Mooie kerel, het gaat hem goed.quote:
Yep. En Roda uit voor de beker.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:22 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zijn goal uit tegen Psv was wel mooi.
Ja Roda uit inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. En Roda uit voor de beker.
Paar belangrijke goals, onbetwist basisspeler van een kampioenselftal, paar bekers, schalen. Daar mag Botteghin ongelofelijk trots op zijn, en met spelers om 'm heen die zijn zwaktes kunnen verbloemen is het ook nog een uitstekende verdediger.
Dat laatste niet echt, sympathieke gozer, goede mandekker, matige voetballer.quote:Op maandag 7 juni 2021 08:49 schreef Rocket Ride het volgende:
Bot heeft het, zeker naar zijn mogelijkheden, uitstekend gedaan. Je zou kunnen zeggen dat hij een paar jaar te lang basisspeler is geweest, maar dan waren er dus geen betere voorhanden. Hij gaat de boeken in als Feyenoord held en zal in onze herinnering alleen nog maar beter worden.
Ze hebben blijkbaar naar jou geluisterd. Mark Koevermans heeft thuis ook geen privacy-leven meer.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:01 schreef Erasmus het volgende:
Mongolen die een creatieve architect pakken ipv een beleidsmaker als Koevermans
Niet alleen sneu maar ook gewoon dom door de totaal verkeerde persoon te pakken.
quote:Op maandag 7 juni 2021 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
@:Caland hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen als het over Feyenoord gaat. Vieze overloper.
Jammer, vond dat altijd wel een prima user maar blijkt nu toch een stinkjood te zijn. Beetje een soort Lamprou.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
@:Caland hoeven we dus ook niet meer serieus te nemen als het over Feyenoord gaat. Vieze overloper.
Hij is een vriend van de joden @Calandquote:Op maandag 7 juni 2021 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Uiterlijk eind juli.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:26 schreef fetX het volgende:
Wanneer krijgen we het geld terug voor de seizoenkaart vorig jaar (indien je niet FULL SUPPORT bent gegaan).
Walgelijkquote:Op maandag 7 juni 2021 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor aids nou weerquote:Op maandag 7 juni 2021 11:41 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Op naar Twitter.quote:Op maandag 7 juni 2021 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zullen het helaas nooit weten.
#RIPCALAND
Gaat naar PECquote:Op maandag 7 juni 2021 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer, vond dat altijd wel een prima user maar blijkt nu toch een stinkjood te zijn. Beetje een soort Lamprou.
quote:Op zondag 6 juni 2021 12:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik was eigenlijk van plan die actie hard te veroordelen, maar toen zag ik dat het om Ard Buijssen ging.
Lekker maat! Ik heb hem ook verlengd.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:22 schreef onlogisch het volgende:
SS verlengd boys
Onlo jr. heeft vanaf volgend seizoen ook een SCC
Wel verhuisd naar een ander vak. Ik ga niet met hem tussen de @:Caland 's van deze wereld staan.
ik neem aan dat onlo jr ondertussen al 2 koppen groter is dan al dat schorriemorrie in dat vak?quote:Op maandag 7 juni 2021 14:22 schreef onlogisch het volgende:
SSC verlengd boys
Onlo jr. heeft vanaf volgend seizoen ook een SCC
Wel verhuisd naar een ander vak. Ik ga niet met hem tussen de @:Caland 's van deze wereld staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |