Lego incredibles en lego hpquote:
Dit.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
De volgende keer ga ik echt het volledige bedrag laten vooruitbetalen. Ik ben hier zo klaar mee
Flikker die rotzooi toch gewoon weg man.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Lego incredibles en lego hpvoor ps4
Ja hè hè! No shit Sherlock!quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:02 schreef vaarsuvius het volgende:
Marktplaats is leuk om iets te kopen, want jij bepaalt of iets de moeite waard is om het aan te schaffen, jij wilt het hebben. jij hebt de controle, je gaat erheen en neemt het wel of niet mee
Markplaats is compleet ruk om iets te verkopen , want dan ben je afhankelijk van de ander.
Uiteraard, daarom is handelaar/winkelier/koopman zijn ook een echt vak en hebben de meeste mensen er geen zin in.quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ja hè hè! No shit Sherlock!
Bovenstaande conclusie geld voor alle koop en verkoopsituaties on en offline!
Denk je zelf ook niet?
Doe mij die Lego Incredibles wat moet je ervoor hebbenquote:Op donderdag 3 juni 2021 08:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Lego incredibles en lego hpvoor ps4
Kijk eens aan, mooi toch dat je elkaar als Fok!ers zo kan helpen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:51 schreef Fugue het volgende:
Doe mij die Lego Incredibles wat moet je ervoor hebben
Doe maar een dm danquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Doe mij die Lego Incredibles wat moet je ervoor hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |