ging de knop écht om! Iedere dag wandelen!quote:Op donderdag 3 juni 2021 12:58 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Tijdens een stream? Dat zal een interessant gesprek zijn geweest.
gewoon zeggen wat je zelf zou eten.quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:56 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Hoe moeten wij nou weten wat jij lekker vindt?
ja maar heb dit eerder gedaan, zeventien kilo in zeven weken eraf.quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dus je gaat je eerst volstoppen met troep en daarna detoxen? Klinkt wel als een Braddieplan.
Vraatzucht is bodemloosquote:Op donderdag 3 juni 2021 06:58 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:03 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ja maar heb dit eerder gedaan, zeventien kilo in zeven weken eraf.
Als je zou crash dieeten met krachttraining zou je dit kunnen omzeilen. Niet dat je dan heel veel kracht over hebt voor de gym maar dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:14 schreef Stepperoller het volgende:
[..]Lekker crashen dus zodat je op de weegschaal resultaat ziet. Maar ondertussen ook vooral heel veel spiermassa onnodig verliezen, omdat je te beroerd bent gewoon langdurig wat gezonder te gaan leven.
Lucht is een gas dus jaquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:05 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Telt dat als ervaring met gas apparatuur?
Ik heb je ingehaald met likesquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zou crash dieeten met krachttraining zou je dit kunnen omzeilen. Niet dat je dan heel veel kracht over hebt voor de gym maar dat is een ander verhaal
Iedereen haalt mij in met likes. Als dts en cor niet zou bestaan stond ik top20quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb je ingehaald met likes![]()
![]()
Beter gewoon iets onder onderhoud met voldoende eiwitten gaan eten dan. Met crashen zit je dusdanig ver onder je onderhoud dat je spiermassa verliezen niet meer kan voorkomen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zou crash dieeten met krachttraining zou je dit kunnen omzeilen. Niet dat je dan heel veel kracht over hebt voor de gym maar dat is een ander verhaal
Veel goed scorende open deuren ingetrapt en clichés opgehoest?quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb je ingehaald met likes![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen haalt mij in met likes. Als dts en cor niet zou bestaan stond ik top20
Nee ik ben gewoon een erg likeable persoonquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Veel goed scorende open deuren ingetrapt en clichés opgehoest?
Vermoeden van metsjfixingquote:
Like gegevenquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen haalt mij in met likes. Als dts en cor niet zou bestaan stond ik top20
Lekker maatquote:
Samen krijgen we dimm klein!!quote:
Deed het natuurlijk vooral om Modus zijn opmerkingen niet meer te hoeven horenquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je promotie. Weer een stapje dichterbij KLB
Het weer maakt dan ook wel maffe sprongen. Wat bijzonder dat het specifiek over z'n voeten ging, ik kan me enige bezorgdheid wel voorstellen, maar om het dan op z'n voeten te betrekken...quote:Op donderdag 3 juni 2021 13:59 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Niet tijdens een stream, hij vertelde erover dat het zo intens bij hem binnenkwam. Dus vanaf dat moment ging de knop écht om! Iedere dag wandelen!
Helaas is het sindsdien iedere dan te warm of te koud geweest, het zit hem ook niet mee
Gladscheren.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man ik heb light washed denim shorts aangetrokken
met mijn harige gorilla benen
zometeen naar de supermarkt pizza pollo halen zo onzeker nu
ik ga ze trimmen denk ik
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Braddie #4quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:48 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Het weer maakt dan ook wel maffe sprongen. Wat bijzonder dat het specifiek over z'n voeten ging, ik kan me enige bezorgdheid wel voorstellen, maar om het dan op z'n voeten te betrekken...
Te warm. Dan gaan zijn longen piepen en schuren zijn beentjes open van het zweet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:12 schreef spinazieruiker het volgende:
Is het nog steeds te koud om te wandelen?
Toch zonde dat het maar drie dagen per jaar geschikt weer isquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:15 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Te warm. Dan gaan zijn longen piepen en schuren zijn beentjes open van het zweet.
Veel te warm om te wandelenquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:12 schreef spinazieruiker het volgende:
Is het nog steeds te koud om te wandelen?
Ach hij heeft het wel verdiend toch om even lekker te niksen. Hij doet geen vlieg kwaadquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:16 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Toch zonde dat het maar drie dagen per jaar geschikt weer is
Hoe heeft hij dat verdiend dan? Met niksen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:21 schreef okselzweet het volgende:
A
[..]
Ach hij heeft het wel verdiend toch om even lekker te niksen. Hij doet geen vlieg kwaad![]()
![]()
Hij werkt gewoon parttime hoorquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:23 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hoe heeft hij dat verdiend dan? Met niksen?
Dat wordt zeepjes rapen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:43 schreef Solotovski het volgende:
Post van het OM, ik hoopte al dat ze me vergeten waren
Nu drie. Dus wat spuug je nou!quote:
Echt hequote:
Wat was de functie-eis? "Affiniteit met algemeen praten"?quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he
Flopmodus kan beter wat meer in MEN koekeloeren voor tel-skills
Wat ben je haatvol. Het is zo lekker weerquote:
Sorry liet even mijn ware aard zienquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben je haatvol. Het is zo lekker weer
Hier niet, begint steeds onguurder te worden!quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben je haatvol. Het is zo lekker weer
Had jij het verwacht??? Nou ik echt niet hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:55 schreef Raap het volgende:
Onze dikke vriend had toch laatst een video gemaakt waarin hij zei dat het klaar was met fastfood en dat hij nog maar 1 keer per week iets slechts zou eten... Nu weer al die foodreviews
Ja, ik meen me te herinneren dat dat vlak na de één keer per maand wasquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:55 schreef Raap het volgende:
Onze dikke vriend had toch laatst een video gemaakt waarin hij zei dat het klaar was met fastfood en dat hij nog maar 1 keer per week iets slechts zou eten... Nu weer al die foodreviews
Heb jij hem ooit iets horen zeggen dat hij niet al minstens 37 keer gezegd heeft?quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:55 schreef Raap het volgende:
Dat is zijn talent, geloven in dingen die niemand voor mogelijk houdtquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:09 schreef Raap het volgende:
Ja ergens wel verwacht maar hij vertelt het toch elke keer weer alsof hij er echt zelf in gelooft.
Braddie, een paar dagen geleden: De beste auto die ik ooit gehad heb. Zelfs beter dan de Twingoquote:
Dat is de kracht van BradgeTV!quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:09 schreef Raap het volgende:
Ja ergens wel verwacht maar hij vertelt het toch elke keer weer alsof hij er echt zelf in gelooft.
Wat nog erger is dat je dat topic hier komt promotenquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:18 schreef Tlaloc het volgende:
COR / Wuhan lab leak theory
Schaam mij wel een beetje dat ik in COR heb gepost
Weer voor 7,50 getankt.quote:
Jongon snap dat dan, met minder gewicht rijdt die auto een stuk zuinigerquote:
Die 45 euro is 10% van de prijs van de volgende autoquote:Maar meneer is financieel verantwoordelijk hoor dus kan zich af en toe een pastaatje van 45 euro plus fooi veroorloven
Alles voor de STEEN-GOEDEquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:31 schreef spinazieruiker het volgende:
Wie gaat er nou voor plakband naar de Zeeman
Dikke mensen zouden verplicht hun rijbewijs moeten inleverenquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Jongon snap dat dan, met minder gewicht rijdt die auto een stuk zuiniger
[..]
Die 45 euro is 10% van de prijs van de volgende auto
Rektquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:18 schreef Tlaloc het volgende:
COR / Wuhan lab leak theory
Schaam mij wel een beetje dat ik in COR heb gepost
Het is wel echt schrikbarend om te zien zodra je hem van de zijkant ziet. Dan ziet hij er nog net even wat ziekelijker uit.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Hij takelt wel steeds verder af jongens. Dikke zwarte wallen, enorme pens, piepende longen bij 2 stappen lopen en dan dat ziekelijke 'vanaf nu gaat de knop om' om vervolgens weer binnen no time terug te vallen in zijn oude gedrag.
Die ligt binnenkort onder de grond.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Hij takelt wel steeds verder af jongens. Dikke zwarte wallen, enorme pens, piepende longen bij 2 stappen lopen en dan dat ziekelijke 'vanaf nu gaat de knop om' om vervolgens weer binnen no time terug te vallen in zijn oude gedrag.
Het lijkt alsof hij een hoepel om zijn middel heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Het is wel echt schrikbarend om te zien zodra je hem van de zijkant ziet. Dan ziet hij er nog net even wat ziekelijker uit.
Het is als kijken naar een woning die in brand staat. Verschrikkelijk voor de betrokkenen, maar voor neutrale kijkers toch indrukwekkend en uniek vermaak.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Daar drinken we er eentje opquote:Op donderdag 3 juni 2021 20:03 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Die ligt binnenkort onder de grond.
Yup. Het gaat ineens snel. Hij is ook van dik naar enorm dik gegaan in korte tijdquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik merk dat ik toch een beetje getriggerd wordt door de kerstmuts en sneeuwval in je UI midden in de zomer.quote:
Hier viel het mij als eerste op.quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:14 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Yup. Het gaat ineens snel. Hij is ook van dik naar enorm dik gegaan in korte tijd
Jij triggert mij ook wel eensquote:Op donderdag 3 juni 2021 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik merk dat ik toch een beetje getriggerd wordt door de kerstmuts en sneeuwval in je UI midden in de zomer.![]()
Aangezien KLB SC wel een safe space is wil ik je verzoeken om deze te veranderen.
Vertel?quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:26 schreef Makrelis het volgende:
Chat geblokkeerd in m'n spel. Benieuwd wat de reden is. Ik heb zo'n vermoeden.
Wat een tenenkrommend filmpje is dat.quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hier viel het mij als eerste op.
Vanaf 1:44
Huisbaas Bob figuurtje.
Nu is hij nog dikker volgens mij.
The mother and sister reference. En ik werd uitgemaakt voor rascist omdat ik klaagde over (engelssprekende) mensen die chinese tekens gebruiken voor hun userID. Ik weet waarom ze dat doen. Zo zijn ze lastig te identificeren. Russisch in Galaxy chat vind ik ook irritant. Het is een internationaal online spel en engels is de internationale taal. Ik praat ook geen nederlands daar.quote:
Een filmpje met gratenpakhuis petjesmeneer geeft soberso een vertekend beeldquote:Op donderdag 3 juni 2021 20:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hier viel het mij als eerste op.
Vanaf 1:44
Huisbaas Bob figuurtje.
Nu is hij nog dikker volgens mij.
Ik wil heb ook wel eens ietsquote:Op donderdag 3 juni 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker medelevend weer hoor![]()
Ik heb een emotional support puppy nodig
Hier had ik laatst een goede post overquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
@:amarantha
zeg hier eens iets van!
Volgens mij is Amarantha bijna nog het actiefst van de KLB mods hier.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier had ik laatst een goede post over
Ik wil de bradge als modquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij is Amarantha bijna nog het actiefst van de KLB mods hier.
Dat is Haagsquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Volgens mij is Amarantha bijna nog het actiefst van de KLB mods hier.
Wat moet ik zeggen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
@:amarantha
zeg hier eens iets van!
Met slotjes buiten de SC doet Erasmus het meest in KLB.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien met slotjes. Maar weinig interactie met users
Die heeft best wel wat topics van mij op slot gezetquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt een kutmodquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die is wel echt overtreffende trap kut hoorquote:
Kan het wel waarderen hoe hij DTSers op stang jaagt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die is wel echt overtreffende trap kut hoor
Habibo ik vind dat jij gelijk hebt. Kerstboom kan je straks al kopen bij Intratuin. Dus wat maakt het uitquote:
Habibo met gevoelens kom je nergens ik kan het weten. Nakken mij alleen maar wahed hardquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hè.
Gewoon nul rekening met de gevoelens van andere users.
We weten wie het zegt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hè.
Deze SC heeft meer liefde nodigquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:24 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
Habibo met gevoelens kom je nergens ik kan het weten. Nakken mij alleen maar wahed hard
Jij speelt ook met de mijnequote:Op donderdag 3 juni 2021 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hè.
Liefde voor eten?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze SC heeft meer liefde nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |