SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
geilquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Pffff ik zit nu naar een halve Russin te luisteren die een Excel-bestand aan het voorlezen is
Jij hebt wel de meest nuttige meetings altijd volgens mij.quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Pffff ik zit nu naar een halve Russin te luisteren die een Excel-bestand aan het voorlezen is
Prioriteitenquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:48 schreef TaMieke het volgende:
Bitterballen![]()
Als je kan fokken kun je ook water drinken toch
Het gaat over analyses en modelingquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt wel de meest nuttige meetings altijd volgens mij.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat over analyses en modeling
Blijkt maar weerquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kunnen mannen en bitterballen toch helemaal niet joh
Vanavond Nederland - Schotland (oefenwedstrijd voor het EK)quote:
Hup Schotlandquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanavond Nederland - Schotland (oefenwedstrijd voor het EK)![]()
![]()
Je een weg banen door de brandnetels?quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond de tuin maar eens zomerproof maken.
Foef scheren?quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond de tuin maar eens zomerproof maken.
Ik heb er ook heel weinig vertrouwen in dat ze ver gaan komen dit keer. Ik gok op exit in de achtste finales.quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:05 schreef Karzai het volgende:
Leeft nog niet echt het EK, jong Oranje won wel van Jong Frankrijk gister, terwijl de Fransen torenhoog favoriet waren, er is nog hoop
Haha nee.quote:
Het zal eens niet, vethomp.quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:11 schreef dud0r het volgende:
Ik heb de barbecue nog maar een keer aangestoken. Je moet toch wat hč
Te braaf voor ons denk ik, we missen de blote ballen en de claymore.quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:11 schreef Karzai het volgende:
Schotland nooit echt goed geweest in het voetbalspel, ze spelen het net als rugby cde bal naar voren schoppen en er achteraan rennen
Er gaat groenten ook opquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:23 schreef Karzai het volgende:
zag gister nog op1 de matjes van Den Haag, @:Haags![]()
![]()
![]()
https://www.metronieuws.n(...)idooi-matjes-kicken/
Geen idee maar het rijmt vast op Kenneth Vermeerquote:Op woensdag 2 juni 2021 17:21 schreef Karzai het volgende:
De beer van de meer
Over welke keeper heb ik het?
quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de chinees is op, eindelijk. Nu nog even BBQen
lijkt mij geen goed plan, ga maar even een rondje lopenquote:Op woensdag 2 juni 2021 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de chinees is op, eindelijk. Nu nog even BBQen
wanoujongequote:Op woensdag 2 juni 2021 18:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
lijkt mij geen goed plan, ga maar even een rondje lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |