Zou het virus ook die doelen SMART opstellen?quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Het virus heeft als doel mensen ziek te maken. Maar niet dood, want dan verliest het z'n gastheer en dat is niet darwinistisch.
Dit is een modern virus, snap dat toch eens. Het is mee-geevalueerd (sic) met de mensheid. Dus nee, smart is hopeloos vorige eeuw. Vorig millemiumquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou het virus ook die doelen SMART opstellen?
Graag gedaanquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit is een modern virus, snap dat toch eens. Het is mee-geevalueerd (sic) met de mensheid. Dus nee, smart is hopeloos vorige eeuw. Vorig millemium![]()
STAR: Situatie, Taak, Actie en Resultaat.
Ik zit te knikkebollen hier in de tuin, alles zou kunnenquote:
Issie weer: STAR (Trek)quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit is een modern virus, snap dat toch eens. Het is mee-geevalueerd (sic) met de mensheid. Dus nee, smart is hopeloos vorige eeuw. Vorig millemium![]()
STAR: Situatie, Taak, Actie en Resultaat.
Infantiele aanpak, yepquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Elke keer als ik lees "maar het virus is nog niet klaar met ons" denk ik: 'het is er maar één en die heeft plannen?'
#gillisquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mens hou op, ik word er, helemaal foxwild van
Nee hoorquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh dat gaat natuurlijk ook weer een keer gebeuren![]()
Wij moeten (...) nog steeds een afscheidsetentje doen voor collega die zo intens moeilijk moeilijk 2.0 deed en uiteindelijk zelf weggegaan is.quote:
Samen tegen corona!quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:20 schreef borisz het volgende:
Om 20uur met dit weer het terras moeten verlaten. 😟
Ik snap deze nietquote:
En deze ook niet?quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh dat gaat natuurlijk ook weer een keer gebeuren![]()
Gilles heeft te maken met een tv programma van Peter Gilles. Die overal 'foxwild' van wordt.quote:
Oh ik kijk geen tv meer, ken het niet vrees ikquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Gilles heeft te maken met een tv programma van Peter Gilles. Die overal 'foxwild' van wordt.
sbs 6 prog.
En op pers. titel dat er na corona weer collega-etentjes gehouden gaan worden waar ik zelf niet zo van ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |